True! En die set van Tat & Zat was echt 1 van de beste afsluiters die ik ooit heb meegemaaktquote:Op zondag 10 april 2011 20:24 schreef NLS04 het volgende:
Boh zag hier vandaag toevallig wat InQontrol filmpjes op YT en baalde gewoon echt dat dit feest niet meer gehouden word.Wat was die lange main met lasers altijd bokkevet.
je klinkt enthousiast..wat is er 'gaar' aan dan..? of heeft dat daar in de randstad een andere betekenis dan hier?quote:Op zondag 10 april 2011 20:24 schreef ElDani het volgende:
Van vrij normale dingen als vliegtuigen aan een gele hemel tot kwallen die over de schermen kwamen in allerlei kleuren. Zo mooI! Paste precies in de muziek. Met name bij Above & Beyond waren de visuals echt oogverblindend mooi en passend.
Hier bijvoorbeeld vanaf 1.00
quote:Op zondag 10 april 2011 20:24 schreef NLS04 het volgende:
Boh zag hier vandaag toevallig wat InQontrol filmpjes op YT en baalde gewoon echt dat dit feest niet meer gehouden word.Wat was die lange main met lasers altijd bokkevet.
Ik weet niet wat het is, ik kan er niet echt lekker mijn vinger op leggen, maar er zaten gewoon een aantal vreemdere visuals bij die wel heel mooi paste in de sets en de algehele sfeer.quote:Op zondag 10 april 2011 20:38 schreef de_huig het volgende:
[..]
je klinkt enthousiast..wat is er 'gaar' aan dan..? of heeft dat daar in de randstad een andere betekenis dan hier?
Lekker nummer! De trailer doet wat het moet doen: Ik heb zin in Decibelquote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef ElDani het volgende:
Overigens op HT te vinden, maar nog als onzichtbaar op youtube: een Decibel trailer.
* ElDani is er ook bijquote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Lekker nummer! De trailer doet wat het moet doen: Ik heb zin in Decibel![]()
![]()
![]()
Lijstje voor de afterparty tot nu toe:
Robuust89
ReMcOrE
Koepert
em-dee-em-aa (+ Haakon-look-a-like)
Da_Ripper (+ Chantal)
Kan zijn dat ik iemand vergeet, sorry daarvoor
Weer zo'n kut anthem plaat.quote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Overigens op HT te vinden, maar nog als onzichtbaar op youtube: een Decibel trailer.
deze keer ben ik het dan weer niet met je eens..ik kreeg wel ernstig zin in decibel toen ik die trailer zagquote:
Ik vind m ook lekker! Van wie istie? Frontliner ofzo?quote:Op zondag 10 april 2011 21:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
deze keer ben ik het dan weer niet met je eens..ik kreeg wel ernstig zin in decibel toen ik die trailer zag
quote:Op zondag 10 april 2011 21:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
deze keer ben ik het dan weer niet met je eens..ik kreeg wel ernstig zin in decibel toen ik die trailer zag
Whao, dat is een dikke flirt met dat ene trance nummerquote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, ik kan er niet echt lekker mijn vinger op leggen, maar er zaten gewoon een aantal vreemdere visuals bij die wel heel mooi paste in de sets en de algehele sfeer.
Zeker tijdens Armin v. Buuren. Gewoon een afgesloten zaal omdat het te druk zou worden (1 in = 1 uit), maar iedereen was zo verschrikkelijk vrolijk. Je merkte hoe enthausiast iedereen was en dat had echt een heel mooi effect, zelden meegemaakt op een feest.
Zet mij er ook maar bij, denk dat dit jaar wel eens het jaar van mijn Decibel-ontmaagding zou kunnen worden.quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Lekker nummer! De trailer doet wat het moet doen: Ik heb zin in Decibel![]()
![]()
![]()
Lijstje voor de afterparty tot nu toe:
Robuust89
ReMcOrE
Koepert
em-dee-em-aa (+ Haakon-look-a-like)
Da_Ripper (+ Chantal)
El_Dani
Kan zijn dat ik iemand vergeet, sorry daarvoor
Idd een leuk plaatje, maar niet van het kaliber Gold. Dat was daarentegen ook wel een dijk van een plaat.quote:Op zondag 10 april 2011 21:10 schreef InGebruik het volgende:
Leuke trailer met een fijn zomers plaatje. Pakt me alleen niet meteen in zoals Gold dat vorig jaar deed.
Ook daar heb ik het over gehad met een vriend van me. Het is toch een trance nummer, wat bij Digital Age niet vreemd zou zijn. Daarnaast heeft Noisecontrollers het Defqon anthem, dan zou het me niks verbasen als Wildstylez trailer/anthem mocht maken voor Decibel..quote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef T_Killer het volgende:
Ik gok trouwens dat het een Wildstylez plaat is.
Ja kut is dat he, ik ben aan het zoeken welk nummer dat zou kunnen zijn maar ik kan niks vinden.quote:Op zondag 10 april 2011 21:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Whao, dat is een dikke flirt met dat ene trance nummer(naam kwijt
)
Lijkt er verdacht veel op ja:quote:
Boh al die lampen weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een fijne tracklist![]()
Grappig, ik moest er even over neuriën maar toen wist ik het opeensquote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja kut is dat he, ik ben aan het zoeken welk nummer dat zou kunnen zijn maar ik kan niks vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2011 08:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
De nieuwe Wake you from your boredom is er weer
Grrrr speedyshareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |