abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2011 @ 18:57:16 #251
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_95454861
En met shirtjes mét mouwen, al is het 35 graden; mouwloze shirtjes zijn gay en voor triatleten. :{w

Verder voldoe ik aan vrijwel alle soigneerpunten, al vind ik de sok 10 cm vanaf het enkelbot te lang en lelijk. Mijn sokken vallen nét boven de enkel. Als ik dan beenstukken draag is er nog 2 cm blote enkel zichtbaar. O-)
pi_95456105
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ja, in z'n gezicht natuurlijk, internetheld dat je d'r bent!
Srsly, komt Cipo op de meet? :D

En over die sokken he... Ik draag dus gewoon zwarte sokjes. Kleurt goed bij m'n broekje, m'n schoenen, m'n velgen, m'n zadel, m'n stuurlint... En het past bij al m'n stemmingen :')
pi_95459441
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:11 schreef Yankee het volgende:

[..]

de vriendin van c. ronaldo

[ link | afbeelding ]

Niks mis mee.........dus een beetje de metroseksueel uithangen is nooit een slecht idee
tom cruise is ook getrouwd;)
pi_95460884
quote:
Op woensdag 13 april 2011 16:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een gratis stuk appeltaart op de volgende meet die deze man een fag zou durven noemen trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat spieren-pakkie zou ik wel willen hebben :D Waar haal je zoiets?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_95461010
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Mo, echt, er is weinig erger dan een man die met een stel harige stalpoten onder z'n strakke spandex-pakkie fietst hoor :X Zo'n gorilla op een fiets :') Nee hoor, kaas gaat kaal. Geschoren armen en geschoren benen. Ik zou het niet anders meer willen :) Plus het is prettiger als je een massage geeft, om over de voordelen na een valpartij nog maar niet te beginnen :)
dan verschillen smaken toch echt :P Mijn Mr.Mo zou ik écht niet met geschoren benen willen zien, ook niet op een fiets :P kan best hendig zijn hoor, geloof ik best, maar nee, scheren van de benen bij mannen = niet mijn ding :P

Ben vandaag overigens erg fijn geïnformeerd bij de fietswinkel ^O^

Wacht nu even de verjaardagscentjes af ( O-) ) en ga dan volgende week spullies kopen :)
Ja doei.
  woensdag 13 april 2011 @ 20:41:41 #256
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_95461127
polar cs400 gekocht, nu maar eens uitzoeken hoe dat ding werkt
.
  woensdag 13 april 2011 @ 20:53:00 #257
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_95461850
Overigens: Het soigneren is mij op de club met de paplepel ingegoten.

De oude voorzitter van de vereniging zat bij de clubwedstrijden (toen ik bij de club ging wielrennen) in een oude omgebouwde snackkar die als jury accommodatie dienst deed.

Op het dak monteerde hij dan voor de start 2 speakerhoorns die verbonden waren met de microfoon en een oude platte cassetterecorder. Daarop bracht hij dan krakende oude cassettes ten gehore, met smartlappen en levensliederen zoals: "Ach vader lief toe drink niet meer"

Hij stond er om bekend renners naar huis te sturen mochten zij géén wielrenhandschoentjes of witte sokken dragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kaasplankje op 13-04-2011 22:04:44 ]
pi_95464922
Mooi rondje gemaakt. Utrecht - Lage Vuursche - Hilversum - Nieuw/Oud Loosdrecht - Loenen en dan langs de vecht terug naar Utrecht. Het stuk lage vuursche - Hilversum ging over een onverhard fietspad wat eigenlijk verbazend lekker fietste. Jammer alleen dat ik dwars door Hilversum moest, dat fietst niet zo lekker.

Moet wel snel van die kniestukken halen. Hele winter gewoon in de korte broek gevoetbald maar op de fiets is dat blijkbaar toch te koud :)
pi_95466771
@Kaas: Zulke lui zijn helden _O_

In Noord Nederland heb je Egbert Lagro, die is bij bijna elke wedstrijd aanwezig en speaker, hij maakt er altijd een show van.

Shirts zonder mouwen zijn inderdaad voor triatleten, bah! Hoewel ik toe moet geven dat ik dit seizoen ook een of meerdere triatlons ga doen :D

Ik was vandaag tijdens te tijdrit vet soignee! Dikke laag olie op de poten, sokken ver boven de overschoenen en een tijdrithelm en snelpak! Alleen jammer dat ik mezelf gedurende de tijdrit onder heb lopen kotsen, ben helemaal kapot gegaan, maar toch 40 sec. sneller dan vorig jaar. Ik ben een tevreden man!
  woensdag 13 april 2011 @ 22:09:22 #260
62913 Blik
The one and Only!
pi_95466816
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooi rondje gemaakt. Utrecht - Lage Vuursche - Hilversum - Nieuw/Oud Loosdrecht - Loenen en dan langs de vecht terug naar Utrecht. Het stuk lage vuursche - Hilversum ging over een onverhard fietspad wat eigenlijk verbazend lekker fietste. Jammer alleen dat ik dwars door Hilversum moest, dat fietst niet zo lekker.

Moet wel snel van die kniestukken halen. Hele winter gewoon in de korte broek gevoetbald maar op de fiets is dat blijkbaar toch te koud :)
Mooie route, ik rij ook vaak zoiets dergelijks. Mijn 45 km rondje gaat helemaal langs Utrecht - Maarssen - Langs de Vecht - Loosdrecht - Breukeleveen - Tienhoven - Westbroek - Terug naar Utrecht. Lage Vuursche erbij en dan heb ik zo'n 70 km.

Overigens is na een boel gekloot het me eindelijk gelukt om de Europa-kaart op de Garmin te zetten. Komend weekeinde maar eens een mooie route uitproberen. Misschien wel de 105 km variant van Veenendaal - Veenendaal. Goede voorbereiding voor twee dagen Limburg het weekend erna
  woensdag 13 april 2011 @ 22:11:29 #261
62913 Blik
The one and Only!
pi_95466959
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Tommeke het volgende:

Ik was vandaag tijdens te tijdrit vet soignee! Dikke laag olie op de poten, sokken ver boven de overschoenen en een tijdrithelm en snelpak! Alleen jammer dat ik mezelf gedurende de tijdrit onder heb lopen kotsen, ben helemaal kapot gegaan, maar toch 40 sec. sneller dan vorig jaar. Ik ben een tevreden man!
Haha, dat is natuurlijk het ultieme toppunt van niet soignee zijn, heb ik zojuist in het 50+ puntenplan gelezen van Gripper :D

Dan ben ik met mijn korte zwarte sokjes, ongeschoren benen, geen bril nog meer soignee ;)
  woensdag 13 april 2011 @ 22:12:32 #262
308981 Narcotical
Best in the World
pi_95467022
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Tommeke het volgende:
@Kaas: Zulke lui zijn helden _O_

In Noord Nederland heb je Egbert Lagro, die is bij bijna elke wedstrijd aanwezig en speaker, hij maakt er altijd een show van.

Shirts zonder mouwen zijn inderdaad voor triatleten, bah! Hoewel ik toe moet geven dat ik dit seizoen ook een of meerdere triatlons ga doen :D

Ben je serieus zo diep gegaan dat je moest kotsen?
Dat lijkt me echt zwaar a-relaxt.. Ik kan diep gaan, zelfs tot het punt dat ik er inderdaad misselijk van wordt, maar kotsen heb ik nog nooit gedaan.. Lijkt me dat het wel ff duurt voordat je je weer wat op adem bent..
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_95467230
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt zwaar a-relaxt.. Ik kan diep gaan, zelfs tot het punt dat ik er inderdaad misselijk van wordt, maar kotsen heb ik nog nooit gedaan.. Lijkt me dat het wel ff duurt voordat je je weer wat op adem bent..
Ook wel eens gehad. Race tegen m'n recordtijd naar het werk. Tijdens de rit langs de Brienenoord staan kotsen in het gras. Je had die voorbijgangers moeten zien kijken :')
Nooit het record gebroken overigens, staat nog steeds op 42min over 25km.
  woensdag 13 april 2011 @ 22:20:08 #264
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_95467577
Al die wielrenners met die witte handjes en bruine armen omdat ze handschoenen aanhebben. _O-
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  woensdag 13 april 2011 @ 22:22:04 #265
62913 Blik
The one and Only!
pi_95467717
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef Joosterd het volgende:
Al die wielrenners met die witte handjes en bruine armen omdat ze handschoenen aanhebben. _O-
herkenbaar, me too. En over anderhalve week is dat bij de meesten nog een stuk erger. Aangezien het nog minimaal anderhalve week mooi weer blijft :)
  woensdag 13 april 2011 @ 22:26:06 #266
58560 Oksel
Gezellig.
pi_95467983
Hardgelopen vandaag. :(
Vrijdag hardlopen :(
Zondag 10km Ijsselloop lopen :(

Waarom ben ik daar aan begonnen :(

Ik heb wel mijn Bianchi pakkie binnen :) :) :)
  woensdag 13 april 2011 @ 22:26:52 #267
175950 Marurk
Baggeraar
pi_95468028
quote:
* Meld :@

Vandaag weer lekker getraind met de club. Was een trainingsrondje met daarin een beklimming (1200 m lang, met een klein stukje 12%) en een afdaling; als je een beetje doortrapt doe je ~7,5 minuut per rondje. En dan dus een klein uur lang die rondjes gereden. Voelde het toch wel een beetje toen ik weer thuis was. :')
pi_95469207
quote:
Viel me bij de RVV op hoeveel mensen eigenlijk zónder handschoentjes rijden.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:26 schreef Oksel het volgende:
Ik heb wel mijn Bianchi pakkie binnen :) :) :)
Celeste? :Y
  woensdag 13 april 2011 @ 22:50:07 #269
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_95469565
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Viel me bij de RVV op hoeveel mensen eigenlijk zónder handschoentjes rijden.

[..]

Heb ik ook bijna altijd, behalve als het koud is natuurlijk
.
pi_95469676
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef Yankee het volgende:

[..]

Heb ik ook bijna altijd, behalve als het koud is natuurlijk
Korte handschoentjes bedoelde ik hé. Ik overigens zelf ook bij de RVV omdat m'n handen kapot gingen van m'n dempingsloze handschoentjes :+
pi_95469692
quote:
Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Het is me wel eerder overkomen, het komt ook omdat ik iets te vlak van te voren nog gegeten had. Gewoon een kwestie van naar je kilometer kijken en de pijn uitschakelen. Na de tijd doet alles, maar dan ook alles pijn en loop ik minutenlang te hoesten. Hoewel ik op het laatst wel dieper had willen gaan, ben ik ook wel gevoelig voor kotsen... Heb wel onmeunig spierpijn nu ;)
pi_95469859
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Srsly, komt Cipo op de meet? :D
Ik neem de honneurs wel waar met dit pakkie ;)

Je weet wel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 13 april 2011 @ 22:57:02 #273
308981 Narcotical
Best in the World
pi_95469955
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef Tommeke het volgende:
Heb wel onmeunig spierpijn nu ;)
Dat geloof ik best ja! :P.
Bij mij werkt veel drinken dan altijd :)
pi_95471888
quote:
Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Dat geloof ik best ja! :P.
Bij mij werkt veel drinken dan altijd :)
Das wel een goeie, herstelchocomel!
  woensdag 13 april 2011 @ 23:47:10 #275
308981 Narcotical
Best in the World
pi_95472866
Chocomel is fijn :P

Maar elke soort vocht is in principe afdoende in mijne geval.. Spierpijn is gewoon melkzuur wat je benen uit moet.. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')