Waar een wil is, is een weg. Werken, sparen, lenen, jatten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Wat je je dan afvraagt is waar hij het geld daarvoor vandaan haalt... Best duur toch om dat soort dingen illegaal te kopen?
Mooi gemaakt. Dank je wel.quote:
Je komt er zo aan.. Als je een beetje rond vraagt heb je zo een pistool.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Wat je je dan afvraagt is waar hij het geld daarvoor vandaan haalt... Best duur toch om dat soort dingen illegaal te kopen?
Ik ben een schandpaal aan het maken. Geen galg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:56 schreef FadetoGreen het volgende:
Ah nee he, fmj hangt de hele tijd...
Het is niet veel soeps idd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
En na het lezen van wat reacties op de site van de Telegraaf weet ik het zeker. Dat moeten wel Fok!ers uit TRU en BNW zijn. tering zeg.
Hahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben een schandpaal aan het maken. Geen galg.
Ik zit ook heel veel in TRUquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
En na het lezen van wat reacties op de site van de Telegraaf weet ik het zeker. Dat moeten wel Fok!ers uit TRU en BNW zijn. tering zeg.
quote:
Lekker!quote:
Fijne avond nog! En welkom hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef kronolith het volgende:
Lui, ik ga me volpompen met bier. Fijne avond nog heeah!
Dat roep je nu, net nu ik mijn zaterdag avond volgepland heb, je bent me er eentje! Nou, als troost pak ik een Hertogje voor mijzelf.quote:
Geniet ervan kerel !quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef kronolith het volgende:
Lui, ik ga me volpompen met bier. Fijne avond nog heeah!
Hee! Je geeft mijn bakkie weg!quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, wat zei ik jullie!![]()
aanrijtijd politie Alphen vs aanrijtijd politie bij moord Pim Fortuyn
was ondertussen al wel aangekomenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waar ik trouwens wel net even met mijn vader over had, is dat de dader zeker 15 minuten losbandig daar heeft lopen schieten.. waar de fuck is er dan politie?
Ik snap dat even niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |