quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik weet het, keek naar de verkeerde persoon!
mooie OPquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
• Er was geen tweede schutter zoals werd beweerd. [NOS en OM]
• Zes doden, waaronder de schutter [Persco]
• 5 zwaargewonden, 4 middelzwaar gewonden, minimaal 2 lichtgewonden [Persco]
[ afbeelding ]
MEER NIEUWS VIA Alphen Stad FM: http://www.alphenstadfm.nl/ OF 105.4 FM
http://www.condoleance.nl(...)en-aan-den-rijn.html
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
• Er was geen tweede schutter zoals werd beweerd. [NOS en OM]
• Zes doden, waaronder de schutter [Persco]
• 5 zwaargewonden, 4 middelzwaar gewonden, minimaal 2 lichtgewonden [Persco]
[ afbeelding ]
MEER NIEUWS VIA Alphen Stad FM: http://www.alphenstadfm.nl/ OF 105.4 FM
http://www.condoleance.nl(...)en-aan-den-rijn.html
[ afbeelding ]
Dat, plus dat het nieuws voor bekenden dan wel op een hele nare manier wordt waargenomen - stel je voor dat je van niks weet, de tv aandoet en je beste vriend of vriendin languit ziet liggen op straat - komt wel even dubbel zo hard aan dan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef LoveProfuzion het volgende:
Enige klasse mogen de journalisten wel tonen. Stel dat iemand van mijn familie iets overkomt en er wordt in details vertelt hou dat familielid zou zijn overleden of ook maar een onherkenbare foto zou worden getoond dan zou ik al ziedend zijn. Beetje respect voor de doden. De beelden van Fortuijn die gereanimeerd werd vond ik ook veels te ver gaan.
Tijd voor een Twitterdiploma.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef Majkool het volgende:
Steun het initiatief ter nagedachtenis aan de slachtoffers van de #schietpartij #alphen. 15 minuten twitter stilte om 20:00. Please RT
RT @debboooo: Dader was de zoon van de eigenaresse van de mode zaak. hij heeft ook zijn eigen moeder doodgeschoten!! #alphen
johnvandertol Er zou zojuist een bommelding zijn gedaan in winkelcentrum Herenhof. Let op: nog onbevestigd #alphen #bommelding
Wat een geweldig medium:')
Het is je al vergeven!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel weinig slaap gehad vannacht, forgive me
okéquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel weinig slaap gehad vannacht, forgive me
Het wordt op dit moment om de 5 minuten verplaatst om journalisten om de tuin te leiden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
kijk, nu weet ik tenminste waar alphen aan de rijn nou echt ligt!
mooi gemaakt
Tuurlijk is hij geen slachtoffer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef Arcee het volgende:
"6 slachtoffers"
Nee, 5.Oh ja, en de dader is ook dood, maar is geen slachtoffer.
heb je polio ofzo.. hou je fucking camera recht manquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb een video gemaakt in de middag, ik ging er met 2 vrienden naartoe, ik woon er toch best dichtbij. Dit is de video, we lachen enkel om de vrouw die er random doorheen ging fietsen en de man die stomverbaasd uit zijn achtertuin kwam:
Kijk het jongens
Oh trouwens, loopt er ook iemand mee in de stille tocht van 21:00?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:56 schreef Eenskijken het volgende:
twitterstilte om 20.00? Succes, dat gaat nooit lukken..
Wat is twitter?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:56 schreef Eenskijken het volgende:
twitterstilte om 20.00? Succes, dat gaat nooit lukken..
Gast wat wil je nou. Donder op met je ongepaste spam.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb een video gemaakt in de middag, ik ging er met 2 vrienden naartoe, ik woon er toch best dichtbij. Dit is de video, we lachen enkel om de vrouw die er random doorheen ging fietsen en de man die stomverbaasd uit zijn achtertuin kwam:
Kijk het jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |