dat jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Is het niet ziekelijk om die beelden te willen zien? Voor mij hoeft het niet hoor.
tuurlijk en sinterklaas bestaat...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Eigenlijk ben je nergens meer veilig tegenwoordig.. hopelijk gebeurt dit nooit weer (in Nederland)
Tegenwoordig wil iedereen overal beelden van zien, en ja, ik vind dat ook ziekelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Is het niet ziekelijk om die beelden te willen zien? Voor mij hoeft het niet hoor.
mjahquote:
De laatste keer was in 2004. En dan vandaag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Eigenlijk ben je nergens meer veilig tegenwoordig.. hopelijk gebeurt dit nooit weer (in Nederland)
Omdat Elusive het vier keer postte en ging trollen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef Mirjam het volgende:
waarom zit iedereen zo te zeiken over dat plaatje?
skynews faalde, het is grappig, en nee, niet ioedereen heeft het nog gezien
Deze kerk is naast het winkel centrum. Moeten ze dan in de hal van een flat of op straat opgevangen worden? Ben je dom ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:49 schreef alexmeijer het volgende:
opvangen in een kerk.. straks gaan ze nog geloof aanpraten
Ik wil me er wel een voorstelling van maken eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef Piperidine het volgende:
[..]
We lijken zelfs voorop te lopen qua incidenten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:51 schreef Ole het volgende:
On- Nederlands
-moord Fortuijn
-moord Van Gogh
-Apeldoorn
-dit
Zo "On- Nederlands" is het helaas niet meer
Waar staat dat? Het is gewoon opmerkelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef Piperidine het volgende:
De mensen die dat plaatje weer posten zitten te trollen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef Mirjam het volgende:
waarom zit iedereen zo te zeiken over dat plaatje?
skynews faalde, het is grappig, en nee, niet ioedereen heeft het nog gezien
Fortuijn en Van Gogh was doelgericht, dit was gewoon op onschuldige burgers..quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:51 schreef Ole het volgende:
On- Nederlands
-moord Fortuijn
-moord Van Gogh
-Apeldoorn
-dit
ik niet... net als oorlog beelden.. je wilt toch zien wat jou eigen land aanricht in andere landen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef Selestha het volgende:
[..]
Tegenwoordig wil iedereen overal beelden van zien, en ja, ik vind dat ook ziekelijk
En je kunt zonder beelden er geen voorstelling van maken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil me er wel een voorstelling van maken eigenlijk.
Omdat het zo absurd is...als je zoiets meemaakt.
Een locaal incidentje niet kunnen onderscheiden van een oorlog.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat oudere mensen die associatie nu maken
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Eigenlijk ben je nergens meer veilig tegenwoordig..
als je het rijtje zo ziet, inderdaad zo " On-Nederlands" is het helaas niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:51 schreef Ole het volgende:
On- Nederlands
-moord Fortuijn
-moord Van Gogh
-Apeldoorn
-dit
Ah in 2018 dus weer en hee dan ben ik 26..quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:51 schreef Messina het volgende:
[..]
De laatste keer was in 2004. En dan vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |