Tuurlijk is hij geen slachtoffer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef Arcee het volgende:
"6 slachtoffers"
Nee, 5.Oh ja, en de dader is ook dood, maar is geen slachtoffer.
heb je polio ofzo.. hou je fucking camera recht manquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb een video gemaakt in de middag, ik ging er met 2 vrienden naartoe, ik woon er toch best dichtbij. Dit is de video, we lachen enkel om de vrouw die er random doorheen ging fietsen en de man die stomverbaasd uit zijn achtertuin kwam:
Kijk het jongens
Oh trouwens, loopt er ook iemand mee in de stille tocht van 21:00?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:56 schreef Eenskijken het volgende:
twitterstilte om 20.00? Succes, dat gaat nooit lukken..
Wat is twitter?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:56 schreef Eenskijken het volgende:
Gast wat wil je nou. Donder op met je ongepaste spam.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb een video gemaakt in de middag, ik ging er met 2 vrienden naartoe, ik woon er toch best dichtbij. Dit is de video, we lachen enkel om de vrouw die er random doorheen ging fietsen en de man die stomverbaasd uit zijn achtertuin kwam:
Kijk het jongens
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:56 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
heb je polio ofzo.. hou je fucking camera recht man
20.01 Niet weten of ik nu stil moet zijn voor die twitterstilte #alphenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:56 schreef Eenskijken het volgende:
echt he... net een mongol dat continu zn armpjes beweegtquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:56 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
heb je polio ofzo.. hou je fucking camera recht man
Ja dan lijdt hij gezichtsverliesquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef roflcopterlandingsplaats het volgende:
[..]
Dan laat die foto maar zijn, lijkt me geen gezicht.
Iig beter dan die gozert in Moerdijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef AlwaysConnected het volgende:
de inval burgemeester doet wel goed volgens mij
Onder de SBS-mic zit er ook nog eentje van NOS Radio 1. Verder mis ik de felgele mic van BNR...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Een microfoon van SBS6, Powned en vtm, apart.
Hahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef Apotheose het volgende:
Dus. De burgemeester. Is. Aan het. Woord.
Echt hequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha
Op. Dit moment. Is. Het. Mogelijk. Om. Slachtofferhulp. 0100. 72. 3. 73. Nu. 5 uur. bluh, blag
Het kan een gecoördineerde actie zijn zoals in Dubai. Onwaarschijnlijk, maar niet overdreven om wat voorzorgsmaatregelen te nemen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:59 schreef Mirjam het volgende:
uit voorzorg andere winkelcentra ontruimd, liek, why..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |