Eens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind het eerder schandalig dat ze eerst twittert dat ze het rot vind dan respectvol.. laat je gezicht dan ff op TV zien ofzo.. dit ziet er zo afstandelijk en 'ik tweet wel ff zodat dat ook weer gedaan is, verder boeit het me niet' (weet natuurlijk wel dat dat niet zo is, maar nu komt het zo op mij over). twitter
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef Elusive het volgende:
de dader:Wat een plek om je laatste adem uit te blazen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet jij waar ze bezig waren ten tijde van de schietpartij?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
Mwah, wat ik alleen zeg is dat ik hoor dat het 10-15 minuten duurde voor er uberhaupt politie was. Dus ook moteragentjes etc. Dat mag je hier blijkbaar niet zeggen want dan ben je telegraaf volk.
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef avaz het volgende:
Zagen we nou net de dader bij de kassa liggen?
Nee, dat is z'n broer. Lijkt me wel he.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef yvonne het volgende:
Laten we alsjeblieft hopen dat er geen bekenden van Jeroen Krabbé bijzaten...
Het zou ook ridicuul zijn om te beweren dat je als koningin wakker ligt van zoiets.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind het eerder schandalig dat ze eerst twittert dat ze het rot vind dan respectvol.. laat je gezicht dan ff op TV zien ofzo.. dit ziet er zo afstandelijk en 'ik tweet wel ff zodat dat ook weer gedaan is, verder boeit het me niet' (weet natuurlijk wel dat dat niet zo is, maar nu komt het zo op mij over). twitter
de dader:"...blond haar..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Zijn camouflagebroek werkt erg goed zo te zien....quote:
'hij ging bij de kassa's op de knieën en schoot zichzelf door het hoofd'quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee voldoet niet aan de dingen dat ooggetuige zagen.. of ze liegen
Nee. jij wel ? Ik zeg alleen dat ik vind dat dat in het vervolg beter moet kunnen. Ook al zijn ze ''bezig''. Maar we zullen het allemaal horen, speculeren is nu zinloos eigenlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Weet jij waar ze bezig waren ten tijde van de schietpartij?
de dader:Je kan maar beter gelijk hebben, anders is het HEEL fout zo'n foto te plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent echt dom aan het ouwehoeren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:45 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
Nee. jij wel ? Ik zeg alleen dat ik vind dat dat in het vervolg beter moet kunnen. Ook al zijn ze ''bezig''. Maar we zullen het allemaal horen, speculeren is nu zinloos eigenlijk
Het is ook nooit goed. De keizer van Japan liet zich pas na 2 weken zien na de Tsunami. Dát is pas respectloos!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef Eenskijken het volgende:
Gozer op de grond...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan maar beter gelijk hebben, anders is het HEEL fout zo'n foto te plaatsen.
Twitter... je weet nooit of het waar is of niet. We zullen het zien.quote:RT @debboooo: Dader was de zoon van de eigenaresse van de mode zaak. hij heeft ook zijn eigen moeder doodgeschoten!! #alphen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
Twitter... je weet nooit of het waar is of niet. We zullen het zien.
pffquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
niet die politieagent aan de zijkant hequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan maar beter gelijk hebben, anders is het HEEL fout zo'n foto te plaatsen.
Ben klaar met jou.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent echt dom aan het ouwehoeren.
Je weet niet eens waarom ze lang weg bleven maar je denkt wel dat je ze moet veroordelen.
Goh....ben je daar eindelijk achter??
Wowquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Die foto komt totaal niet overeen met alle berichten die we tot nu toe hebben gehad.
Tweede dader geruchten komen weer boven....
Wat bedoel je? Het klopt prima.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Die foto komt totaal niet overeen met alle berichten die we tot nu toe hebben gehad.
Camobroek, bomberjack, kassa AH... klopt exact hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
aansteller..quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:48 schreef Faux. het volgende:
NOS, doe 's niet zulke nare beelden uitzenden
camouflagebroek zag je, dader had waarsch cappuchon op jankbalquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Ga dan niet kijken prutser, verwacht jij een grote blauwe vogel, hond en muis te zien als het over zoiets gaat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:48 schreef Faux. het volgende:
NOS, doe 's niet zulke nare beelden uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |