Nee, het is preventie. Het uiteindelijke politiewerk is symptoombestrijding.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, klinkt als symptoombestrijding.
Geeft toch niet ik heb gister voor de zoveelste keer weer naar Donnie Darko zitten kijkenquote:
Met die dingen is het echter wel een stuk lastiger om een flink bloedbad aan te richten...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kan het achterlijk noemen, maar feit is dat er vele dagelijkse gebruiksvoorwerpen als wapen gebruikt kunnen worden. Ook genoeg voorwerpen die 'gemaakt zijn om te doden' waar niet hetzelfde stigma omheen hangt als met vuurwapens.
Het lijkt me geen erg praktisch idee om de dingen die gemaakt zijn om mee te doden volop te verspreiden in ons mooie landjequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus voorwerpen die specifiek zijn ontworpen om mee te doden zijn 'stout' en andere voorwerpen die prima als moordwapen kunnen dienen, maar er niet voor zijn ontworpen, zijn dit niet?
Mwa, wat spullen van de lokale supermarkt en je hebt zo een geniale bom.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met die dingen is het echter wel een stuk lastiger om een flink bloedbad aan te richten...
Nee, het is preventie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, klinkt als symptoombestrijding.
Tsja, het is nu eenmaal wat minder sexy om een flinke portie cyaankali in een de keuken van een restaurant te plaatsen. Maar voldoende (voornamelijk chemische) middelen zijn zo in de supermarkt te vinden waar toch een hoop doden mee kunnen vallen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met die dingen is het echter wel een stuk lastiger om een flink bloedbad aan te richten...
Preventie werkt op dat gebied inderdaad beter dan overal wapens om je heen...quote:
Vergt toch heel wat meer handelingen en dat is toch een drempel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, het is nu eenmaal wat minder sexy om een flinke portie cyaankali in een de keuken van een restaurant te plaatsen. Maar voldoende (voornamelijk chemische) middelen zijn zo in de supermarkt te vinden waar toch een hoop doden mee kunnen vallen.
Klopt, maar dat is toch een stuk moeilijker dan een geweer kunnen kopen en mensen overhoop schieten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, het is nu eenmaal wat minder sexy om een flinke portie cyaankali in een de keuken van een restaurant te plaatsen. Maar voldoende (voornamelijk chemische) middelen zijn zo in de supermarkt te vinden waar toch een hoop doden mee kunnen vallen.
Tis denk ik mijn vaakst gekeken film.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:46 schreef Tem het volgende:
Blade Runner is een klassieker met held Rutger Hauer
Maar maar maar maar, we hebben nu al illegaal en dus moeilijk gemaakt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch een stuk moeilijker dan een geweer kunnen kopen en mensen overhoop schieten.
Hij blijkt het wapen legaal gekocht te hebben en daarna illegaal omgebouwd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar maar maar maar, we hebben nu al illegaal en dus moeilijk gemaakt.
Het kan zomaar gebeuren dat één of andere gek met een fles limonadecyaankali door het winkelcentrum rent en iedereen dwingt om een slokje te nemen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vergt toch heel wat meer handelingen en dat is toch een drempel.
Ik denk dat er honderden manieren zijn meer mensen te vermoorden, met minder collateral damage, voor minder geld en in een kortere termijn, dan met je automatische geweer door de supermarkt te rennen. Maar nogmaals, het is geen heroische einddaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch een stuk moeilijker dan een geweer kunnen kopen en mensen overhoop schieten.
En dat is prima ja, en er is geen enkele reden om het ook maar iets soepeler te maken. Strenger hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar maar maar maar, we hebben nu al illegaal en dus moeilijk gemaakt.
Daar neem ik met de gebeurtenissen van vandaag genoegen mee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
En dat is prima ja, en er is geen enkele reden om het ook maar iets soepeler te maken. Strenger hoeft ook niet.
Oh, dat bericht heb ik nog niet meegekregen. Dat is dan wel een soort van knap. Een volgens de Nederlandse wapen en vergunningwet legaal wapen ombouwen tot zoiets destructiefs.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij blijkt het wapen legaal gekocht te hebben en daarna illegaal omgebouwd.
Een uitgebreide sexpartij van 6 minuten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:55 schreef betyar het volgende:
Geen film, dan ga ik dadelijk maar effe een potje vrijen met mijn vrouwke.![]()
![]()
En nee geen vluggertje van 6 minuten.......
Een vluggertje van 2 minuten is ruim voldoende.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:55 schreef betyar het volgende:
![]()
Men neme wat ontstoppers voor zwavelzuur (gootsteenontstoppers e.d. verhitten)quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:52 schreef Dutchnative het volgende:
Kan iemand mij een niet al té moeilijke uitleg geven voor cyaankali(?) en hoe dat dan wordt geproduceerd? het zit in citroenpitten?
Danke. Inderdaad niet zo heel moeilijk te maken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Men neme wat ontstoppers voor zwavelzuur (gootsteenontstoppers e.d. verhitten)
Dan neem je wat voedingsadditieven, legaal te verkrijgen E-nummers bevatten vaak CNx-eenheden.
Dit meng je en verhit je weer totdat er HCN ontsnapt en je voegt er wat kalium aan toe.
Er zijn wel wat DIY-boeken te vinden op internet, net als het maken van een kunstmestbom.
500 kg kunstmest en wat dieselolie was ook voldoende om in Oklahoma een flat naar beneden te brengen.
Is zes minuten een vluggertje...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:55 schreef betyar het volgende:
![]()
Dit geldt voor alles, ik denk werkelijk dat eerdergenoemde Tristan van der V. het moeilijker heeft gehad z'n VOG te halen, lid te worden van een club, bij die club toestemming te krijgen vuurwapens thuis te bewaren, deze om te katten naar illegale automatische guns en dat uiteindelijk te gebruiken voor de massamoord van eerder vandaag, dan dat ik het heb een tuinzaak in te gaan, een flinke portie kunstmest te kopen en dan het hele winkelcentrum op te blazen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Danke. Inderdaad niet zo heel moeilijk te maken.
quote:
Die van betyar 10 min. geleden?quote:
Daar kan ik nu echt van genieten, een zwaar biertje.quote:Op zondag 10 april 2011 00:41 schreef remlof het volgende:
Ik neem er zelf nog zoeen:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo van de zware biertjes, behalve als eerste van een dag een La Chouf ofzo
Gagarin?quote:Op zondag 10 april 2011 00:44 schreef betyar het volgende:
We hebben een nieuwe vogel bij ons hij blijft maar een week logeer vogel, een vink genaamd Joeri.
Held, want hij heeft bewezen dat god niet bestaat.quote:
Ja, maar hij heeft dat niet letterlijk gezegd, zoals het Kremlin toen melddequote:Op zondag 10 april 2011 00:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Held, want hij heeft bewezen dat god niet bestaat.
Ik moet werken morgen. Het zal wel heel druk zijn met toeristen.quote:
Hm.quote:Op zondag 10 april 2011 00:56 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik moet werken morgen. Het zal wel heel druk zijn met toeristen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |