Mwah, als je even niet mee hebt gelezen weet je niet meer waar je bentquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, nu nog automatisch meescrollen van het topic.
Dat de dader een ex-militair was, is volgens mij nog niet bevestigd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik vrees toch het ergste, als je als ex-militair en een machinegun op zaterdagmiddag bij de AH gaat schieten ben je wel een zeer slechte schutter als je maar 4 mensen doodt. Of ben ik nu gek?
Waarom is het ineens een ex-militair. Wat een bullshit steeds.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik vrees toch het ergste, als je als ex-militair en een machinegun op zaterdagmiddag bij de AH gaat schieten ben je wel een zeer slechte schutter als je maar 4 mensen doodt. Of ben ik nu gek?
Ik denk eerder gewoon een skinhead, niks ex-militair.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
vroegahhh, toen kon je nog gewoon de melkboer geloven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Je weet niet meer wat je moet geloven tegenwoordig. Ik schakel pas laat in, ik vroeg me al af waarom Alphen ineens trending was, maar niet de moeite om te klikken.
Het een hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik denk eerder gewoon een skinhead, niks ex-militair.
Stel je voor dat je daar als agentje met je Wolter&Koch pistool op af moet. Toegang tot zwaarder materiaal in de kofferbak hebben ze ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt wtf, dat dit kan in Nederland.
Waar is Alberto als je hem nodig hebt
Is waarschijnlijk niet eens waar. Gewoon van die DEF bashers die lekker militairen zwart kunnen maken zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat de dader een ex-militair was, is volgens mij nog niet bevestigd.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
6 doden, 4 heel zwaar gewonden, 5 middelzwaar gewond, en ten minste 2 lichtgewonden, waarschijnlijk meer.
maar of ze op dat moment boodschappen aan het doen waren dat is nog onzeker.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er wonen wel meer mensen daar vlakbij waar niks mee aan de hand is.
Het zou je verbazen hoe weinig schietincidenten een dodelijke afloop hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
dat laatste, maar volgens twitter ligt de straat bezaaid met lijken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eind aan zijn leven gemaakt. Wordt hij dan ook bij de slachtoffers geteld? 6 doden + dader of 5 + dader?
Ik interesseer me over het algemeen niet zo voor onze millitairen, mijn excuses dat het niet is blijven hangen.quote:
5 doden + dader = 6quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eind aan zijn leven gemaakt. Wordt hij dan ook bij de slachtoffers geteld? 6 doden + dader of 5 + dader?
Dit dus. Heftig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
ga je lekker op zaterdag tussen de middag wat lekkers halen bij de bakkeren komt je moeder/vader/kind gewoon niet meer thuis.
Ja, verschrikkelijk inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
ga je lekker op zaterdag tussen de middag wat lekkers halen bij de bakkeren komt je moeder/vader/kind gewoon niet meer thuis.
Tsja, dat is twitterquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:46 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
dat laatste, maar volgens twitter ligt de straat bezaaid met lijken.
Het zou een optie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Mwah, als je even niet mee hebt gelezen weet je niet meer waar je bent, dit is wel handig zo.
Mensen denken vaak dat je alles om je heen even omver maait met een automatisch geweer. Zo accuraat zijn die niet tenzij je echt je tijd neemt, en dat kan vaak niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Het zou je verbazen hoe weinig schietincidenten een dodelijke afloop hebben.
Een mens kan een of meerdere kogels in een groot deel van het lichaam wel hebben.
Ik denk dat die 6 inclusief de dader is. Even later zei de burgemeester dat het ging om 5 doden, dus dat zal wel zonder de dader zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hopelijk de eerste en de laatste, van die 6000....quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar de 2de JSF is wel besteld...
Anyway redelijke kans dat het een ex-militair is die daarop is doorgedraait en dit heeft gedaan
Dus zou de getuige misschien wel gelijk kunnen hebben met zijn 5 a tien doden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
6 doden, 4 heel zwaar gewonden, 5 middelzwaar gewond, en ten minste 2 lichtgewonden, waarschijnlijk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |