Haquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zat een heel andere reden achter, met dank aan de medeposters (en dat weet jij maar al te goed, je deed er zelf aan mee). Ikzelf heb geen enkel negatief gevoel over geen enkele van de bewoners.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Slijmjurk.. Je bent echt nooit positief over Gerard... Nou zn vrouw ff meeleest ineens wel?
Ga ze terugkijken!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:58 schreef Chanel5 het volgende:
En kan nu dus weer niet quoten.
Yw Pablolaatje, inmiddels 7 topics met caps!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:00 schreef danilel het volgende:
[..]
Ha
Ha
Ha
HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
krijg meteen downloadbutton en hij is bezig met downloaden, werkt primaquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:59 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als het goed is niet je ziet een downloadknop toch
Als Geer, Sharon en Karim niet meededen keek ik niet eens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Pablolaatje het volgende:
In deze 1.000e cos wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op Gerard en ook voor het stemmen toen hij was genomineerd. Die grote support deed hem zichtbaar goed en hij zal alles met veel plezier teruglezen denk ik de komende tijd :-) Het is mooi te zien dat de meesten hem kunnen waarderen!
Mooi zo ik was er niet zeker van dat iedereen ze kon downloaden, ik heb zelf ook geen account daar dus iedereen kan het gewoon downloaden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
krijg meteen downloadbutton en hij is bezig met downloaden, werkt prima
Haha ja Danilel, die foto had ik gezien, mooie!! Sorry als ik je niet bedankt had maar op Twitter (en hier soms ook) ratelt alles zo snel voorbij somsquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:59 schreef danilel het volgende:
Gerard leest maar weer eens in zijn boekie, volgens mij IS het al een moderne man!!
[ afbeelding ]
Vind ik flauw van m, hij kan nog genoeg lezen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:05 schreef danilel het volgende:
Geweldig hoe Gerard "enthousiast" (lees not) mee doet met die yell![]()
![]()
Kan ik heel goed begrijpenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Haha ja Danilel, die foto had ik gezien, mooie!! Sorry als ik je niet bedankt had maar op Twitter (en hier soms ook) ratelt alles zo snel voorbij soms
Kan hem geen ongelijk geven met die onzinquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:06 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Vind ik flauw van m, hij kan nog genoeg lezen..
Niet iedereen is ook geschikt voor de onnozele drill van Sharon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:05 schreef danilel het volgende:
Geweldig hoe Gerard "enthousiast" (lees not) mee doet met die yell![]()
![]()
Geer heeft zich gisteren helemaal schor geluld, zingen kan niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:06 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
asjeblieft , fenneke , hier staan wat van mijn bewerkingen bij van de bewonersquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:06 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Jippie ben op tijd om in topic 1K te posten!
Op naar de 2K![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef Stranger1977 het volgende:
Nou joepie! Ik vind die 999 ook al een mijlpaal
Jij bent ook een azijnpissert of niet dan ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou en! Wat een kansloze opmerking. Nog 1 topic en we hebben de laatste van de 1ste 1000!
haha ik zag hem laatst ook helemaal uit zijn dak gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |