Als ik de gemiddelde beveiliger voor me neem die normaal gesproken in een winkelcentrum staat lijkt me dat verre van verstandig..quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
Is het niet het overwegen waard om beveiligers een wapen te geven (en ze daarop natuurlijk ook te trainen)? Mensen kunnen (ook in de VS) vaak wel tien minuten in het rond schieten en als een beveiliger een wapen heeft kun je dat toch verkorten lijkt me.
Sowieso is het kijken van Uwe Boll-films slecht voor de gemoedstoestandquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:47 schreef KoningStoma het volgende:
Het klinkt alsof 'ie deze film te vaak heeft gekeken
http://www.imdb.com/title/tt1337057/
[ afbeelding ]
Dat neem ik niet over van Twitter, dat schoot me gewoon te binnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee man, je moet niet elke hersenscheet van puisterige knulletjes op twitter overnemen. Pure onzon allemaal.
Wist ik niet, relax.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Dat is het punt, dat gerucht over een militair was ook al afgeschoten, en toch begint ie er weer over.
Weinig nieuws dus je moet toch wat..-O-quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb wel net pizza op
Oké, dit wordt wel bagger zo
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef Desunoto het volgende:
Twitter is echt het meest waardeloze medium als het gaat om "schokkend nieuws". Waarom kunnen mensen niet gewoon van Twitter afblijven als ze zelf geen fuck met de situatie te maken hebben? Tientallen mensen die onwaarheden roepen, honderden die ze overnemen of versterken en nog duizenden die even geforceerd moeten laten zien hoe erg ze het allemaal wel niet vinden. Godverdomme, wat een kansloze rommel.
In dat opzicht ben ik wel voor het verbieden van het copy-pasten van "tweets". Laat de televisie, radio's en de goede nieuwssites het werk maar doen. Twitter brengt alleen maar rommel.
Helemaal mee eens. Heb 2 min. op Twitter gekeken, maar wat een onzin daar zeg, ongelooflijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef Desunoto het volgende:
Twitter is echt het meest waardeloze medium als het gaat om "schokkend nieuws". Waarom kunnen mensen niet gewoon van Twitter afblijven als ze zelf geen fuck met de situatie te maken hebben? Tientallen mensen die onwaarheden roepen, honderden die ze overnemen of versterken en nog duizenden die even geforceerd moeten laten zien hoe erg ze het allemaal wel niet vinden. Godverdomme, wat een kansloze rommel.
In dat opzicht ben ik wel voor het verbieden van het copy-pasten van "tweets". Laat de televisie, radio's en de goede nieuwssites het werk maar doen. Twitter brengt alleen maar rommel.
Die man die bij hem staat heeft allemaal riemen om?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit een inspiratie zijn geweest?
En dan nog niet eens mee in overweging genomen dat er een hoop beveiligers zonder pas aan het werk zijn. Neuh, lijkt mij ook geen goed ideequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als ik de gemiddelde beveiliger voor me neem die normaal gesproken in een winkelcentrum staat lijkt me dat verre van verstandig..
Over het algemeen wel, maar die film is goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sowieso is het kijken van Uwe Boll-films slecht voor de gemoedstoestand
Dat snap ik, echter denk ik dat de familie inmiddels wel is ingelicht. Het betreft hier een jongeman van rond de 25/26. Internet-generatie.Geen berichtje op Hyves, twitter, niks? Geen afscheid? Geen vriend/kennis die RIP online roept?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik niet. Ten eerste zal men heel zeker willen zijn om wie het gaat en ten tweede zal men ook eerst met familie etc. willen praten. Lijkt me ook niet meer dan logisch. Je zult als ouder via de media te horen moeten krijgen dat je zoon als een dolle om zich heen heeft lopen schieten in een winkelcentrum.
6 uur komt er weer nieuws toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:50 schreef Beaudelaire het volgende:
NOS is pleite, waar gaat het verder?
Op de radio.. of ff 10min wachtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:50 schreef Beaudelaire het volgende:
NOS is pleite, waar gaat het verder?
Daarom worden het officieel ook ambulances genoemd.quote:
Look at me!!! I'm an attention wh*r*quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Tweek het volgende:
Ah kijk zo'n idioot die denkt grappig te zijn. http://twitter.com/#!/sshurandy_/status/56742089555324929
Echt dat je denkt: zulke dingen gebeuren alleen maar in Amerika.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Blijf het een onwerkelijk iets vinden, loop je daar op je vrije zaterdag boodschappen te doen en dan overkomt je zoiets...
Bretels.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Die man die bij hem staat heeft allemaal riemen om?
Die kun je bij elke dumpzaak wel halen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoezo domme post? Ik vind met name die legerbroek wel opvallend in deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |