Hoorde ik eht toch wel goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef xyzyx het volgende:
Dat wijf van de NOS vraagt of er al gezocht is in de woning van het slachtoffer
3 melk, boter, hagelslag, kogels...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:02 schreef roflcopterlandingsplaats het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een boodschappenbriefje wat iemand heeft laten vallen.
Ja sjezus, stress.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef GlowMouse het volgende:
'Wordt er onderzoek gedaan in de woning van het slachtoffer?'
Inderdaad, wat een versprekingen vandaagquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef xyzyx het volgende:
Klinkt als goed nieuws mocht er ooit een aanslag komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef roos85 het volgende:
gek he dat ziekenhuizen hier niet op voorbereid zijn
Er worden altijd zulke domme vragen gesteld!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef roos85 het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
slimme zet om ze idd meteen naar het lumc te brengen.
Ik mag hopen dat er achter de schermen niet zoveel geprutst wordtquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een versprekingen vandaag
Eerst die vrouw van het OM en daarna de journaliste..
2e dader was nog niet uitgesloten...eerder.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:59 schreef Mirjam het volgende:
uit voorzorg andere winkelcentra ontruimd, liek, why..?
Jup.quote:
Betaal jij de extra premie? ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef roos85 het volgende:
Anders had het ook geen schietincident geweest hé?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:04 schreef Dayshine het volgende:
Vorige week ook een schietincident waar een wapen bij betrokken was....
ook schietpartij met 2 doden begreep ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:05 schreef Apotheose het volgende:
eh... vorig weekend? Ik heb iets gemist geloof ik
Kinderen weten niet wat een wapen is. Dus die snappen niet wat er gaande was.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef CasB het volgende:
[..]
En waarom? Omdat ze onschuldig zijn? Iedereen die is geraakt door de schutter is onschuldig.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef xyzyx het volgende:
die 2 mannen die zijn doodgeschoten in alphen ad rijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:05 schreef Apotheose het volgende:
eh... vorig weekend? Ik heb iets gemist geloof ik
Nee, omdat het kinderen zijn die nog een heel leven voor zich haddenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef CasB het volgende:
[..]
En waarom? Omdat ze onschuldig zijn? Iedereen die is geraakt door de schutter is onschuldig.
ze waren niet aan het voetballenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:04 schreef Dayshine het volgende:
Vorige week ook een schietincident waar een wapen bij betrokken was....
Dat weet je helemaal niet, misschien kwam er wel eentje morgen onder een bus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, omdat het kinderen zijn die nog een heel leven voor zich hadden
ik heb nog niks gehoordquote:De politie laat weten pas toelichting te willen geven op de aanwezigheid van de EOD tijdens een persconferentie in het stadhuis van Alphen aan den Rijn die rond kwart voor vijf plaatsvindt.
ok... Is langs me heen gegaan geloof ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:05 schreef fh101 het volgende:
[..]
die 2 mannen die zijn doodgeschoten in alphen ad rijn
Nee, eigenlijk niet. Vertel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:06 schreef gelly het volgende:
Bomberjack, legerbroek en blond. Dan weet je het ook wel.
Niet moeilijk doen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:06 schreef iBenny het volgende:
Dit is tenminste een burgemeester... zeker als je het vergelijkt met die gast van Moerdijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |