Het aantal hits dat die server te verduren krijgt is een lachertje vergeleken met wat veel andere webservers voor hun kiezen krijgen. Technisch is het prima mogelijk om probleemloos het grote aantal bezoekers aan te kunnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef ElDani het volgende:
[..]
Half nederland surft tegelijkertijd naar die site in 1 minuut tijd. Vind je het gek dat hij er dan uitvliegt?
Overigens: eerste marktplaatstickets voor 100 euro per stuk zijn alweer te vinden. Oplichters zijn het.
Ja Google kan zulke aantallen makkelijk aan, maar het is niet echt rendabel om een compleet datacenter te bouwen voor die 2 dagen per jaar he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het aantal hits dat die server te verduren krijgt is een lachertje vergeleken met wat veel andere webservers voor hun kiezen krijgen. Technisch is het prima mogelijk om probleemloos het grote aantal bezoekers aan te kunnen.
Auw.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef ElDani het volgende:
Rebirth aftermovie! En hij is echt heel vet gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Haha zijn ouders zijn ook gebeld.quote:Op zondag 10 april 2011 02:15 schreef Beach het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/f(...)e-jatter-t15079.html
http://lsdb.nl/forum/topic/2807.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje overdreven reactie vind ik. Zo'n kind wat jouw liedje kopieert neem je toch gewoon niet serieus, hij kan er toch niks mee, heeft geen originele bestanden enzo. Ik zou het juist een compliment vinden.quote:Op zondag 10 april 2011 02:15 schreef Beach het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/f(...)e-jatter-t15079.html
http://lsdb.nl/forum/topic/2807.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die 1e idd wel, maar die 2e heeft die tracks echt gereleased op Bazz Implants...quote:Op zondag 10 april 2011 11:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Beetje overdreven reactie vind ik. Zo'n kind wat jouw liedje kopieert neem je toch gewoon niet serieus, hij kan er toch niks mee, heeft geen originele bestanden enzo. Ik zou het juist een compliment vinden.
Vind die hele track niet sterk maar dat is mijn mening maar, ben nog nooit fan geweest van anti-climaxen in nummersquote:Op zondag 10 april 2011 18:21 schreef eQuaL het volgende:
Wat hebben Josh & Wesz hier toch de plank misgeslagen door in de track van de TT een anticlimax in te bouwen![]()
Een van de meest lekkere melodietjes sinds tijden, ga je het zo cliché verkrachten
Knockout was zeker phat!! Bfront vs Frontliner, en Deepack vs Psyko Punkzquote:Op zondag 10 april 2011 15:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
KO was vet en TnT - Countdown is echt heel erg dik!
Ben tegenwoordig helemaal weg van de Sean Tyas podcasten via Itunesquote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef ElDani het volgende:
Gisteren ASOT 500 gehad. Heel mooi feest, fan-tas-ti-sche sfeer en echt een supermooie mainstage en 2e stage. Kan Q-Dance nog een flink puntje aan zuigen. Gare, maar mooie visuals, lasers, vuurwerk, lichten over de hele zaal verdeeld en werkelijk loepzuiver geluid. Heel erg vet!
Helaas dat mijn stapmaten wat minder enthausiast waren over de avond en dat ik eerder weg moest, had W&W graag willen horen.
Ga echt nog een keer naar een Trancefeest, maar dan met anderen denk ik.
Que?quote:
Sean Tyas heeft inderdaad echt geweldige tracks, echt superenergiek en ook vrij hard voor trance. Ik had echter veel meer zin toen om te gaan zweven, want Sean Tyas en W&W stonden tegelijkertijd. En ik werd dus om 6.15 ongeveer uit de zaal getrokken. Jammer.quote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig helemaal weg van de Sean Tyas podcasten via ItunesAanrader voor iedereen!
Van vrij normale dingen als vliegtuigen aan een gele hemel tot kwallen die over de schermen kwamen in allerlei kleuren. Zo mooI! Paste precies in de muziek. Met name bij Above & Beyond waren de visuals echt oogverblindend mooi en passend.quote:
True! En die set van Tat & Zat was echt 1 van de beste afsluiters die ik ooit heb meegemaaktquote:Op zondag 10 april 2011 20:24 schreef NLS04 het volgende:
Boh zag hier vandaag toevallig wat InQontrol filmpjes op YT en baalde gewoon echt dat dit feest niet meer gehouden word.Wat was die lange main met lasers altijd bokkevet.
je klinkt enthousiast..wat is er 'gaar' aan dan..? of heeft dat daar in de randstad een andere betekenis dan hier?quote:Op zondag 10 april 2011 20:24 schreef ElDani het volgende:
Van vrij normale dingen als vliegtuigen aan een gele hemel tot kwallen die over de schermen kwamen in allerlei kleuren. Zo mooI! Paste precies in de muziek. Met name bij Above & Beyond waren de visuals echt oogverblindend mooi en passend.
Hier bijvoorbeeld vanaf 1.00
quote:Op zondag 10 april 2011 20:24 schreef NLS04 het volgende:
Boh zag hier vandaag toevallig wat InQontrol filmpjes op YT en baalde gewoon echt dat dit feest niet meer gehouden word.Wat was die lange main met lasers altijd bokkevet.
Ik weet niet wat het is, ik kan er niet echt lekker mijn vinger op leggen, maar er zaten gewoon een aantal vreemdere visuals bij die wel heel mooi paste in de sets en de algehele sfeer.quote:Op zondag 10 april 2011 20:38 schreef de_huig het volgende:
[..]
je klinkt enthousiast..wat is er 'gaar' aan dan..? of heeft dat daar in de randstad een andere betekenis dan hier?
Lekker nummer! De trailer doet wat het moet doen: Ik heb zin in Decibelquote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef ElDani het volgende:
Overigens op HT te vinden, maar nog als onzichtbaar op youtube: een Decibel trailer.
* ElDani is er ook bijquote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Lekker nummer! De trailer doet wat het moet doen: Ik heb zin in Decibel![]()
![]()
![]()
Lijstje voor de afterparty tot nu toe:
Robuust89
ReMcOrE
Koepert
em-dee-em-aa (+ Haakon-look-a-like)
Da_Ripper (+ Chantal)
Kan zijn dat ik iemand vergeet, sorry daarvoor
Weer zo'n kut anthem plaat.quote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Overigens op HT te vinden, maar nog als onzichtbaar op youtube: een Decibel trailer.
deze keer ben ik het dan weer niet met je eens..ik kreeg wel ernstig zin in decibel toen ik die trailer zagquote:
Ik vind m ook lekker! Van wie istie? Frontliner ofzo?quote:Op zondag 10 april 2011 21:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
deze keer ben ik het dan weer niet met je eens..ik kreeg wel ernstig zin in decibel toen ik die trailer zag
quote:Op zondag 10 april 2011 21:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
deze keer ben ik het dan weer niet met je eens..ik kreeg wel ernstig zin in decibel toen ik die trailer zag
Whao, dat is een dikke flirt met dat ene trance nummerquote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, ik kan er niet echt lekker mijn vinger op leggen, maar er zaten gewoon een aantal vreemdere visuals bij die wel heel mooi paste in de sets en de algehele sfeer.
Zeker tijdens Armin v. Buuren. Gewoon een afgesloten zaal omdat het te druk zou worden (1 in = 1 uit), maar iedereen was zo verschrikkelijk vrolijk. Je merkte hoe enthausiast iedereen was en dat had echt een heel mooi effect, zelden meegemaakt op een feest.
Zet mij er ook maar bij, denk dat dit jaar wel eens het jaar van mijn Decibel-ontmaagding zou kunnen worden.quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Lekker nummer! De trailer doet wat het moet doen: Ik heb zin in Decibel![]()
![]()
![]()
Lijstje voor de afterparty tot nu toe:
Robuust89
ReMcOrE
Koepert
em-dee-em-aa (+ Haakon-look-a-like)
Da_Ripper (+ Chantal)
El_Dani
Kan zijn dat ik iemand vergeet, sorry daarvoor
Idd een leuk plaatje, maar niet van het kaliber Gold. Dat was daarentegen ook wel een dijk van een plaat.quote:Op zondag 10 april 2011 21:10 schreef InGebruik het volgende:
Leuke trailer met een fijn zomers plaatje. Pakt me alleen niet meteen in zoals Gold dat vorig jaar deed.
Ook daar heb ik het over gehad met een vriend van me. Het is toch een trance nummer, wat bij Digital Age niet vreemd zou zijn. Daarnaast heeft Noisecontrollers het Defqon anthem, dan zou het me niks verbasen als Wildstylez trailer/anthem mocht maken voor Decibel..quote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef T_Killer het volgende:
Ik gok trouwens dat het een Wildstylez plaat is.
Ja kut is dat he, ik ben aan het zoeken welk nummer dat zou kunnen zijn maar ik kan niks vinden.quote:Op zondag 10 april 2011 21:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Whao, dat is een dikke flirt met dat ene trance nummer(naam kwijt
)
Lijkt er verdacht veel op ja:quote:
Boh al die lampen weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een fijne tracklist![]()
Grappig, ik moest er even over neuriën maar toen wist ik het opeensquote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja kut is dat he, ik ben aan het zoeken welk nummer dat zou kunnen zijn maar ik kan niks vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
De nieuwe Wake you from your boredom is er weer
Grrrr speedyshareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Jaa! Dat is 'm!quote:Op maandag 11 april 2011 01:20 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Grappig, ik moest er even over neuriën maar toen wist ik het opeens
Safri Duo - Played A Live
idd niet het anthem, de tracks onder de decibel trailers zijn nog nooit het anthem geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem hem mee hoor! Die opener heb ik vroeger helemaal kapot gedraaid, wat een fijne plaat vind/vond ik dat!
En natuurlijk.. Nackt!![]()
Decibel geen optiequote:Op maandag 11 april 2011 11:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iemand zo aardig om 2 defqon.1 kaartjes te verkopen+/- 80,- p/s?
Hij is van youtube af in ieder geval.quote:Op maandag 11 april 2011 13:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Staat die nieuwe Decibel trailer nog ergens?
quote:
Klinkt niet slecht.quote:
GoedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Music is my life een van de betere nummers die ik dit jaar heb gehoord, hij knalt zo lekker door
[ Bericht 6% gewijzigd door poiuytr op 11-04-2011 15:16:32 ]
Kloptquote:Op zondag 10 april 2011 21:00 schreef ElDani het volgende:
[..]
* ElDani is er ook bij
Had ik op Rebirth en gisteren op ASOT gemeld tegen Krulliewullie.
Had me maar eerder gemeet dan! Was alles goedgekomenquote:Op zondag 10 april 2011 20:11 schreef ElDani het volgende:
Gisteren ASOT 500 gehad. Heel mooi feest, fan-tas-ti-sche sfeer en echt een supermooie mainstage en 2e stage. Kan Q-Dance nog een flink puntje aan zuigen. Gare, maar mooie visuals, lasers, vuurwerk, lichten over de hele zaal verdeeld en werkelijk loepzuiver geluid. Heel erg vet!
Helaas dat mijn stapmaten wat minder enthausiast waren over de avond en dat ik eerder weg moest, had W&W graag willen horen.
Ga echt nog een keer naar een Trancefeest, maar dan met anderen denk ik.
hahahaquote:Op maandag 11 april 2011 18:02 schreef Koepert het volgende:
Was Da-Ripper ook op ASOT eigenlijk? hoor tijdens de livesetjes (die overigens heerlijk zijn) de hele tijd iemand fluiten
Jij geeft mij een briljant idee!quote:Op maandag 11 april 2011 19:46 schreef Baronpilsener het volgende:
Pff, waarom hoor je bijna nooit meer tracks als Pumping Blood op feesten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |