Puta Portugezaquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Poutas portuguesas of zoiets....
Schrijf het ongetwijfeld fout, maar is wat Gerard er van maakte
Hij zei Portugese Puta'squote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef Urb het volgende:
Gerard wil de volgende keer dat ze opgesloten worden in de slaapkamer het dambord meenemen, volgens mij doelt hij erop dat PP ( Portugeze Prutsers ofzo?) er steeds mee zitten te kloten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef Stranger1977 het volgende:
Is Sharon nou de enige vrouw die zich niet sletterig gedragen heeft?
Daar zul je er niet ver mee naast zittenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef Stranger1977 het volgende:
Dat dacht ik al,... Dat wil je ook niet meemaken denk ik, maar ze is wel OKquote:
Gevonden:quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee laat maar ik stap het echte leven weer in en ga genieten van mijn zonnetje op mijn balkonnetje
Bedankt. Ik hoop niet dat ze zo in het leven staat als je beschrijft, zou inderdaad niet zo best zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarom?? omdat het een heel zelf ingenomen achterbaks kind is, alles Ik Ik Ik en nog eens IK, zij is zielig, zij heeft dit en dan weer dat, zij wil aandacht negatief of positief kan haar geen reet schelen als ze maar aandacht krijgt.
Zij gebruikt mensen nu FLIP en geloof dat ze in de buitenwereld het net zo speelt.
Nee verwend meisje die al zal je dood neervallen nog over je heen stapt.
het is een meid van oh leuk jurkje maar achter je rug loopt te lullen van staat voor geen meter, (je snapt me wel)
nee mijn vriendin zal het nooit worden gewoon een uitgekookt kind die koste wat het kost over iemand anders zijn rug populair wilt doen en wil winnen in het echte leven.
en zolang ze deze instelling houd zou ze altijd op der bek gaan, mensen hebben haar op den duur wel door.
Genoeg zo lijkt mij vanaf deze kant.
En waarom zou het niet lukken denk je??? denk je dat je in een topic zit met alleen maar randdebielen???
Gek he? Mensen houden gewoon niet van smegmasnollenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
En Mo heeft het er weer over dat ze onderaan in de poll stond!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef Stranger1977 het volgende:
Dat is natuurlijk niet zo fijn voor Mo, ik begrijp wel dat het haar bezig houdt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
En Mo heeft het er weer over dat ze onderaan in de poll stond!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat was erg vermakelijk inderdaad
Ik heb zo nog een gifje hopelijk in betere kwaliteit van Gerard die Karim laat schrikken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |