Dus jij stapt in het vervolg met een verhoogde hartslag en half zwetend de supermarkt binnen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar the hell slaan al die reacties op? Kan dat best wel begrijpen. :s
Nee, is echt bullshit.quote:
Hoezo? Je kan ook gewoon een minuut niet op F5 drukken, of ff iets anders doen. Twitterstilte gaat helemaal nergens over.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef CasB het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan ook gewoon een minuut niet op F5 drukken, of ff iets anders doen. Twitterstilte gaat helemaal nergens over.
Nee, maar de eerste keer denk ik echt wel even terug aan vandaag en hoop maar.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dus jij stapt in het vervolg met een verhoogde hartslag en half zwetend de supermarkt binnen?
Dus jij vind de paar minuten stilte op Fok! met dodenherdenking ook onzin?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef CasB het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan ook gewoon een minuut niet op F5 drukken, of ff iets anders doen. Twitterstilte gaat helemaal nergens over.
Twitterstilte is ook onzin. Maar dan om dan juist weer meer te gaan Twitteren is gewoonweg respectloos.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Echt zo? ik denk eerlijk gezegd dat niemand zich aan de twitterstilte gaat houden
Doe normaal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar de eerste keer denk ik echt wel even terug aan vandaag en hoop maar.....
appels/perenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef Habork het volgende:
[..]
Dus jij vind de paar minuten stilte op Fok! met dodenherdenking ook onzin?
Ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef Habork het volgende:
[..]
Dus jij vind de paar minuten stilte op Fok! met dodenherdenking ook onzin?
Dan had een zwarte balk over de ogen volstaanquote:
En dan overreden worden door een vrachtwagen onderweg?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef ukga het volgende:
Sick als je hier getuige van bent geweest. Ik was keihard door een winkel gesprint naar de achteruit gang, en bleef rennen tot ik in belgie was
Verander "Sowieso baas" in coward danquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef ukga het volgende:
Sick als je hier getuige van bent geweest. Ik was keihard door een winkel gesprint naar de achteruit gang, en bleef rennen tot ik in belgie was
http://alphen.nu/?p=forum&topic=53339&forumpage=7quote:werkte bij brookland, liep al langer rond met wazige verhalen etc, drugs, lid van een schietclub + niet 100% = zaterdag 9-4 alphen aan den rijn
Gelukkig dat je het zegtquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Aaaaah, Kinderen voor Kinderen zondag is afgelast..
Juist! In tijden van bezuinigingen mag de media het oplossenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan had een zwarte balk over de ogen volstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |