w8, is al goed, je hebt gereageerd zie ik nuquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:48 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Volgens mij nog niet gezien, ik zal terugzoeken, tnx!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo is prima gelukkig met al die vrienden op al die zuipfeesten, haar hyve staat er vol mee, Mo is prima gelukkig met Maik zonder buitenwereld, Mo is prima gelukkig als mensen in haar huilbuien trappen en ze alle aandacht krijgt, anders had ze haar gedrag wel anders getoond, dit werkt prima voor haar in het dagelijks leven, alleen zien mensen nu meer dan normaal, oók het roddelen en manipuleren en dát bevalt Mootje niet, maar normaal komt ze er prima mee weg
Geef eens antwoord op je eigen vraag?quote:
Ik verzin niks, ik kijk de streams waar ze dat zelf zegtquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
Geef eens antwoord op je eigen vraag?
En als dat antwoord "nee" is waarom verzin je bovenstaande dan?
Ze had een slipje aan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:49 schreef DeWalrus het volgende:
Ik zou het wel apart vinden als Monique dan gaat zitten lezen en steeds die wipgifjes en de blotekutsprong terug ziet komen. Als ware het hoogetpunten pur sang. Hoe zou ze reageren?
SST - Caps deel 7quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Chanel5 het volgende:
Pablolaatje kijk je ook in het capstopic hier op Fok!?
Dank je wel en fijn dat we hem even mogen lenen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Pablolaatje het volgende:
In deze 1.000e cos wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op Gerard en ook voor het stemmen toen hij was genomineerd. Die grote support deed hem zichtbaar goed en hij zal alles met veel plezier teruglezen denk ik de komende tijd :-) Het is mooi te zien dat de meesten hem kunnen waarderen!
Die cap samen met Karim vanochtend vond ik zelf erg mooi.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
SST - Caps deel 7
heel veel toffe caps van onze Chanel![]()
daarom is ie ook eindBAASquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Pablolaatje het volgende:
In deze 1.000e cos wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op Gerard en ook voor het stemmen toen hij was genomineerd. Die grote support deed hem zichtbaar goed en hij zal alles met veel plezier teruglezen denk ik de komende tijd :-) Het is mooi te zien dat de meesten hem kunnen waarderen!
Toon dan maar eens een stream waar ze exact zegt wat je schreef. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik verzin niks, ik kijk de streams waar ze dat zelf zegt
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo is prima gelukkig met al die vrienden op al die zuipfeesten, haar hyve staat er vol mee, Mo is prima gelukkig met Maik zonder buitenwereld, Mo is prima gelukkig als mensen in haar huilbuien trappen en ze alle aandacht krijgt, anders had ze haar gedrag wel anders getoond, dit werkt prima voor haar in het dagelijks leven, alleen zien mensen nu meer dan normaal, oók het roddelen en manipuleren en dát bevalt Mootje niet, maar normaal komt ze er prima mee weg
Maar goed dat er nog geen geurstreams zijn...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja, gaat wel hoor, mis hem zeker, gelukkig kan ik zijn stem horen en hem zien (net als de rest van NL haha).
Ik vind het gewoon tof (neu geen reclame voor ietsquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die cap samen met Karim vanochtend vond ik zelf erg mooi.
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Pablolaatje het volgende:
zoek lekker zelf naar de beelden of volg de streams?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Toon dan maar eens een stream waar ze exact zegt wat je schreef. Kom op zeg.
[..]
Met alle plezier kijk ik ook naar Gerard. Hij blijft proberen de gang erin te houden, iets wat ik niet van iedere bewoner kan zeggenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:52 schreef Pablolaatje het volgende:
pestkopquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar goed dat er nog geen geurstreams zijn...
[ afbeelding ]
Behalve als hij aan Joanna vast zit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Het is een leuke man, super relaxed, geen dramaqueen, geen zeur, makkelijk in de omgang enz enz. Wie vindt hem nu niet leuk ? haha Go Geeeeeeeer!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |