De Telegraaf faalde toch ook met de locatie op een kaartje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:08 schreef remlof het volgende:
Hoe moeilijk is het om even Google Maps te raadplegen?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
Straks blijkt die schutter een PVV-fractielid
Welk programma zouden ze daar eigenlijk voor gebruiken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Telegraaf faalde toch ook met de locatie op een kaartje?
Natte Vinger 0.1 betaquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Welk programma zouden ze daar eigenlijk voor gebruiken.
...quote:
Ik hoop dat het een allochtoon is. Anders wordt de PVV weer gestigmatiseerd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
Straks blijkt die schutter een PVV-fractielid
tended by the lack of a peace treaty for 335 years without a single shot being fired, which would make it one of the world's longest wars and the war with the fewest casualties. Despite the uncertain validity of the declaration of war, peace was finally declared in 1986.[/quote]quote:The Three Hundred and Thirty Five Years' War (Dutch: Driehonderdvijfendertigjarige Oorlog) was a war between the Netherlands and the Isles of Scilly (located off the southwest coast of the United Kingdom). It is said to have been ex[quote]Op zaterdag 9 april 2011 16:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een allochtoon is. Anders wordt de PVV weer gestigmatiseerd.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een allochtoon is. Anders wordt de PVV weer gestigmatiseerd.
He daar woon ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:16 schreef du_ke het volgende:
Google maps maar niet de goede plek
[ afbeelding ]
Da's hier vlakbijquote:WEERT - Op een natuurgebied aan de Vetpeelweg bij Weert is zaterdagmiddag een groot stuk hei in brand gevlogen. De brand werd vlak na half twee zaterdagmiddag gemeld. In eerste instantie meldde de brandweer dat het ging om een grote brand van een stuk hei van 100 bij 100 meter.
© NU.nl/Daan Kempeneers
Maar rond 15.00 uur breidde het vuur zich uit en sprak de brandweer van een zeer grote brand.
Volgens een woordvoerder van de brandweer ''dreigt de zaak uit de hand te lopen''. Het vuur breidt zich met de wind richting een bosgebied uit. De brandweer probeert een bosbrand te voorkomen.
''Maar momenteel hebben we te weinig water en te weinig personeel'', zei de woordvoerder. Ook de Belgische brandweer uit Bree is te hulp geroepen.
© ANP
Je hebt geen volkstuintje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Pest.
Ze hebben nu alle andere winkelcentra hier ook ontruimd, kan ik niet eens boodschappen halen. :/
dierenbeul.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:16 schreef betyar het volgende:
Hoi.
De mensen waren met de eerste delen van de kat tevreden.![]()
quote:
Dan maar bier!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Pest.
Ze hebben nu alle andere winkelcentra hier ook ontruimd, kan ik niet eens boodschappen halen. :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |