Koningin is ook al vol medeleven en sprakeloos etc etcquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:38 schreef Robin__ het volgende:
krijgen we straks uiteindelijk weer rutte op tv die uit de grond van zn hart iets vind..
Ok, dacht weer zo'n BN'er die weer zo nodig iets moet meldenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het is een voetballer die geboren is in Alphen aan den Rijn
Valt wel mee. Er lopen wat platte petten in gele hesjes rond.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Plus op HC is altijd al heel veel politie aanwezig, dat zal niet zo lang duren.
Mwah, dus je vond dat het niet beter kon dan ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dan komen ze onbeschermd ter plaatse en worden meteen doodgeschoten.
Krijg je daarna gejank dat ze hadden moeten wachten.
Maw, wat ze ook doen, het is nooit goed.
neequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:39 schreef Elusive het volgende:
de koningin twitterd....
ben ik nou dan echt de enige die dat niet doen?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:39 schreef superworm het volgende:
"Tweet van de Koningin" dat het ooit zover moest komen...
twitterD?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:39 schreef Elusive het volgende:
de koningin twitterd....
ben ik nou dan echt de enige die dat niet doen?
Beetje tenenkrommend altijd die ''verplichte'' condoleances. Prima verder hoor, maar ik kan er vrij slecht tegen. Alsof BN'ers hun medeleven belangrijker is als dat van de ''normale'' burgers.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Koningin is ook al vol medeleven en sprakeloos etc etc
nogalquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:39 schreef Eenskijken het volgende:
twitter van de koningingodsamme, dat komt echt zo fout over...
Mijn eerste treinongeval bij de brandweer vergeet ik nooit maar het went op een of andere manier. Je leert niet naar gezichten te kijken, je staat er nooit alleen en je hebt een taak. Achteraf is het wel even bij elkaar komen en praten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Klopt, veel respect voor die mensen. Ik neem aan dat zij daarin goed begeleid worden. Het beeld van een toevallige confrontatie raak je nooit meer kwijt, denk ik.
ja dat doet ze natuurlijk zelf niet hequote:
identiteit dader is nog niet bekend gemaaktquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:40 schreef DrDentz het volgende:
Had die dader een Hyves?
Laat zijn face eens zien.
Zolang het totaal niet duidelijk is wat er aan de hand was dat ze laat ten tonele verschenen lijkt het me niet slim om wild te gaan speculeren en aan stemmingmakerij te gaan doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:39 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
Mwah, dus je vond dat het niet beter kon dan ?
Ze moet wel wat zeggen, anders gaan mensen daar weer over zeiken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Koningin is ook al vol medeleven en sprakeloos etc etc
En dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:40 schreef DrDentz het volgende:
Had die dader een Hyves?
Laat zijn face eens zien.
BlackBerry®, officieel sponsor van Oranjequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:40 schreef PiRANiA het volgende:
Koningin is sprakeloos door grote verdriet dat zovelen in Alphen a/d Rijn is aangedaan en leeft intens mee met slachtoffers en nabestaanden
10 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
https://twitter.com/#!/KHtweets/status/56725647728443392
Ja, dan ken ik 'm waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan?
"Ja, hij heeft inderdaad een gestoorde blik in zijn ogen."
Not buying it. Dan begint hij niet op een parkeerdek met schieten...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:41 schreef Tourniquet het volgende:
Twittergerucht:
"Dader was de zoon van de eigenaresse van de mode zaak. hij heeft ook zijn eigen moeder doodgeschoten!!"
Blekberrie boven! Blekberrie boven, lang leve twihitterquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
BlackBerry®, officieel sponsor van Oranje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, wat ik alleen zeg is dat ik hoor dat het 10-15 minuten duurde voor er uberhaupt politie was. Dus ook moteragentjes etc. Dat mag je hier blijkbaar niet zeggen want dan ben je telegraaf volk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zolang het totaal niet duidelijk is wat er aan de hand was dat ze laat ten tonele verschenen lijkt het me niet slim om wild te gaan speculeren en aan stemmingmakerij te gaan doen.
Ja dat snap ik maar ik vind het een beetje deprimerend.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Daar heeft ze vast wel een lakei voor oid
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef Elusive het volgende:
de dader:Is dat hem echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voeg het dan samenquote:telegraaf Opstelten geschokt door schietpartij Alphen http://telegraaf.nl/s/9497411
2 minutes ago via Telegraaf Article Feed
Reply Retweet . telegraaf Afschuw bij Rutte over schietpartij Alphen http://telegraaf.nl/s/9497410
Reply Retweet . telegraaf Beatrix leeft mee met slachtoffers Alphen http://telegraaf.nl/s/9497408
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |