Dat roep je nu, net nu ik mijn zaterdag avond volgepland heb, je bent me er eentje! Nou, als troost pak ik een Hertogje voor mijzelf.quote:
Geniet ervan kerel !quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef kronolith het volgende:
Lui, ik ga me volpompen met bier. Fijne avond nog heeah!
Hee! Je geeft mijn bakkie weg!quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, wat zei ik jullie!![]()
aanrijtijd politie Alphen vs aanrijtijd politie bij moord Pim Fortuyn
was ondertussen al wel aangekomenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waar ik trouwens wel net even met mijn vader over had, is dat de dader zeker 15 minuten losbandig daar heeft lopen schieten.. waar de fuck is er dan politie?
Ik snap dat even niet...
geen idee...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oh.. heb ik dat gemist dan?
En konden ze niets doen dan?
De politie was al aangekomen, alleen op zo'n moment gaat men aan de eigen veiligheid denken. Als je zelf dood of gewond op de grond ligt kan je niet zo heel veel betekenen. Daarbij is men ook al wel gaan zoeken, maar op het moment dat ze op de "uiteindelijke" plaats aankwamen, was Tristan al dood.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waar ik trouwens wel net even met mijn vader over had, is dat de dader zeker 15 minuten losbandig daar heeft lopen schieten.. waar de fuck is er dan politie?
Ik snap dat even niet...
Ik geloof er niks van dat hij 15 minuten lang heeft lopen knallen. Getuigen spreken elkaar tegen op dat gebied. En dan had de schutter een kruiwagen bij zich moeten hebben om de benodigde munitie mee te nemen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik snap dat even niet...
Daarbij is er ook sprake van adrenaline. Ik weet dat ik bij vechtpartijen wel is gedacht heb dat ik 20 minuten in de weer geweest ben terwijl het maar 2 of 3 minuutjes was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat hij 15 minuten lang heeft lopen knallen. Getuigen spreken elkaar tegen op dat gebied. En dat had de schutter een kruiwagen bij zich moeten hebben om de benodigde munite mee te nemen.
Oke.. thnxquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Esses het volgende:
[..]
De politie was al aangekomen, alleen op zo'n moment gaat men aan de eigen veiligheid denken. Als je zelf dood of gewond op de grond ligt kan je niet zo heel veel betekenen. Daarbij is men ook al wel gaan zoeken, maar op het moment dat ze op de "uiteindelijke" plaats aankwamen, was Tristan al dood.
Daarbij is er altijd sprake van een aanrijd tijd van enkele minuten. Als je je beseft dat er in Nederland voor een stad van 50 000 inwoners op een dag als vandaag maar 2 politieauto's beschikbaar zijn, dan is het niet zo vreemd dat er enige aanrijd tijd bestaat. Helaas, maar waar.
Ps. Dit komt uit de berichtgeving tot nog toe.
Nou, 15 minuten schieten is erg lang, hij zal er heus wel 15 minuten gestaan hebben om ook rond te lopen denk ik ? <-- aannamequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat hij 15 minuten lang heeft lopen knallen. Getuigen spreken elkaar tegen op dat gebied. En dan had de schutter een kruiwagen bij zich moeten hebben om de benodigde munitie mee te nemen.
Die aanname heb ik ook wel. Maar ik betwijfel of hij al in die eerste minuut geschoten had. Maar ik gok slechts in de laatste 2.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef Maitje het volgende:
Nou, 15 minuten schieten is erg lang, hij zal er heus wel 15 minuten gestaan hebben om ook rond te lopen denk ik ? <-- aanname
Nja, Maitje, in alle eerlijkheid. Ik denk dat we dit het beste kunnen doen aan de hand van een voorbeeldje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Maitje het volgende:
Ik snap dat even niet...
Volgens de berichten heeft hij bij het uit zijn auto stappen al meteen iemand dood geschoten en is daarna het winkelcentrum ingelopen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Die aanname heb ik ook wel. Maar ik betwijfel of hij al in die eerste minuut geschoten had. Maar ik gok slechts in de laatste 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |