Ik danquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik woon nog geen 5 km van de Ridderhof vandaan...damn.
Maakt niet uit. Als je de Telegraaf hekelt (links vs. rechts verhaal) moet je consequent alles van de Telegraaf afzeiken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou zo veel erger dan staatsteletekst is het ook weer niet.
Ik ook, maar vervolgens realiseerde ik me al snel dat ik daar veel te pussy voor benquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:49 schreef Elusive het volgende:
[..]
die gasten zien er altijd zo badass uit
* Elusive als klein jongetje weer droomt van zo'n badass baan
Carmenplein ligt er net naast.. mogelijk zijn die mensen weggerend na geschoten te zijn en later in elkaar gezakt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Tenzij het er twee waren. Ik hoorde ook ergens dat er op twee verschillende locaties slachtoffers zijn gevallen.
Hier doet ie het nogquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef byah het volgende:
GS linkt naar die radiozender van Alphen en die site is gelijk plat
Zijn er dan echt zoveel gewonden gevallen?quote:UPDATE: Rijnland Ziekenhuis in Alphen kan het grote aantal gewonden niet aan. Worden vervoerd naar ziekenhuizen in de regio.
Ik zie het inderdaad, eerst stond er nog 'doden bij schietpartij alphen'quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou zo veel erger dan staatsteletekst is het ook weer niet.
De C1000 in de Ridderhof zit middenin het winkelcentrum.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus het is een schietpartij in een supermarkt, de C1000, ipv in een winkelcentrum?
Een C1000 in een winkelcentrum lijkt me.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus het is een schietpartij in een supermarkt, de C1000, ipv in een winkelcentrum?
C1000, AH, wat is het nou?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De C1000 in de Ridderhof zit middenin het winkelcentrum.
HIJ ZEGT OOK: 5-10 DODEN: DADER DOOR HOOFD GESCHOTENquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef Dalando het volgende:
Iemand van de pets place nu op de radio, hij spreekt echt met een hardslag van 180
Het Rijnland ziekenhuis stelt geen ruk voor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef Infection het volgende:
Volgens een update van Geenstijl:
[..]
Zijn er dan echt zoveel gewonden gevallen?
Ik zou maar snel onder je bureau gaan zittenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:
Hier rent net iemand door de straat te schreeuwen "allah akkbar"... ik lul niet!
Huh?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:
Hier rent net iemand door de straat te schreeuwen "allah akkbar"... ik lul niet!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:
De dader!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:
Mafketel! Niet te ver doorrennen want dan staat hij in mijn achtertuinquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:
Onzin:quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Er zijn maar 4 traumaheli's in Nederland. Amsterdam en Rotterdam zijn ter plaatse, de heli's van Nijmegen (Vliegbasis Volkel) en Groningen zijn niet ingezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |