Ik weet niet of je dat de PVV kan aanrekenen. Volgens mij is het een algemene tendens dat de media steeds verder gaat en geen rekening houdt met de mogelijke gevolgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
De nieuwe hufterigheid die zo nodig doorgedrukt moet worden. Daar mogen we best proberen een beetje boven te staan en dat doe je niet door van die klapmongolen van de PVV heel bewust op te nemen in het centrum van de macht...
Dat lees ik ook net. En dat ze hem Tristan noemen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:15 schreef eriksd het volgende:
Ik hoor nu dat hij zijn eigen moeder heeft doodgeschoten.
Ach, het is tenminste geen Tolkien-karakter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lees ik ook net. En dat ze hem Tristan noemen.
Sowieso, is het per definitie oorzaak-gevolg hier?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:18 schreef Monidique het volgende:
Hoe graag ik het ook wil, ik kan de PVV hier niet aan koppelen. Als de PVV hufterigheid is en als de reacties op deze schietpartij hufterigheid zijn, dan is de enige connectie dat ze mogelijk uit dezelfde bron komen. Als.
Tsja, illegale wapens, criminele circuit, iemand kennen die iemand kent. Het is apart, maar niet heel erg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef Tem het volgende:
Neuh ik denk het niet. Wel vreemd dat iemand van 24 klaarblijkelijk aan een mitrailleur kan komen
En dat terwijl het verboden is. Raar dat iemand die moedwillig mensen neermaait zich niet aan de wet houdt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef Tem het volgende:
Neuh ik denk het niet. Wel vreemd dat iemand van 24 klaarblijkelijk aan een mitrailleur kan komen
Dat dus. Criminelen zullen altijd wapens weten te krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dat terwijl het verboden is. Raar dat iemand die moedwillig mensen neermaait zich niet aan de wet houdt.
Gelukkig hebben we altijd nog Ross Kempquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef Tem het volgende:
Dat klopt hoor, het is een algemene tendens, de opkomst van de PVV is daarvan een gevolg. Maar wel een gevolg die de tendens weer versterkt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:14 schreef Tem het volgende:
lapo
[..]
Ik weet niet of je dat de PVV kan aanrekenen. Volgens mij is het een algemene tendens dat de media steeds verder gaat en geen rekening houdt met de mogelijke gevolgen.
Een pistool is -helaas- in Amsterdam Z-O gemakkelijk te krijgen van wat ik hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef Tem het volgende:
Twijfelachtig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klopt hoor, het is een algemene tendens, de opkomst van de PVV is daarvan een gevolg. Maar wel een gevolg die de tendens weer versterkt.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef Tem het volgende:
Ik bedoel meer dat je daar wel flink wat moeite voor moet doen als je nog thuis woont bij je ouders en je ogenschijnlijk een "normale" jongen bent. Het is neit dat je die zomaar op de kop kan tikken.
Hij is al vaker met de politie in aanraking geweest, oa voor wapenbezit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef Tem het volgende:
Ik bedoel meer dat je daar wel flink wat moeite voor moet doen als je nog thuis woont bij je ouders en je ogenschijnlijk een "normale" jongen bent. Het is neit dat je die zomaar op de kop kan tikken.
Ah, zo maar eens naar het nieuws kijken... Wat een drama zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij is al vaker met de politie in aanraking geweest, oa voor wapenbezit.
Tsja, dat is zo, waarschijnlijk, maar tegelijkertijd, ieders situatie is anders, er bestaan geen normale jongens, je ziet alleen de "normale" schil over het algemeen, als je een vreemde tegenkomt. Die nette man met z'n koffertje houdt van SM, bijvoorbeeld. Het feit dat hij jong is en bij zijn ouders woont, ja, zegt mij weinig over zijn wapenaankoopmogelijkheden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef Tem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |