Had ik nog niet gedaan maar nu wel!! Mooie caps!! Tnx voor de tipquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Chanel5 het volgende:
Pablolaatje kijk je ook in het capstopic hier op Fok!?
Lijkt me vrij logisch dat het gaat irriteren aan iemand vast te zitten, ongeacht aan wie je geketend bent...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Behalve als hij aan Joanna vast zit.
Dan nog is hij leuk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Behalve als hij aan Joanna vast zit.
ow, ik zie hem wel, maar Pablolaatje heeft je topic inmiddels gevonden dus komt goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie geen pic flow, alleen een rood kruisje.
Zal straks de pc maar eens ffkes opnieuw opstarten want die staat 24/7 aan.
Wat vond je van het bindmiddel vermicelli?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Had ik nog niet gedaan maar nu wel!! Mooie caps!! Tnx voor de tip
Graag gedaan! Ofzo,.... anyway, hij is knap bijgetrokken sinds het beginquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Pablolaatje het volgende:
In deze 1.000e cos wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op Gerard en ook voor het stemmen toen hij was genomineerd. Die grote support deed hem zichtbaar goed en hij zal alles met veel plezier teruglezen denk ik de komende tijd :-) Het is mooi te zien dat de meesten hem kunnen waarderen!
Was een grapje, lach eens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan nog is hij leuk!
Hij heeft het nog lang vol gehouden, ik zou al veel eerder hebben opgegeven!
Je moet je eerst sign uppen bij Zamzar? Is dat veilig?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef Flashbox het volgende:
Voor wie de filmpjes van Ratelende Gerard wil hebben, ze zijn te downloaden op de volgende adressen. Zijn alle drie de delen. Ben benieuwd of het werkt zo dat iedereen ze kan downloaden.
http://www.zamzar.com/get(...)aHFea_YQSDfDt6wQ_I_I
Slijmjurk.. Je bent echt nooit positief over Gerard... Nou zn vrouw ff meeleest ineens wel?quote:
Als het goed is niet je ziet een downloadknop tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:59 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Je moet je eerst sign uppen bij Zamzar? Is dat veilig?
ik hoef me niet aan te meldenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:59 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Je moet je eerst sign uppen bij Zamzar? Is dat veilig?
Haquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zat een heel andere reden achter, met dank aan de medeposters (en dat weet jij maar al te goed, je deed er zelf aan mee). Ikzelf heb geen enkel negatief gevoel over geen enkele van de bewoners.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Slijmjurk.. Je bent echt nooit positief over Gerard... Nou zn vrouw ff meeleest ineens wel?
Ga ze terugkijken!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:58 schreef Chanel5 het volgende:
En kan nu dus weer niet quoten.
Yw Pablolaatje, inmiddels 7 topics met caps!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:00 schreef danilel het volgende:
[..]
Ha
Ha
Ha
HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
krijg meteen downloadbutton en hij is bezig met downloaden, werkt primaquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:59 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als het goed is niet je ziet een downloadknop toch
Als Geer, Sharon en Karim niet meededen keek ik niet eens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Pablolaatje het volgende:
In deze 1.000e cos wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op Gerard en ook voor het stemmen toen hij was genomineerd. Die grote support deed hem zichtbaar goed en hij zal alles met veel plezier teruglezen denk ik de komende tijd :-) Het is mooi te zien dat de meesten hem kunnen waarderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |