Wat is dit danquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef xyzyx het volgende:
Jaja daar komt het vrouwtje weer op de NOS
Ja inderdaad hoorde ik ook, hoe komt iedereen er hier dan bij dat er een kind in de rug is geschoten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef PiRANiA het volgende:
Het is nog NIET bekend of er kinderen gewond zijn.
jijquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu nog een Facebook in memoriam pagina. Wie zet hem even op?
Ik heb wel ergere dingen gezien....morbid curiosity....quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Doe maar niet als je een zwakke maag hebt.
Ah, zo.quote:According to Aristotle, in his Poetics we even "enjoy contemplating the most precise images of things whose sight is painful to us." (This aspect of our nature is often referred to as the 'Car Crash Syndrome' or 'Trainwreck Syndrome', derived from the notorious supposed inability of passersby to ignore such accidents.)
neejoh?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef PiRANiA het volgende:
Het is nog NIET bekend of er kinderen gewond zijn.
Niet doen. Ik besloot hetzelfde te doen en heb nu alweer spijt. Word echt licht in mijn hoofd van dit soort foto's. Echt, niet doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hè bah, nou weet ik dat ik het ook ga googelen.
nrcquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja inderdaad hoorde ik ook, hoe komt iedereen er hier dan bij dat er een kind in de rug is geschoten?
Niet officiëel bevestigd denk ikd an. Ik typ wat ik bij NOS hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
neejoh?
Update 14:19: In elk geval is een kind in de rug geschoten en naar het ziekenhuis gebracht (Leidsch Dagblad). De dader was een blanke man, met blond haar en blauwe ogen (NOS).
Nobody knows what it's like behind blue eyesquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
neejoh?
Update 14:19: In elk geval is een kind in de rug geschoten en naar het ziekenhuis gebracht (Leidsch Dagblad). De dader was een blanke man, met blond haar en blauwe ogen (NOS).
Ik vind 7 jaar een flinke tijd. Maar anyways, er zijn vast meerdere van dit soort incidenten (maar dan niet in winkelcentra).quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog maar pas geleden hoor. Toen zaten we ook al in allerlei maatschappelijke spanningen en militaire conflicten verwikkeld.
Net of NRC nep is...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Niet officiëel bevestigd denk ikd an. Ik typ wat ik bij NOS hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |