2001 en 2004 heb je het nu over.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
Opkomst van Verdonk was geheel te wijten aan dood Theo van Gogh.
En aanslagen op moskeeën in NL namen enorm toe na 9/11.
Nee, omdat als het een blanke is er niet een hele bevolkingsgroep op wordt aangekeken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ook. En dat de slachtoffers allemaal allochtoon waren...![]()
Wat een onzin. Wat jij doet is net zo goed racisme. Wat wil je tegen de nabestaanden vertellen. Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat uw kind is neergeschoten. Het goede nieuws is dat het door een autochtoon gebeurde.
http://www.radio1.nl/ ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef Faux. het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een radiostation ofzo?
Hij is gewoon eerlijk. Het is een geen leuke gedachtegang, maar toch denk ik zo...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat jij doet is net zo goed racisme. Wat wil je tegen de nabestaanden vertellen. Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat uw kind is neergeschoten. Het goede nieuws is dat het door een autochtoon gebeurde.
alphenstadfm.nlquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef Faux. het volgende:
Dat iemand een camouflagebroek draagt wil nog niet zeggen dat het een militair of neonazi is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Iemand die er niet tegen kan dat er hevige bezuinigingen aankomen bij defensie?
Het zekere voor het onzekere. Ze weten nog vrij weinig van wat er zich afgespeeld heeft. Er kan zomaar een tweede dader zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef QBay het volgende:
[..]
Voor een dode man? hahaha, wat een faal.
SPOILER: NIET KIJKEN ALS JE NIET TEGEN BLOED KUNT!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Dus nu vragen blanke mensen er ook om? Nee toch..quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze vragen er wel zelf een beetje om soms vind je ook niet?
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat als het een moslim blijkt te zijn de hetze tegen moslims nog erger wordt.
En als het een blanke neonazi was gaat dit weer ten koste van het imago van Nazi-Duitsland.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, omdat als het een blanke is er niet een hele bevolkingsgroep op wordt aangekeken.
http://www.alphenstadfm.nl/streams/asfm_wax.waxquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef Faux. het volgende:
Er is geen enkele serieuze aanslag geweest op een moskee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
En aanslagen op moskeeën in NL namen enorm toe na 9/11.
Dat is het punt natuurlijk niet. Het probleem is dat een groep Nederlanders weer met brandbommen naar Moskeeen gaat gooien als ze weten dat het om een "donker iemand" gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is ook echt 10 jaar geleden ditquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is geen enkele serieuze aanslag geweest op een moskee.
Wat graffiti, kapot ruitje en wat rookschade. Veel meer was dat niet
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:33 schreef Dalando het volgende:
Bloed? Waar? Ik zie wel een hoofddoekje.SPOILER: NIET KIJKEN ALS JE NIET TEGEN BLOED KUNT!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister nu via 105.4 FMquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Streamserver lijkt daarvan plat te liggen (is ook niet zo gek natuurlijk)...
Zelfde probleem hier... ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Streamserver lijkt daarvan plat te liggen (is ook niet zo gek natuurlijk)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |