abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95254378
Een vriendin van me was een flinke poos aan het chatten met een gozer en het klikte echt over het internet. Hij was lief, grappig, en getalenteerd. Laatst ontmoette ze hem en hij viel echt tegen. Hij was naar haar zeggen veel te druk en te luid en kwam nogal wanhopig over. Uit principe date ik zelf niet over het internet. Ik kan wel mensen toevoegen op msn na ze al eens gezien te hebben en dan zou er in principe wel wat kunnen opbloeien. Maar verliefd worden op het internet... Lijkt me dat je zo iemand dan over idealiseert en dat alleen maar tegenvalt.

Zijn er hier ook succesverhalen? En voor wie is dat tegengevallen?

Edit: Dit gaat niet over datingsites waar je juist op zoek bent naar iemand. Dit gaat om random ontmoeten op fora, chats, en de sociale netwerk sites.
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:02:42 #2
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_95254394
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:04:45 #3
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95254442
Les 1 : Wacht niet te lang met ontmoeten.
There is a long line down from heaven.
pi_95254445
Dit gaat specifiek over datingsites en daar doel ik niet zo zeer op. Dan ben je ook actief op zoek. Dit geval was meer dat zij elkaar leerden kennen over Hyves en toen in gesprek raakten.
pi_95254497
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:04 schreef LostInSpace het volgende:
Les 1 : Wacht niet te lang met ontmoeten.
Volgens mij ontmoetten zij elkaar na een week ofzo. Vond het wel sneu voor d'r, ze kwam echt teleurgesteld thuis zei ze.
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:06:53 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_95254510
Ja nou ja, shit happens toch?
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:07:23 #7
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_95254522
Ik had veel lange en leuke gesprekken met een lekker chick, maar toen we begonnen af te spreken kwam ik er bij de derde keer afspreken achter dat het een vent was met 3 kinderen...
/-=]
|o-0
~~~`
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:07:36 #8
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95254528
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:06 schreef CaramelApple het volgende:

[..]

Volgens mij ontmoetten zij elkaar na een week ofzo. Vond het wel sneu voor d'r, ze kwam echt teleurgesteld thuis zei ze.
Dat noem jij een flinke poos? :?

Ik heb met mijn vriendin 2 maanden gechat en gemaild voordat ik haar zag..
pi_95254548
Succesverhalen zijn er natuurlijk ook.

Brennie kende ik jaren geleden alleen via FOK. Na jaren niet meer actief geweest te zijn logde ze weer een keer in. Beetje MSN-en over en weer en binnen no time afgesproken.

Binnen een half jaar is ze ingetrokken hier O+ *;
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_95254630
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:07 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Dat noem jij een flinke poos? :?

Ik heb met mijn vriendin 2 maanden gechat en gemaild voordat ik haar zag..
Tsja de meeste mensen zijn sociaal en zien elkaar liever in het echt. Ik vind een week met iemand chatten en dan ook elke dag heel lang best veel hoor.
pi_95254640
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef vosss het volgende:
Succesverhalen zijn er natuurlijk ook.

Brennie kende ik jaren geleden alleen via FOK. Na jaren niet meer actief geweest te zijn logde ze weer een keer in. Beetje MSN-en over en weer en binnen no time afgesproken.

Binnen een half jaar is ze ingetrokken hier O+ *;
Dat is wel heel tof dat dat gelukt is:D
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:14:16 #12
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95254699
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:11 schreef CaramelApple het volgende:

[..]

Tsja de meeste mensen zijn sociaal en zien elkaar liever in het echt. Ik vind een week met iemand chatten en dan ook elke dag heel lang best veel hoor.
Ik zie mensen ook liever in het echt, maar ik zou nooit te nimmer binnen 1 week iemand zo idealiseren dat ik teleurgesteld raak als ik diegene ontmoet.

Dan moet er nogal wat hoop zijn opgebouwd en dat gebeurt niet zo snel..
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:41:56 #13
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_95255566
quote:
Dan heeft ze een belangrijke les geleerd: hoe mensen online zijn hoeft niets te maken te hebben met hoe ze IRL zijn. Dat wil dan ook weer niet zeggen dat het per definitie een tegenvaller zal zijn.

Bovendien hoop ik voor d'r dat ze heeft geleerd dat ze wat aan verwachtingmanagement moet doen. :+
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_95259340
Hier ook een succesverhaal. Via FOK erg leuk contact, na twee weken mailen/pm'en/smsen een eerste date. Beiden hopeloos verliefd geworden. :)

Inmiddels niet meer samen, maar het is dus goed mogelijk dat iemand IRL níet tegenvalt. :)
  zaterdag 9 april 2011 @ 14:34:26 #15
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_95259544
quote:

[..]

Een week vind ik dan weer heel erg snel. Ik heb wel eens iemand van het internet ontmoet als date, dit was na een maand of 2 denk ik, wat best een mooie tijd is. Dan weet je of je over zaken kan praten verder dan het oppervlakkige maar het is wel nog fris genoeg :D
Het was een beetje vreemd in het begin maar na een tijdje vind ik het juist erg gezellig!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_95260059
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef CaramelApple het volgende:
Een vriendin van me was een flinke poos aan het chatten met een gozer en het klikte echt over het internet. Hij was lief, grappig, en getalenteerd. Laatst ontmoette ze hem en hij viel echt tegen. Hij was naar haar zeggen veel te druk en te luid en kwam nogal wanhopig over. Uit principe date ik zelf niet over het internet. Ik kan wel mensen toevoegen op msn na ze al eens gezien te hebben en dan zou er in principe wel wat kunnen opbloeien. Maar verliefd worden op het internet... Lijkt me dat je zo iemand dan over idealiseert en dat alleen maar tegenvalt.

Edit: Dit gaat niet over datingsites waar je juist op zoek bent naar iemand. Dit gaat om random ontmoeten op fora, chats, en de sociale netwerk sites.
Vrouwen en principes :')

Die vergeten ze nogal vaak :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95275943
Ik heb laatst met een meisje afgesproken en in het echt is ze veel leuker, maar helaas geen "spanning" te vinden, dus t blijft bij vriendschap. Alhoewel ze laatst tijdens een filmpje op m'n schoot kwam liggen en het niet erg vond om te voelen.. maar seks wil ze beslist niet aan, vaag vaag..
pi_95279149
Ik heb m'n ex-vrouw via Usenet leren kennen toen men de nieuwsgroepen nog op de ouderwetse manier gebruikte. Ik vond haar eerst eigenlijk best irritant discussieren en we lagen ook voortdurend overhoop met elkaar. Op de een of andere manier had ze m'n ICQ achterhaald en hebben we tdie dag meer dat 12 uur non-stop gechat. Klikte gewoon. Na 2 maanden chatten en bellen naar de States gegaan om haar te ontmoeten en ben toen gebleven. Ze was IRL leuker dan op afstand en we zijn uiteindelijk ook getrouwd. Zo kan het dus ook.
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 22:40:06 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_95279315
Heeft volgens mij niet zoveel te maken met iemand ontmoeten op Internet: als je iemand in de kroeg ontmoet kan diegene naderhand ook vies tegenvallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Karina op 10-04-2011 14:55:00 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_95282572
Internetdates verschillen weinig van dates die je hebt als je reageert op contactadvertenties of als je in een dronken bui je telefoonnummer hebt uitgewisseld met iemand in de disco. Je moet afspreken en dan klikt het, of het klikt niet en net als in het echte leven: Je moet eerst 99 keer misschieten voordat je raak treft :)
pi_95290174
Fok! heeft succesverhalen genoeg.

Waaronder Ivetje en ik. We zijn vorige week getrouwd.
pi_95297751
Het is heel simpel, bij internetdates gaat het zo geforceerd dat je allebei jezelf maakt dat de ander dan wel die persoon zal zijn voor je, het is echter totaal nergens op gebaseerd. De hele intentie van zo'n site is dan ook totaal verkeerd, in tegenstelling tot iemand die je bij TOEVAL leert kennen online op bijvoorbeeld een forum.
pi_95298562
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
Heeft volgens mij niet zoveel met iemand ontmoeten op Internet: als je iemand in de kroeg ontmoet kan diegene naderhand ook vies tegenvallen.
Wilde net zeggen. In feite kan dit overal gebeuren en is dit niet voorbehouden tot internetdating alleen.
pi_95298595
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Fok! heeft succesverhalen genoeg.

Waaronder Ivetje en ik. We zijn vorige week getrouwd.
Waarom was ik niet uitgenodigd? :(!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_95311794
Detroit via fok leren kenne. Eigenijk geen 2e date gewild, toch gedaan, binnen 4 weken woonden we samen O+
Hij is zelfs uit amsterdam weggegaan voor mij *;
pi_95317475
Ik heb het juist andersom dat ik in het echt veel beter overkom dan op msn
  zondag 10 april 2011 @ 21:17:27 #27
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_95317911
Ik heb mijn vriendin via Chatplaza leren kennen in 2001. Pas ruim een jaar later elkaar voor het eerst ontmoet (ze durfde het eerst niet aan) en sindsdien tot op de dag van vandaag samen.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_95318953
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb mijn vriendin via Chatplaza leren kennen in 2001. Pas ruim een jaar later elkaar voor het eerst ontmoet (ze durfde het eerst niet aan) en sindsdien tot op de dag van vandaag samen.
een jaar? das lang. Maar ik zit nu ook met een meid al 5 maanden te mailen. Tot een afspraak komt het maar niet, omdat ze denk ik het ook niet echt aandurft. Heb er totaal geen fiducie meer in, maar vind het wel zo apart dat ik dit experiment, waar ik zelf een hoofdrolspeler in ben, nog even aankijk. Heb wel foto's gezien van haar, ziet er echt goed uit.
pi_95319273
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef Homey het volgende:

[..]

een jaar? das lang. Maar ik zit nu ook met een meid al 5 maanden te mailen. Tot een afspraak komt het maar niet, omdat ze denk ik het ook niet echt aandurft. Heb er totaal geen fiducie meer in, maar vind het wel zo apart dat ik dit experiment, waar ik zelf een hoofdrolspeler in ben, nog even aankijk. Heb wel foto's gezien van haar, ziet er echt goed uit.
Wel veel bellen ook of dat ook niet?
pi_95321746
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef Homey het volgende:

[..]

Foto's al door tineye gehaald?
pi_95331608
quote:
7s.gif Op zondag 10 april 2011 14:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarom was ik niet uitgenodigd? :(!
Waarom wel?
  maandag 11 april 2011 @ 08:36:22 #32
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_95331675
Zeg even tegen je vriendin dat het mij spijt.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_95350168
Vriendin half jaartje geleden op internet ontmoet, zijn nu samen. Helemaal geen tegenvaller geweest voor ons beide. Zorg wel dat je duidelijk weet met wie je date.. Niet dat je alleen een foto van het gezicht hebt en dat je elkaar al ff hebt gesproken.
pi_95352341
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Detroit via fok leren kenne. Eigenijk geen 2e date gewild, toch gedaan, binnen 4 weken woonden we samen O+
Hij is zelfs uit amsterdam weggegaan voor mij *;
Jij bent zeker 17? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95366392
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Wel veel bellen ook of dat ook niet?
In begin van het contact wel eens telefonisch contact gehad, daarna enkel email. iets van 100 mails heen en weer. Maar ik forceer dit experiment deze week tot een beslissing. Had gemaild dat we maar eens weer zouden bellen, zij akkoord. Dus ik bel haar nu sinds zaterdag elke dag 2x. Krijg enkel de vm, en ze belt ook niet terug. Als dit zo t/m einde van de week zo doorgaat kap ik het helemaal af. Ben een beetje klaar mee. Date nu toch een paar andere meiden dus van haar ben ik toch niet afhankelijk. Das sowieso een beetje de gouden regel, je moet jezelf in het begin altijd een beetje indekken door gewoon een paar anderen te daten, zit je er veel relaxter in....
pi_95367477
Achja. Ik heb ook een keer een jongen leren kennen tijdens het uitgaan. Toen leek hij heel leuk, maar de date die erop volgde was verschrikkelijk. Totaal geen aantrekkingskracht, totaal geen chemie, totaal niet dezelfde humor..Het kan altijd tegenvallen. Al zou ik persoonlijk niet zo snel via internet afspreken. Je weet maar nooit met wie je ineens zit opgescheept.
pi_95367531
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef Homey het volgende:

[..]

In begin van het contact wel eens telefonisch contact gehad, daarna enkel email. iets van 100 mails heen en weer. Maar ik forceer dit experiment deze week tot een beslissing. Had gemaild dat we maar eens weer zouden bellen, zij akkoord. Dus ik bel haar nu sinds zaterdag elke dag 2x. Krijg enkel de vm, en ze belt ook niet terug. Als dit zo t/m einde van de week zo doorgaat kap ik het helemaal af. Ben een beetje klaar mee. Date nu toch een paar andere meiden dus van haar ben ik toch niet afhankelijk. Das sowieso een beetje de gouden regel, je moet jezelf in het begin altijd een beetje indekken door gewoon een paar anderen te daten, zit je er veel relaxter in....
Dit zegt toch best wel veel...
pi_95368328
quote:
Maar verliefd worden op het internet... Lijkt me dat je zo iemand dan over idealiseert en dat alleen maar tegenvalt.

Soms wel, soms niet. Kan beide kanten op.
pi_95368415
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:47 schreef jaha het volgende:
Internetdates verschillen weinig van dates die je hebt als je reageert op contactadvertenties of als je in een dronken bui je telefoonnummer hebt uitgewisseld met iemand in de disco. Je moet afspreken en dan klikt het, of het klikt niet en net als in het echte leven: Je moet eerst 99 keer misschieten voordat je raak treft :)
pi_95368579
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:25 schreef julia22 het volgende:

[..]

Dit zegt toch best wel veel...
Eigenlijk wel alles....ik heb een sterk vermoeden dat ze al iemand heeft maar stiekem andere contacten op nahoudt maar die nog wel op de achtergrond houden. Dus via email en sms maar niet persoonlijker dan dat. Maar goed, ik wil dat ze me ook ophoudt met e-mailen met allerlei verhalen hoe druk ze het wel niet heeft. Dan zal na een tiental belletjes van mijn kant wel eens op kunnen gaan :-) Rare meid eigenlijk als je het zo bekijkt, waar doet zij die moeite dan voor?
pi_95373187
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef Homey het volgende:

[..]

Eigenlijk wel alles....ik heb een sterk vermoeden dat ze al iemand heeft maar stiekem andere contacten op nahoudt maar die nog wel op de achtergrond houden. Dus via email en sms maar niet persoonlijker dan dat. Maar goed, ik wil dat ze me ook ophoudt met e-mailen met allerlei verhalen hoe druk ze het wel niet heeft. Dan zal na een tiental belletjes van mijn kant wel eens op kunnen gaan :-) Rare meid eigenlijk als je het zo bekijkt, waar doet zij die moeite dan voor?
God, ik vind dr niet eens overkomen als aardig of vriendelijk. Afkappen. :)
pi_95373412
5,5 jaar samen met een FOK!ker, wonen 14 maanden samen :Y.
Succesverhalen genoeg :+
dag
pi_95378629
quote:
Jij bent zeker 17? :')
Echt wel! Jij bent zeker een rekenwonder? :')
pi_95378824
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef CaramelApple het volgende:
Successen (bijv. een volmaakt natuurlijke omgang, die vanzelfsprekend in bed eindigde), mislukkingen (wow.. in het echt wel heel anders...) en een paar contacten waarvan ik eigenlijk niet verwacht dat we elkaar ooit echt gaan ontmoeten (VS is wel ver weg :P), maar waarmee het babbelen op msn heel gezellig is ;)

Ik ben te fysiek ingesteld om echt verliefd te kunnen worden op iemand die ik niet in het echt gezien, aangeraakt etc heb. Maar een emotionele band kan ik via msn zeker vormen.
pi_95655075
2 jaar terug met iemand van mooiemensen.nl, wat een oppervlakkig mens was dat... laatste keer gelijk voor mij..
  maandag 18 april 2011 @ 10:15:27 #46
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95657243
Een jaar terug begonnen met msn'en met een meisje die ik via Fok! heb leren kennen. Ik moet zeggen dat ik daarvoor geen ervaringen had op het gebied van internetdaten en ik het uiteindelijk verkeerd heb aangepakt. Zeker in het begin overidealiseer je de andere persoon. Het idee wat ik bij haar had was dat zij vooral uit was op een date en een relatie. Ze wou al vrij snel mn mobiele nummer, niet om te bellen, maar om te smsen. Voor de rest hebben we eerst een half jaar alleen maar gemsn't / gesms't / gecammed.
Uiteindelijk regelde ze ook de eerste date. Je hebt vantevoren al een heel beeld van haar in je hoofd en vol verwachtingen ga je het tegemoet. De eerste date viel eigenlijk best wel tegen, ze bleek een nogal verlegen meisje te zijn, zei nooit wat ze leuk vond of niet. Liet alle beslissingen aan mij over en gaf geen enkel moment het gevoel dat ik mn best voor haar hoefde te doen. Ik ben aan de andere kant juist iemand die zegt wat ik wil of niet wil en mn mening niet onder stoelen of banken schuif.
Na de eerste date smste ze direct of dit wel voor herhaling vatbaar was. Opzich wel vreemd, want in principe was er niet echt een klik aanwezig. Ze woonde ook aan de andere kant van het land, wat het allemaal nog wat gecompliceerder maakte. Maar omdat we best wel leuk contact hadden via msn en ik het beeld en gevoel wat ik daardoor van haar had op dat moment er nog steeds wel was, een half jaar msnen en verwachtingen opbouwen gaat niet zomaar weg heb ik toch ja gezegd.
Vanaf dat moment ben ik ook daadwerkelijk verliefd op haar geworden. Achteraf bekeken was die verliefdheid eigenlijk niet eens gebaseerd op real life contact, gesprekken voeren enzo, maar juist op dingen als het gevoel wat ik had opgebouwd tijdens het eerste half jaar, het vooruitzicht op de dagjes uit die we dan samen zouden hebben en wat er daarna allemaal zou kunnen gebeuren. Gewoon een ongecompliceerde lange afstandsrelatie.
Echter zagen we elkaar maar om de paar weken en in de tussentijd begonnen we telkens minder te msnen en smsen. Voor de rest communiceerden we ook totaal niet over wat we van de lange afstandsrelatie vonden e.d.
Omdat ik het zo wel best vond en het vooral zij was die verder wou ( zij had alles geregeld e.d. ) ben ik echt verliefd op haar geworden. Maar blijkbaar dacht zij er toch anders over en heeft ze het na een paar maanden uit gemaakt via msn zonder een echte reden op te geven. Echt, dat gesprek ging heel overdreven ongeveer zo:
hoi, ik heb iets te vertellen wat niet zo leuk is, ik maak het uit
Ik stelde daarna nog een paar vragen enzo en daar gaf ze nogal ontwijkende antwoorden op en toen moest ze plotseling weg.
Mja, uiteindelijk besef ik ook wel dat we niet echt bij elkaar pasten en dat de afstand best groot was. Ook deed ik niet echt mn best om haar voor me te winnen, want ik heb de hele tijd het gevoel gehad dat dat niet hoefde en dat dit allemaal vooral haar idee was. Maar omdat ze in principe haarzelf anders voordeed dan ze eigenlijk was en ze haar mening nooit ergens over gaf, bleek ze uiteindelijk het allemaal toch niet zo leuk te vinden en maakte ze het op zon lullige manier uit.
Maar ja, je leert ervan en je beseft je maar al te goed dat mensen echt heel anders kunnen zijn dan ze zich voordoen. Dit meisje leek nog zo onschuldig en haar bedoelingen leken nog zo goed, uiteindelijk bleek ze heel andere gedachten en meningen te hebben dan wat ik mij al die tijd voorstelde.

[ Bericht 70% gewijzigd door Viper86 op 18-04-2011 11:24:01 ]
Nothing is what it seems
pi_97069597
Ik heb mijn vriendin via omegle ontmoet. Ze is frans :D inmiddels anderhalve jaar gelukkig samen. Dus het kan altijd he :D
pi_97073115
M'n allereerste internetdate begon met iemand die me meteen vol op de mond zoende en later op de dag zei dat ze van me hield :{ Dat was nogal raar. Gelukkig de enige keer dat ik haar gezien heb ook. Verbazingwekkend hoe mensen in het echt anders kunnen zijn soms.

Dates met andere mensen waren gelukkig wel leuk :)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:08:39 #49
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_97073969
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:11 schreef CaramelApple het volgende:

[..]

Eén week al veel vinden om iemand uiteindelijk te mogen ontmoeten... dat is niet sociaal zijn, maar een tekort aan aandacht. :') En als je er dan ook allemaal verwachtingen tegen aan gooit , ben je al helemaal zielig en kort door de bocht bezig.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:54:23 #50
336295 spiritoffreedom
just a lonely girl
pi_97152529
Mja paar x chatvriendinnen ontmoet, was altijd leuk maar contact verwaterde daarna. 3x gedate met jongens, 2 daarvan zijn uiteindelijk uitgegroeid tot een relatie. Kan dus wel. :) owja met 2 daarvan toch vrij snel afgesproken, met nummer 1 duurde het wat langer ma dat kwam door de afstand. :)
a spiritual person is a strong person who feels deep emotions
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 14:29:06 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_97153747
Een aantal dates gehad via datingsites (en dan bedoel ik Relatieplanet e.d.). Allemaal niets geworden.

Twee waren te netjes, van die kantoorpikkies, 1 was zeker 2 koppen kleiner dan ik :') , 1 zag er nogal onverzorgd uit met vieze tanden, 1 kon niet tegen een grapje.

Daarna heb ik het nog 1 laatste keer geprobeerd: de date was leuk, hij had humor en dezelfde interesses als ik, vielen geen stiltes. Helaas begin hij na de date opeens met rare vragen in chat, zo van "kom langs in je latex pakje" :') of in je leren broek, dat soort onzin. Toen had ik het echt helemaal gehad met die datingsites.

Ik moet er wel aan toevoegen dat ik altijd vrij snel iemand wilde ontmoeten, dat gechat/mail/sms is niets voor mij, anders had ik misschien beter geweten.
niet zo tof doen
  zondag 22 mei 2011 @ 15:45:28 #52
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_97156411
Nooit echt een succes date gehad via internet.. Wel eens met wat meiden afgesproken, maar er zat er niet een bij die ik echt leuk vond. Ik had ook een paar keer mezelf voorgenomen om voor de seks te gaan, omdat ik gefrustreerd was, maar toen ik eenmaal voor ze zat kreeg ik ineens echte aversie en ik kon dus echt geen seks met ze hebben.. Wel leuk die geile praatjes over msn en telefoonseks, maar in het echt knapte ik toch echt wel af haha..

Verder kap ik meiden die teveel en lang willen chatten en mailen ook direct af, je kan beter snel afspreken..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:06:47 #53
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_97157376
quote:
99s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:29 schreef Karina het volgende:
Een aantal dates gehad via datingsites (en dan bedoel ik Relatieplanet e.d.). Allemaal niets geworden.

Twee waren te netjes, van die kantoorpikkies, 1 was zeker 2 koppen kleiner dan ik :') , 1 zag er nogal onverzorgd uit met vieze tanden, 1 kon niet tegen een grapje.

Daarna heb ik het nog 1 laatste keer geprobeerd: de date was leuk, hij had humor en dezelfde interesses als ik, vielen geen stiltes. Helaas begin hij na de date opeens met rare vragen in chat, zo van "kom langs in je latex pakje" :') of in je leren broek, dat soort onzin. Toen had ik het echt helemaal gehad met die datingsites.

Ik moet er wel aan toevoegen dat ik altijd vrij snel iemand wilde ontmoeten, dat gechat/mail/sms is niets voor mij, anders had ik misschien beter geweten.
Hey, kom es langs in een latex pakje!

})
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_97157558
Nou, ik kwam ooit langs een ex van een vriendin van me via msn en toen praatten we, en toen spraken we een keer af. Dat was ook allemaal erg leuk en een vrij lange relatie gehad.
Wanneer jij huilt, lach ik.
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 16:10:45 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_97157563
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:06 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Hey, kom es langs in een latex pakje!

})
o|O
niet zo tof doen
pi_97157671
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:22 schreef firebladex het volgende:
Ik heb mijn vriendin via omegle ontmoet. Ze is frans :D inmiddels anderhalve jaar gelukkig samen. Dus het kan altijd he :D
Haha cool, ik heb via Omegle vreemde en grappige gesprekken gehad met mensen over de hele wereld, maar toen er wel erg veel geile mannen voorbij kwamen hield ik het voor gezien...
pi_97157714
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:13 schreef Kate92 het volgende:

[..]

Haha cool, ik heb via Omegle vreemde en grappige gesprekken gehad met mensen over de hele wereld, maar toen er wel erg veel geile mannen voorbij kwamen hield ik het voor gezien...
Zoveel rukkers daar inderdaad. :')
Wanneer jij huilt, lach ik.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:37:18 #58
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_97158769
quote:
99s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:10 schreef Karina het volgende:

[..]

o|O
Nee, hou'k nie van. Sorry.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_97190881
Internetdater hier, wat zijn jullie ervaringen met eerste ontmoetingen? Mijn (willekeurig ontmoette) internet liefde woont rond de 1000 km hier vandaan, en nu we toch al dik 2 maand aan het praten via webcam en dergelijke zijn en omdat we elkaar door de afstand niet vaak zullen kunnen zien dacht ik dat het het beste zou zijn om onze eerste ontmoeting van een behoorlijke lengte te laten zijn, tenminste een dag of 4/5 of misschien een week.

Nu lopen we alleen tegen het probleem op dat zij een arme student in een oostblokland is, en zegt maar hooguit voor een nacht of misschien 2 een goedkoop hotel te kunnen veroorloven. Nu is een paar nachten alleen betalen voor mij geen enkel probleem (waar heb je het over, 50 euro per nacht?) en ik zou dat er ook heel graag voor over hebben, maar ze is blijkbaar te trots om dat te accepteren.

We zouden eerst een week of anderhalf ontmoeten, maar dat kan pas in augustus vanwege andere redenen, dus het is niet zo dat meer dan 2 dagen te lang voor haar is.. Wat moet ik hier nu in vredesnaam mee? Is 2 dagen voldoende om aan elkaar te wennen in een andere situatie, of zou het verstandiger zijn om dan te wachten voor die anderhalve week, of moet ik toch maar doorpushen om de kosten te regelen? Ik wil haar dolgraag zien, maar 2 dagen zou maar zo te kort kunnen zijn en juist een slecht idee.
pi_97191346
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 10:49 schreef Naxilor het volgende:
Internetdater hier, wat zijn jullie ervaringen met eerste ontmoetingen? Mijn (willekeurig ontmoette) internet liefde woont rond de 1000 km hier vandaan, en nu we toch al dik 2 maand aan het praten via webcam en dergelijke zijn en omdat we elkaar door de afstand niet vaak zullen kunnen zien dacht ik dat het het beste zou zijn om onze eerste ontmoeting van een behoorlijke lengte te laten zijn, tenminste een dag of 4/5 of misschien een week.

Nu lopen we alleen tegen het probleem op dat zij een arme student in een oostblokland is, en zegt maar hooguit voor een nacht of misschien 2 een goedkoop hotel te kunnen veroorloven. Nu is een paar nachten alleen betalen voor mij geen enkel probleem (waar heb je het over, 50 euro per nacht?) en ik zou dat er ook heel graag voor over hebben, maar ze is blijkbaar te trots om dat te accepteren.

We zouden eerst een week of anderhalf ontmoeten, maar dat kan pas in augustus vanwege andere redenen, dus het is niet zo dat meer dan 2 dagen te lang voor haar is.. Wat moet ik hier nu in vredesnaam mee? Is 2 dagen voldoende om aan elkaar te wennen in een andere situatie, of zou het verstandiger zijn om dan te wachten voor die anderhalve week, of moet ik toch maar doorpushen om de kosten te regelen? Ik wil haar dolgraag zien, maar 2 dagen zou maar zo te kort kunnen zijn en juist een slecht idee.
Zoek een normaal meisje in NL en geen importbruid. Djeez.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')