Mooi zo ik was er niet zeker van dat iedereen ze kon downloaden, ik heb zelf ook geen account daar dus iedereen kan het gewoon downloaden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
krijg meteen downloadbutton en hij is bezig met downloaden, werkt prima
Haha ja Danilel, die foto had ik gezien, mooie!! Sorry als ik je niet bedankt had maar op Twitter (en hier soms ook) ratelt alles zo snel voorbij somsquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:59 schreef danilel het volgende:
Gerard leest maar weer eens in zijn boekie, volgens mij IS het al een moderne man!!
[ afbeelding ]
Vind ik flauw van m, hij kan nog genoeg lezen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:05 schreef danilel het volgende:
Geweldig hoe Gerard "enthousiast" (lees not) mee doet met die yell![]()
![]()
Kan ik heel goed begrijpenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:05 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Haha ja Danilel, die foto had ik gezien, mooie!! Sorry als ik je niet bedankt had maar op Twitter (en hier soms ook) ratelt alles zo snel voorbij soms
Kan hem geen ongelijk geven met die onzinquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:06 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Vind ik flauw van m, hij kan nog genoeg lezen..
Niet iedereen is ook geschikt voor de onnozele drill van Sharon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:05 schreef danilel het volgende:
Geweldig hoe Gerard "enthousiast" (lees not) mee doet met die yell![]()
![]()
Geer heeft zich gisteren helemaal schor geluld, zingen kan niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:06 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
asjeblieft , fenneke , hier staan wat van mijn bewerkingen bij van de bewonersquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:06 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Jippie ben op tijd om in topic 1K te posten!
Op naar de 2K![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |