Srsly, komt Cipo op de meet?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja, in z'n gezicht natuurlijk, internetheld dat je d'r bent!
tom cruise is ook getrouwd;)quote:Op woensdag 13 april 2011 18:11 schreef Yankee het volgende:
[..]
de vriendin van c. ronaldo
[ link | afbeelding ]
Niks mis mee.........dus een beetje de metroseksueel uithangen is nooit een slecht idee
Dat spieren-pakkie zou ik wel willen hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een gratis stuk appeltaart op de volgende meet die deze man een fag zou durven noemen trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan verschillen smaken toch echtquote:Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mo, echt, er is weinig erger dan een man die met een stel harige stalpoten onder z'n strakke spandex-pakkie fietst hoorZo'n gorilla op een fiets
Nee hoor, kaas gaat kaal. Geschoren armen en geschoren benen. Ik zou het niet anders meer willen
Plus het is prettiger als je een massage geeft, om over de voordelen na een valpartij nog maar niet te beginnen
Mooie route, ik rij ook vaak zoiets dergelijks. Mijn 45 km rondje gaat helemaal langs Utrecht - Maarssen - Langs de Vecht - Loosdrecht - Breukeleveen - Tienhoven - Westbroek - Terug naar Utrecht. Lage Vuursche erbij en dan heb ik zo'n 70 km.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooi rondje gemaakt. Utrecht - Lage Vuursche - Hilversum - Nieuw/Oud Loosdrecht - Loenen en dan langs de vecht terug naar Utrecht. Het stuk lage vuursche - Hilversum ging over een onverhard fietspad wat eigenlijk verbazend lekker fietste. Jammer alleen dat ik dwars door Hilversum moest, dat fietst niet zo lekker.
Moet wel snel van die kniestukken halen. Hele winter gewoon in de korte broek gevoetbald maar op de fiets is dat blijkbaar toch te koud
Haha, dat is natuurlijk het ultieme toppunt van niet soignee zijn, heb ik zojuist in het 50+ puntenplan gelezen van Gripperquote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Tommeke het volgende:
Ik was vandaag tijdens te tijdrit vet soignee! Dikke laag olie op de poten, sokken ver boven de overschoenen en een tijdrithelm en snelpak! Alleen jammer dat ik mezelf gedurende de tijdrit onder heb lopen kotsen, ben helemaal kapot gegaan, maar toch 40 sec. sneller dan vorig jaar. Ik ben een tevreden man!
Ben je serieus zo diep gegaan dat je moest kotsen?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Tommeke het volgende:
@Kaas: Zulke lui zijn helden
In Noord Nederland heb je Egbert Lagro, die is bij bijna elke wedstrijd aanwezig en speaker, hij maakt er altijd een show van.
Shirts zonder mouwen zijn inderdaad voor triatleten, bah! Hoewel ik toe moet geven dat ik dit seizoen ook een of meerdere triatlons ga doen
Ik was vandaag tijdens te tijdrit vet soignee! Dikke laag olie op de poten, sokken ver boven de overschoenen en een tijdrithelm en snelpak! Alleen jammer dat ik mezelf gedurende de tijdrit onder heb lopen kotsen, ben helemaal kapot gegaan, maar toch 40 sec. sneller dan vorig jaar. Ik ben een tevreden man!
Ook wel eens gehad. Race tegen m'n recordtijd naar het werk. Tijdens de rit langs de Brienenoord staan kotsen in het gras. Je had die voorbijgangers moeten zien kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ben je serieus zo diep gegaan dat je moest kotsen?
Dat lijkt me echt zwaar a-relaxt.. Ik kan diep gaan, zelfs tot het punt dat ik er inderdaad misselijk van wordt, maar kotsen heb ik nog nooit gedaan.. Lijkt me dat het wel ff duurt voordat je je weer wat op adem bent..
herkenbaar, me too. En over anderhalve week is dat bij de meesten nog een stuk erger. Aangezien het nog minimaal anderhalve week mooi weer blijftquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef Joosterd het volgende:
Al die wielrenners met die witte handjes en bruine armen omdat ze handschoenen aanhebben.
* Meldquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef Joosterd het volgende:
Al die wielrenners met die witte handjes en bruine armen omdat ze handschoenen aanhebben.
Viel me bij de RVV op hoeveel mensen eigenlijk zónder handschoentjes rijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef Joosterd het volgende:
Celeste?quote:
Heb ik ook bijna altijd, behalve als het koud is natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Viel me bij de RVV op hoeveel mensen eigenlijk zónder handschoentjes rijden.
[..]
Korte handschoentjes bedoelde ik hé. Ik overigens zelf ook bij de RVV omdat m'n handen kapot gingen van m'n dempingsloze handschoentjesquote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef Yankee het volgende:
[..]
Heb ik ook bijna altijd, behalve als het koud is natuurlijk
Het is me wel eerder overkomen, het komt ook omdat ik iets te vlak van te voren nog gegeten had. Gewoon een kwestie van naar je kilometer kijken en de pijn uitschakelen. Na de tijd doet alles, maar dan ook alles pijn en loop ik minutenlang te hoesten. Hoewel ik op het laatst wel dieper had willen gaan, ben ik ook wel gevoelig voor kotsen... Heb wel onmeunig spierpijn nuquote:Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ben je serieus zo diep gegaan dat je moest kotsen?
Dat lijkt me echt zwaar a-relaxt.. Ik kan diep gaan, zelfs tot het punt dat ik er inderdaad misselijk van wordt, maar kotsen heb ik nog nooit gedaan.. Lijkt me dat het wel ff duurt voordat je je weer wat op adem bent..
Ik neem de honneurs wel waar met dit pakkiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das wel een goeie, herstelchocomel!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja!.
Bij mij werkt veel drinken dan altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |