Ik ben blij dat je dat werk niet doet hoor, veuls te gevaarlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook, maar vervolgens realiseerde ik me al snel dat ik daar veel te pussy voor ben![]()
Nee, het ziekenhuis is gewoon meer een veredelde huisartsenpostquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef Infection het volgende:
Volgens een update van Geenstijl:
[..]
Zijn er dan echt zoveel gewonden gevallen?
Dat stukje was al eerder op Radio 1 geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
HIJ ZEGT OOK: 5-10 DODEN: DADER DOOR HOOFD GESCHOTEN
Rijnland Alphen is niet zo groot. Als je gewond bent word je meestal ook gebracht naar Rijnland Leiderdorp of het leids universitair medisch centrum.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef Infection het volgende:
Volgens een update van Geenstijl:
[..]
Zijn er dan echt zoveel gewonden gevallen?
Hij heb het over helis he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Onzin:
In totaal zijn er 11 traumacentra in Nederland, te weten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mobiel_Medisch_Team
Wat zou allah er ineens mee te maken hebben dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus... geen idee...
chaos in Alphen .
Dat dus. Tis niet zo alsof ze honderden gewonden aan kunnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Rijnland Alphen is niet zo groot. Als je gewond bent word je meestal ook gebracht naar Rijnland Leiderdorp of het leids universitair medisch centrum.
Als je je eigen link even leest zie je dat er maar 4 'Lifeliners' (de traumahelis) zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Onzin:
* Amsterdam (VUMC, [1])
* Amsterdam (AMC, sinds 1 januari 2007 zelfstandig [2])
* Rotterdam (Erasmus MC, [3])
* Tilburg (St. Elisabeth Ziekenhuis, [4])
* Utrecht (Universitair Medisch Centrum [5])
* Nijmegen (UMC St Radboud)
* Leiden (Leids Universitair Medisch Centrum)
* Maastricht (Academisch Ziekenhuis)
* Groningen (Universitair Medisch Centrum Groningen, [6])
* Zwolle (Isala-klinieken, [7])
* Enschede (Medisch Spectrum Twente, [8])
Andere bronnen bevestigen dit ook. Althans, ze zeggen blond haar, blauwe ogen, een bomberjack en een legerbroek. Zegt al genoeg denk ik zo...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef De_Nuance het volgende:
Op twitter lees ik dat het een neo-nazi is met NL vlag op zijn bomberjack.
Speculaties natuurlijk...
Ik zal eerlijk zijn, ook dat hoop ik niet. Het beste voor de samenleving zou zijn een gestoorde gek die niet allochtoon is , maar ook geen racistisch motief heeft.
Ik begrijp dat veel mensen zich zullen irriteren aan mijn denkwijze, maar zo denk ik erover.
Haha goed ideequote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef Skillstorm het volgende:
Misschien moeten we elkaar eens ontmoeten ofzo, Alphenaren
Vast een of ander pubertje dat het leuk vind dat er mensen zijn neergeschoten. Die krijgt zijn vet nog wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:
Hier rent net iemand door de straat te schreeuwen "allah akkbar"... ik lul niet!
Hoe weet ik dat nou Henkquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat zou allah er ineens mee te maken hebben dan?
Blijkbaar is het in dit topic niet toegestaan om te discussieren over de sociale consequenties van dergelijke incidenten begrijp ik net.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ook dat hoop ik niet. Het beste voor de samenleving zou zijn een gestoorde gek die niet allochtoon is , maar ook geen racistisch motief heeft.
Ik begrijp dat veel mensen zich zullen ergeren aan mijn denkwijze, maar zo denk ik erover.
Ik denk dat die andere bronnen het ook weer gewoon van één bron hebben overgenomen. Het is wachten op de persconferentie voor meer duidelijkheid.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Andere bronnen bevestigen dit ook. Althans, ze zeggen blond haar, blauwe ogen, een bomberjack en een legerbroek. Zegt al genoeg denk ik zo...
Wat een faalpostquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Onzin:
* Amsterdam (VUMC, [1])
Je hebt gelijk. Het kan beter een zielige nerd zijn die gepest was en psychisch niet in orde. Dan wat jij beschrijft.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef De_Nuance het volgende:
Ik begrijp dat veel mensen zich zullen ergeren aan mijn denkwijze, maar zo denk ik erover.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:54 schreef Kw4Kje het volgende:
Update 13:51: Onbevestigd bericht, maar er is mogelijk nog een tweede schutter in het winkelcentrum. Politie doet een inval, meldt het Twitteraccount van @112meldingen.
Dit dusquote:
Misschien meer dan mij. Hij loopt namelijk door jouw straat.quote:
Anders doe je ff lezen sukkelquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Onzin:
* Amsterdam (VUMC, [1])
lijkt me het nog een beetje vroeg voor...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Blijkbaar is het in dit topic niet toegestaan om te discussieren over de sociale consequenties van dergelijke incidenten begrijp ik net.
Ik zie dat er al meerdere hierop hebben gereageerd, maar ik zeg het ook maar effe: er zijn maar vier traumaheli's in Nederland. (Oke, 5. Eén is reservequote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Onzin:
* Amsterdam (VUMC, [1])
Die hebben ook heli'squote:
Misschien daderprofiel neonazi en de aanwezige marokkanen die angst zaaien.. tevreden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Misschien meer dan mij. Hij loopt namelijk door jouw straat.
alphenstadfm.nlquote:
Uiteraard zullen er weer meer maatregelen worden genomen om de veiligheid te vergroten..quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben benieuwd welke maatschappelijke discussies hierna weer los gaan barsten...
Over veiligheid, wapenbezit, fouilleren enz enz enz.
Omroep West (online te beluisteren)quote:
Weet ik nietquote:
Nee?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien daderprofiel neonazi en de aanwezige marokkanen die angst zaaien.. tevreden?
Geen Journaal ook op tv, ook geen extra...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wat stom dat je nergens (bij betrouwbare media althans niet) voor updates terecht kunt...
Jezus zeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Die hebben ook heli's![]()
Ik heb wel eens meegevlogen in de traumaheli van het LUMC om een opname voor tv te maken, best leuk.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-alphen-aan-de-rijn/quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wat stom dat je nergens (bij betrouwbare media althans niet) voor updates terecht kunt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |