Beetje NSB'erig; en ga er vanuit dat als jullie het vinden dat de politie dat zeker doet. Dat zo'n kerel zo dom is na alle media aandacht voor twitter dit soort dingen te doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Heeft iemand die gast van Twitter al aangegeven bij Misdaad Anoniem?
Hier één.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
Tegenwoordig is alles met alles gemixt. Er zijn volgens mij geen 'pure' Nederlanders meer te vinden.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Ook geen Duitser in de familie? Want dan ben je officieel ook niet meer 'puur' Nederlander.quote:
NSB'erig? Houd toch op manquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:45 schreef Bolter het volgende:
[..]
Beetje NSB'erig; en ga er vanuit dat als jullie het vinden dat de politie dat zeker doet. Dat zo'n kerel zo dom is na alle media aandacht voor twitter dit soort dingen te doen.
Wat moet ik zeggen dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Rot eens op met dat puur nederlands geouwehoer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook geen Duitser in de familie? Want dan ben je officieel ook niet meer 'puur' Nederlander.
Hoezo domme post? Ik vind met name die legerbroek wel opvallend in deze.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer zo'n domme post. Jammer dat dit soort achterlijke onzin niet beperkt blijft tot Twitter.
Het zou pas ver gaan dat we dit soort mongolen gewoon rond lieten lopen. Zieke geest, die gast.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:45 schreef Bolter het volgende:
[..]
Beetje NSB'erig; en ga er vanuit dat als jullie het vinden dat de politie dat zeker doet. Dat zo'n kerel zo dom is na alle media aandacht voor twitter dit soort dingen te doen.
nopequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook geen Duitser in de familie? Want dan ben je officieel ook niet meer 'puur' Nederlander.
Oké 4 generaties terug zit er een Italiaan aan mijn vaderskant van de familie, dus volgens jou ben ik nu een Italiaan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Rot eens op met dat puur nederlands geouwehoer.
Prima.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoezo domme post? Ik vind met name die legerbroek wel opvallend in deze.
Zomaar schelden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Rot eens op met dat puur nederlands geouwehoer.
Ik niet. Ten eerste zal men heel zeker willen zijn om wie het gaat en ten tweede zal men ook eerst met familie etc. willen praten. Lijkt me ook niet meer dan logisch. Je zult als ouder via de media te horen moeten krijgen dat je zoon als een dolle om zich heen heeft lopen schieten in een winkelcentrum.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef Messina het volgende:
Ik vind het vrij wonderlijk dat de naam van de dader nog niet naar buiten is gekomen...
Kut pizzabakker ga snel naar je eigen landquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:47 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oké 4 generaties terug zit er een Italiaan aan mijn vaderskant van de familie, dus volgens jou ben ik nu een Italiaan?
Dat is het punt, dat gerucht over een militair was ook al afgeschoten, en toch begint ie er weer over.quote:
Ik heb wel net pizza opquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kut pizzabakker ga snel naar je eigen land
Welnee man, je moet niet elke hersenscheet van puisterige knulletjes op twitter overnemen. Pure onzin allemaal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoezo domme post? Ik vind met name die legerbroek wel opvallend in deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |