niet iedereen vind dat nodigquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:54 schreef Temlin het volgende:
[..]
Als het zo simpel was, waarom heeft dan nog nooit iemand een bom bij Schiphol geplant?
Omdat niemand een fuck geeft.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:54 schreef Temlin het volgende:
[..]
Als het zo simpel was, waarom heeft dan nog nooit iemand een bom bij Schiphol geplant?
Begeleid door de 18 F-16's die in Leeuwarden overbodig wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
AH Bezorgservice. Ik zie hier mogelijkheden voor overtollige Leopard tanks
die dingen rijden 4 op 1quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
AH Bezorgservice. Ik zie hier mogelijkheden voor overtollige Leopard tanks
http://www.defensie.nl/ac(...)_gemaakt_op_Schipholquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:54 schreef Temlin het volgende:
[..]
Als wij maandag willen leggen we bijv. Maxime Verhagen ook zo om. Toch leeft hij nog steeds na al die jaren in de politiek..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:54 schreef Temlin het volgende:
[..]
Waarom die folie? Zodat hij t niet koud krijgt?quote:
anonimiteitquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waarom die folie? Zodat hij t niet koud krijgt?
Dat soort dingen zijn in de buurt, anders soort dekens meestal niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
makkelijk voor de autopsie, dan blijft het lichaam beter bewaard/intact voor onderzoek.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beter iets dan nietsquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
nobody caresquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Zal ik straks superveel gaan tweeten hahaha
En dat is dan weer respectloos...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Zal ik straks superveel gaan tweeten hahaha
Zal dat echt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
makkelijk voor de autopsie, dan blijft het lichaam beter bewaard/intact voor onderzoek.
Dus jij stapt in het vervolg met een verhoogde hartslag en half zwetend de supermarkt binnen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar the hell slaan al die reacties op? Kan dat best wel begrijpen. :s
Nee, is echt bullshit.quote:
Hoezo? Je kan ook gewoon een minuut niet op F5 drukken, of ff iets anders doen. Twitterstilte gaat helemaal nergens over.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef CasB het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan ook gewoon een minuut niet op F5 drukken, of ff iets anders doen. Twitterstilte gaat helemaal nergens over.
Nee, maar de eerste keer denk ik echt wel even terug aan vandaag en hoop maar.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dus jij stapt in het vervolg met een verhoogde hartslag en half zwetend de supermarkt binnen?
Dus jij vind de paar minuten stilte op Fok! met dodenherdenking ook onzin?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef CasB het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan ook gewoon een minuut niet op F5 drukken, of ff iets anders doen. Twitterstilte gaat helemaal nergens over.
Twitterstilte is ook onzin. Maar dan om dan juist weer meer te gaan Twitteren is gewoonweg respectloos.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Echt zo? ik denk eerlijk gezegd dat niemand zich aan de twitterstilte gaat houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |