Natuurlijk niet man, sjongejongejongejongejonge. Kom je wel eens buiten? Of zit je al 10 jaar achter je PC'tje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is het punt natuurlijk niet. Het probleem is dat een groep Nederlanders weer met brandbommen naar Moskeeen gaat gooien als ze weten dat het om een "donker iemand" gaat.
kan geen verbinding maken met server blablablaquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:34 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
http://www.alphenstadfm.nl/streams/asfm_wax.wax
1 van die slachtoffers, hele hoofd is bloedquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bloed? Waar? Ik zie wel een hoofddoekje.
Ik wil natuurlijk niet de mogelijkheid uitsluiten dat het hier om een doorgedraaide Tsjetjeen gaat, maar ik acht de kans in een winkelcentrum in Alphen ad Rijn niet zo groot.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:33 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Je hebt ook blanke moslims.
Groetjes I.
Ja, dat gaat tig kilometer verderop dus niet meer lukken...quote:
Da's een rood hoofddoekje..quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
1 van die slachtoffers, hele hoofd is bloed
Toe maar, wat een vooroordelen weer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is het punt natuurlijk niet. Het probleem is dat een groep Nederlanders weer met brandbommen naar Moskeeen gaat gooien als ze weten dat het om een "donker iemand" gaat.
Hoe?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dat gaat tig kilometer verderop dus niet meer lukken...
Als je 'm dan door zou kunnen lussen naar Ustream oid zou dat een mooie toevoeging zijn...
Anders maar gewoon via Omroep West of NOS.
Molotovcocktails en er is ook geschoten. Maar ik had het inderdaad niet over aanslagen die jij classificeert als 'serieus;quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is geen enkele serieuze aanslag geweest op een moskee.
Wat graffiti, kapot ruitje en wat rookschade. Veel meer was dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
Het zou voor veel mensen koren op de molen zijn. Ik wil niet nog een Mohammed B. Het geheel is op zichzelf al meer dan erg genoeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man, sjongejongejongejongejonge. Kom je wel eens buiten? Of zit je al 10 jaar achter je PC'tje?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Molotovcocktails en er is ook geschoten. Maar ik had het inderdaad niet over aanslagen die jij classificeert als 'serieus;
Omdat het offtopic is in een spoilertagEen van die daders van zo'n 'aanslag' zat bij mij in de klas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.....en als hij een pintje daarna gepakt hadquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:33 schreef Karrs het volgende:
Zoals het nu lijkt, is het motief "de wereld zuigt, ik stap eruit en neem zoveel mogelijk met me mee."
Een imbeciele, gestoorde, egoistische gore hond, dus.
Ahh, de man van de cijfertjes is er ook.quote:
Je wilt ontkennen dat er een dergelijk labiele groep bestaat in Nederland? Of ze nou links of rechts zijn zal me een worst wezen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Toe maar, wat een vooroordelen weer.
De stigmatisering over "rechtsen" is inmiddels erger dan de stigmatisering over moslims. Goed bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |