quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:31 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo gaan we effe 4 weken terug in de tijd qua cos nummer
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:31 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo gaan we effe 4 weken terug in de tijd qua cos nummer
uitdaging was wie het langste onder kon blijven, lijkt me niet dat flip op zijn manier wel lucht kreeg of een voordeel hadquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk jij andere streams dan ik? De opdracht was toch duidelijk? Hoofd onder water.
ligt aan mijn toetsenbord zie waarschuwing in onderschriftquote:
ja maar dat is niet zo want die loser geer had zich klem gezet onder de camera dus die speelde dan op een soort gelijke manier valsquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:31 schreef bollokus het volgende:
en flip geeft het nu zelf toe, ik ging niet helemaal onder water want dat kost meer energie
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:32 schreef starlady het volgende:
[..]
bol je moet wel naar de STEM luisteren
Jaja, daar ben je je weer mooi aan het uitlullen hahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ligt aan mijn toetsenbord zie waarschuwing in onderschrift
Ze is zelf het teamquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:33 schreef Ifa het volgende:
Capitein Sharon mag wel eens wat aan teambuilding doen, maar zit er weer verloren bij...
die waarschuwing staat er al heel lang! deal with itquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:33 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jaja, daar ben je je weer mooi aan het uitlullen haha
Een watte?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
Nice, volgens mij hebben ze een stinkyfruit
Dat wordt lachen met eten
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:34 schreef Niki.P het volgende:
Net even geprobeerd een streamverslag van de afgelopen 3 opdrachten te schrijven...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:34 schreef Niki.P het volgende:
Net even geprobeerd een streamverslag van de afgelopen 3 opdrachten te schrijven...
Ze heeft geen flauw idee hoe ze dat moet doen, nadat ze gisteren al op haar plaat ging met haar poging iedereen te commanderen.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat hebben ze nog meer moeten doen naast kop onder water?
En wat komt er nog aan weten jullie dat?
Ze zouden paalzitten moeten doen, dat duurt uren :-)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:35 schreef bull1966 het volgende:
jojo d'r moedervlek zit los.
eerst al afscheid moeten nemen van die dennisvlek en nu van d'r moeder ?????
dat wint mo met gemakquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat hebben ze nog meer moeten doen naast kop onder water?
En wat komt er nog aan weten jullie dat?
Ze zouden paalzitten moeten doen, dat duurt uren :-)
en de as van d'r oma opgesnoven door dennixquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:35 schreef bull1966 het volgende:
jojo d'r moedervlek zit los.
eerst al afscheid moeten nemen van die dennisvlek en nu van d'r moeder ?????
Ja jammer, die Ippon van Lau wil ik wel zienquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
Valt me mee met de locks, had wel een full streamlock verwacht.
Alleen jammer dat The Battle tussen Laura en Sharon gelocked was
Zou ze op Judo hebben gezeten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja jammer, die Ippon van Lau wil ik wel zien
Dat denk ik dus ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het moet wel op techniek gebeurt zijn wil ze Sjerren om krijgen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Haha OMG, schrik me kapot hier.
Kat had bijna een ekster te pakken in de achtertuin, hoop gekrijs van dat beest
Maar ik heb em van de dood gered mensen!
Of kwestie van vocabulaire.quote:
quote:Op
dinsdag 5 april 2011 19:37
schreef Stranger1977 het volgende:
Flip geilt op Jo,... zekers,... die ramt straks die genotsknots in die vieze trol.
dinsdag 5 april 2011 19:37
[..]
Die ander is een vieze smegmahoer
quote:
quote:
zaterdag 9 april 2011 11:27
De Stem: Karim,...... doe je,.... snikkel goed
zaterdag 9 april 2011 11:35
Ik denk dat Laura, wanneer ze weer uit het huis is, eerst een mega gangbang gaat
organiseren.
zaterdag 9 april 2011 12:08
[..]
Gek he? Mensen houden gewoon niet van smegmasnollen
zaterdag 9 april 2011 12:10
Mo! De beeldvorming over jou,... Vieze snol, kwakgat, zaadcontainer, smegmagleuf
quote:
quote:
quote:
zaterdag 9 april 2011 13:02
Dat is geen chocolade stomme hoer! HAZELNOOTPASTA!
zaterdag 9 april 2011 13:22
[..]
Die dode is Analex,... omdat hij getrouwd is met Laura en er nu misschien geen mega
gangbang komt
quote:
zaterdag 9 april 2011 16:03
Kan Psoriasis niet vallen en haar nek breken?
Als ze ooit een van Dale op de markt brengen met foto's bij de betekenis komt deze bij lelijkquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Of kwestie van vocabulaire.
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stapje opzij volstaat als je tegenstander niet al te snugger met haar voordeel omgaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook
Sharon lijkt me een zeer sterke vrouw (fysiek) dus dan komt het idd op techniek aan
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
en een kusje voor fenneke
Kijk, deze kan ik wel weer waarderenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
die is wel gaaf!quote:
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
verzamelaar?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb zelf op Judo gezeten heel vroeger maar het is iig niets voor mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Stapje opzij volstaat als je tegenstander niet al te snugger met haar voordeel omgaat.
Maandag...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja jammer, die Ippon van Lau wil ik wel zien
Heb bruine band van judo, maar heeft niets met kracht te maken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb zelf op Judo gezeten heel vroeger maar het is iig niets voor mij
Heb geen goede motoriek dus ik had allang verloren iig
Persoonlijk gok ik dat hij ook wat hoogstaande woorden wil leren in plaats van dat jeukende gelul wat hij altijd postquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:44 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Persoonlijk gok ik dat hij ook wat hoogstaande woorden wil leren in plaats van dat jeukende gelul wat hij altijd post
'k heb er helemaal geen verstand van, maar uit Japanse films wel eens opgepikt: als de ander met veel kracht op je afkomt, gebruikt die kracht in je voordeelquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb zelf op Judo gezeten heel vroeger maar het is iig niets voor mij
Heb geen goede motoriek dus ik had allang verloren iig
Kijk en dit mag dan weer niet. Dat is grof naar medeposter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:44 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Persoonlijk gok ik dat hij ook wat hoogstaande woorden wil leren in plaats van dat jeukende gelul wat hij altijd post
quote:
Heeft dus niets met woorden leren te makenquote:
Dat is Aikidoquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:45 schreef Ifa het volgende:
[..]
'k heb er helemaal geen verstand van, maar uit Japanse films wel eens opgepikt: als de ander met veel kracht op je afkomt, gebruikt die kracht in je voordeel
BAM! Dit dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Kijk en dit mag dan weer niet. Dat is grof naar medeposter.
Ik ben gestopt toen ik de blauwe band hadquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb bruine band van judo, maar heeft niets met kracht te maken.
Misschien komt er een filmpje op de SST site?quote:
Klopt, en dan komt er ook techniek bij kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:45 schreef Ifa het volgende:
[..]
'k heb er helemaal geen verstand van, maar uit Japanse films wel eens opgepikt: als de ander met veel kracht op je afkomt, gebruikt die kracht in je voordeel
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:46 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik ben gestopt toen ik de blauwe band had
Daarom zeg ik Laura heeft geen kracht, dus moet ze wel op techniek Sjerren kapot hebben gemaakt
[..]
Heel veel keer _> [..]
Vroeger keek ik altijd Fear Factor, mss even zoeken wat voor opdrachten daar zijn geweest en dat doorspelen aan de redactie van SST?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:45 schreef Niki.P het volgende:
Vind het op zich wel leuk dat ze opdrachten krijgen maar angst, ik vindt de opdracht nou niet echt eng...
Hadden ze er geen streamlock over hoeven te doen toch...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien komt er een filmpje op de SST site?
HULDE!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Haha OMG, schrik me kapot hier.
Kat had bijna een ekster te pakken in de achtertuin, hoop gekrijs van dat beest
Maar ik heb em van de dood gered mensen!
Opzich wel goed dat ze zo beperkt materiaal voor de uitzending creeeren, maar niet de streamers benadelenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:49 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hadden ze er geen streamlock over hoeven te doen toch...
En daarna op Twitter stond dat je voor de wedstrijd tussen Laura en Sharon maandag moest kijken...
Soms locken ze te snel, en komt er achteraf toch een filmpje van, ik denk dat die lockdown een inschattingsfout/communicatie probleempje was bij de regiekamerquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:49 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hadden ze er geen streamlock over hoeven te doen toch...
En daarna op Twitter stond dat je voor de wedstrijd tussen Laura en Sharon maandag moest kijken...
Heb het ook helemaal gehad met dat misselijk stuk vretenquote:
Ik kijk inderdaad ook wel eens naar Fear Factor, die eerste opdracht (met het vieze drinken) zou wel in Fear Factor hebben gepast, maar die van vandaag echt niet!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik altijd Fear Factor, mss even zoeken wat voor opdrachten daar zijn geweest en dat doorspelen aan de redactie van SST?
Ja ik mis haar ook wel een beetjequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Haar nichtje is hier ook heel lang niet meer gesignaleerd, ik snap waarom. OOk al vond ik haar een leuke poster, ze mag van mij weer komen
Klopt, was ook in FF, eigenlijk zou er iets moeten komen met hele grote spinnen oid, iets heel engs, dat ze in een bak moeten liggen en er spinnen op gegooid moeten worden of muizenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad ook wel eens naar Fear Factor, die eerste opdracht (met het vieze drinken) zou wel in Fear Factor hebben gepast, maar die van vandaag echt niet!
Same herequote:Trouwens ik zou echt nooit meer willen drinken uit glazen waar zo iets vies als wat ze gisten hadden in heeft gezetten maar ik zie ze er steeds uit drinken..
Ja en daarom heb ik meer een hekel aan laura en mo. Jo is enorm irritant. Wordt soms echt gek van haar maar ze heeft ook haar goede kanten en die heb ik nog niet of nauwelijks gezien bij de andere 2 dames.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:51 schreef angeljacky het volgende:
Kijk daar is Jo wel lief in, zij maakt wel een sandwich voor Mo, dat zou secreet Mo andersom nooit gedaan hebben
Jo staat bij mij ook boven Mo en Laura. Joanna heeft wel een goed hartje, ze brengt het alleen op een dominate toon. Maar ze is ook niet te beroerd dat toe te geven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en daarom heb ik meer een hekel aan laura en mo. Jo is enorm irritant. Wordt soms echt gek van haar maar ze heeft ook haar goede kanten en die heb ik nog niet of nauwelijks gezien bij de andere 2 dames.
Laura wordt hier afgemaakt en als een hoer neergezet, leuk om te lezen als familiequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Haar nichtje is hier ook heel lang niet meer gesignaleerd, ik snap waarom. OOk al vond ik haar een leuke poster, ze mag van mij weer komen
And again,.... die schutter is al bijna begraven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:51 schreef bull1966 het volgende:
ondertussen in de echte wereld :
http://www.nu.nl/binnenla(...)rum-alphen-rijn.html
Klopt helemaal,quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:51 schreef angeljacky het volgende:
Kijk daar is Jo wel lief in, zij maakt wel een sandwich voor Mo, dat zou secreet Mo andersom nooit gedaan hebben
Dat kun je verwachten, vooral wanneer je mee post op FOK.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Laura wordt hier afgemaakt en als een hoer neergezet, leuk om te lezen als familie
Dus? Je punt is dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Laura wordt hier afgemaakt en als een hoer neergezet, leuk om te lezen als familie
Relativeren heet datquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:51 schreef bull1966 het volgende:
ondertussen in de echte wereld :
http://www.nu.nl/binnenla(...)rum-alphen-rijn.html
wel kracht, maar de kracht van je tegenstander gebruiken dat is de trucquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb bruine band van judo, maar heeft niets met kracht te maken.
Gelukkig zijn er altijd supportersquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat kun je verwachten, vooral wanneer je mee post op FOK.
Ik smeet zo iemand die 20 kilo zwaarder was over mijn schouder hoor, zonder moeitequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
wel kracht, maar de kracht van je tegenstander gebruiken dat is de truc
De Psych zou best de burgervader kunnen zijn die nu op ned 1 isquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Relativeren heet dat![]()
Persconferentie op Ned. 1 nu
Misschien een FOK!verbod opgelegd door haar familie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er altijd supporters
Het nichtje las daar rustig doorheen hoor...
Denk dat het haar toch teveel is geworden en mischien wel omdat ze iets anders kon doen dan de fokkers gelijk geven. Als dat zo is dan is het iig beter niet meer mee te posten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er altijd supporters
Het nichtje las daar rustig doorheen hoor...
Het zwaartepunt van de tegenstander verleggen, uit evenwicht brengen, verwurgen en/of houtgreep. Weinig kracht nodig voornamelijk techniek.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
wel kracht, maar de kracht van je tegenstander gebruiken dat is de truc
Mag best af en toequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
LAURA IS ZOOOOOO BLIJ MET ZICHZELF ,sorry dat ik schreeuw
Ja tuurlijk ze heeft Alex al de deur uitgewerktquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
LAURA IS ZOOOOOO BLIJ MET ZICHZELF ,sorry dat ik schreeuw
Holy shit, wat een drama.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef Mokum020 het volgende:
Relativeren heet dat![]()
Persconferentie op Ned. 1 nu
ik heb er geen verstand van johquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het zwaartepunt van de tegenstander verleggen, uit evenwicht brengen, verwurgen en/of houtgreep. Weinig kracht nodig voornamelijk techniek.
Ik snap niet dat je er serieus op in ging, wilde er alleen mee aangeven dat het weinig boeit. Ze weten dat als ze op FOK komen gluren het vaak zo is dat een personage over het algemeen er niet positeif af komt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom dat nichtje niet meer komt lijkt mij logisch en dat was volgens mij
de vraag, dat dus.
Mij boeit het ook voor geen meterquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:59 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je er serieus op in ging, wilde er alleen mee aangeven dat het weinig boeit. Ze weten dat als ze op FOK komen gluren het vaak zo is dat een personage over het algemeen er niet positeif af komt.
Ik ook niet johquote:
Ik zit te wachten op Faalex in zijn welkomstopique.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:59 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik snap niet dat je er serieus op in ging, wilde er alleen mee aangeven dat het weinig boeit. Ze weten dat als ze op FOK komen gluren het vaak zo is dat een personage over het algemeen er niet positeif af komt.
Ik ook Genialex!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Faalex in zijn welkomstopique.
Wat zeggen ze dan. Heb streams wel aan maar mag geen geluid erop zettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wat een jankbekken zijn die Sjerren en Jo zegze zijn nog erger dan Mo...
Staat inderdaad heel groot op de voorpagina van alle kranten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:59 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
BAM! And again,... I rest my case,... for nowquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Staat inderdaad heel groot op de voorpagina van alle kranten.
quote:
Village People,nou geweldigquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:01 schreef Niki.P het volgende:
Ben echt heel benieuwd naar het feest van vanavond...!!!!
Foute Party
5 april om 22.20
Jullie hebben besloten.
Zaterdag krijgen de bewoners een spetterend feest van De Stem. Tijdens deze 'Foute Party' zullen alle bewoners een optreden moeten geven. Jullie hebben via Qmusic gekozen op welk liedje er gedanst en geplaybackt gaat worden. De vrouwen zullen hun girlpower naar boven moeten halen, want zij gaan zaterdag los op het nummer 'Wannabe' van de Spice Girls. Maar liefst 72,3% van de stemmen ging uit naar dit liedje. Bij de mannen zullen er vast en zeker geweldige outfits aan te pas komen, zij mogen namelijk een spetterend optreden weg gaan geven op 'YMCA' van The Village People. 81,3% van de stemmers koos voor dit nummer. Het belooft nu al een geweldig feest te worden.
ik wil je wel in de ring zien dan, of op de matquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik ook niet johheb vanaf mijn 7e tot mijn 21e o.a. Judo gedaan, ja ook wedstrijden dus wat weet ik erover (geasi-wasa).
Over dat de stem eerlijk moet doen en dat ze niet verloren hadden moeten hebben...dat de rest te fanatiek is...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan. Heb streams wel aan maar mag geen geluid erop zetten
Oke, tenksquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Over dat de stem eerlijk moet doen en dat ze niet verloren hadden moeten hebben...dat de rest te fanatiek is...
En terecht. Het gaat om noninaties.quote:
Ik zou me zelf ook graag nog in de ring zien als mijn gezondheid dat toe zou laten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik wil je wel in de ring zien dan, of op de mat
houdt er rekening mee dat zelfs fedor verloren heeftquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik zou me zelf ook graag nog in de ring zien als mijn gezondheid dat toe zou laten.
JA!, maar ze spellen het volgens mij eerlijker dan het andere team (als Sharon echt heeft geprobeerd Laura's broekje uittetrekken)quote:
Dat moeten we eerst nog afwachten ( alhoewel met dat wel een Sharon actie lijkt)quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
JA!, maar ze spellen het volgens mij eerlijker dan het andere team (als Sharon echt heeft geprobeerd Laura's broekje uittetrekken)
Het is allemaal net gebeurd, wat moet die man anders? En burgemeesters geven altijd politiek correcte antwoorden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:06 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik zap weer terug van 1 naar 15,... God wat een ontzettende boterletter is die Eenhoorn zeg.
Tegen bepaalde ziektes verliest iedereen, geld of geen geld, hoe sterk dan ook. Kunnen we nu weer gewoon cossen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
houdt er rekening mee dat zelfs fedor verloren heeft
Ach, als ze niet fanatiek waren zou je nou lezen dat ze te lamlendig zijn om zich voor hun team in te zetten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:07 schreef henkvandetillaart het volgende:
Inderdaad Lau en Mo zijn super fanatiek, ik vind niet dat ze te ver gaan...ik bedoel het is een spel en ze doen alles om te winnen. Dat zou ik ook doen
Inderdaad!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:10 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ach, als ze niet fanatiek waren zou je nou lezen dat ze te lamlendig zijn om zich voor hun team in te zetten.
Preciesquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:10 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ach, als ze niet fanatiek waren zou je nou lezen dat ze te lamlendig zijn om zich voor hun team in te zetten.
Maak er dan ook een kort verhaal van en probeer niet een lang verhaal op te hangen zonder duidelijke informatie. Met andere woorden,... persco te vroegquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is allemaal net gebeurd, wat moet die man anders? En burgemeesters geven altijd politiek correcte antwoorden.![]()
On Topic: kom op, ga door met die battle.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:01 schreef Niki.P het volgende:
Ben echt heel benieuwd naar het feest van vanavond...!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]Denk het niet, feestjes laten ze eigelijk altijd wel zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om Renate dan maar te citeren: Hier en daar een streamlock danquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Denk het niet, feestjes laten ze eigelijk altijd wel zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
oke sgatquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We zijn na 1000 weer opnieuw begonnen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:13 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura is kapot.![]()
De stem zei Fobiacs en Streamers.
Rare tekst als je net de persconferentie zit te kijken over Alphenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:13 schreef Je_Psychiater het volgende:
hahaha prijsschieten op de tegenstanders
Yep, wij moeten allemaal naar Portugal om te verzamelen in de SST tuin.quote:
Gaat een pijnlijk geintje worden als ze paintballguns hebbenquote:
Krijgen de bewoners geen beschermende kleding dan?quote:
Relativeren maar ik voel je.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:15 schreef Mokum020 het volgende:
Rare tekst als je net de persconferentie zit te kijken over Alphen
Laurakont!quote:
kun jij niet restreamenquote:
WOOOOOOOW TERING WOOOOOOWquote:
kloptquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef Stability het volgende:
gerard kan goed schieten toch? volgens mij zit hij op een schietvereniging , maar weet het niet zeker
quote:
Omdat het kanquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef Pablolaatje het volgende:
Waarom streamlock? Wij kijken toch wel naar de dailies!!
Om Renate te citeren: een streamlock hier of daar moeten we niet om huuuuiiillllleeeen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef Pablolaatje het volgende:
omdat er een rambo in zit met schietvergunningquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef Pablolaatje het volgende:
Gok dat ie dat al gedaan heeft, of gebruikt ie nog steeds condoomsquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:18 schreef Dark het volgende:
Gaat Maik zijn Mo vol blauwe plekken schieten of gaat hij zij team opzettelijk laten verliezen?
alweerquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:19 schreef Flashbox het volgende:
Van mij mogen ze daar bij die regie vanavond allemaal rattegif te vreten krijgen
precies en dat gaat het.... stel idioten daar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:18 schreef Flow3r het volgende:
Streamlock voor het geval het helemaal fout gaat
Klopt, maar nog niet zo lang hoor. Maar hij kon wel goed schieten vonden ze bij de club, zonder ervaring. Ben benieuwd..quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef Stability het volgende:
gerard kan goed schieten toch? volgens mij zit hij op een schietvereniging , maar weet het niet zeker
juist een beeldje meer of minder moeten we niet om lullenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om Renate te citeren: een streamlock hier of daar moeten we niet om huuuuiiillllleeeen.
Dit ga je niet menen toch? Ik neem aan dat je wist dat dit eigenlijk al rond wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:18 schreef Kwaliteit het volgende:
BREAKING NEWS
http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=4884
Zullen wij hem kopen, ik heb nog wel 50 euro liggen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:18 schreef Kwaliteit het volgende:
BREAKING NEWS
http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=4884
Ik denk eerder dat de regie dubbel ligt om de commentaren alhierquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:19 schreef Flashbox het volgende:
Van mij mogen ze daar bij die regie vanavond allemaal rattegif te vreten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |