Als je dan een witte helm ophebt kun je zeggen dat je de Italiaanse driekleur gebruikt. En dat is dan wel weer ultiem gesoigneerdquote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
dat natuurlijk helemaal![]()
Ik heb een paar rode en een paar groene wielersokken, als ik die nou eens mix zodat ik twee verschillende kleuren aanheb, zou ik dan veilig thuiskomen, of wordt ik onderweg gelynched door een wielerclub denken julie?
Je kan je mouwtjes opstropen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:48 schreef Narcotical het volgende:
Rijdt iemand onder ons in hoog zomer eigenlijk weleens in shirtjes zonder mouwen?
Ik heb op de weg tot nog toe alleen nog maar shirts met mouwen gedragen, maar heb bij de spinning weleens een shirtje zonder mouwen aan, vind ik opzich ook wel relaxt.. Helaas zie je weinig shirts zonder mouwen, en anders kosten ze nogal veel.
Ik heb zwarte schoenen, zwarte broek, gedeeltelijk zwarte fiets.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef marcodej het volgende:
Zwarte sokken vind ik echt not done. De sok hoort wit te zijn, en als je beenstukken of lange broek aan hebt moet het sokje boven de pijpen.
Lage Vuursche is wel leuk, ga er regelmatig wandelen (vnl. in de winter) en dan wat drinken/lunchen. Alleen wel erg veel recreatie verkeerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog een half-uurtje werk, snel naar huis en dan weer eens een tochtje gaan maken. Iig naar Lage vuursche (huisje kijken..) en verder weet ik het nog niet. Kijken of ik nog wat mooie wegen kan ontdekken.
Met zwarte sokken, niet geschoren benen, zwarte schoenen en zonder bril. Ik denk dat ik niet best scoor in de soigneer test.
Klopt; heb op een mooie zomerdag wel eens in de file gestaan richting Lage Vuursche.. Wel een mooi uitzicht tijdens het wachtenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Lage Vuursche is wel leuk, ga er regelmatig wandelen (vnl. in de winter) en dan wat drinken/lunchen. Alleen wel erg veel recreatie verkeer
Jij moet vooral zo doorgaan jongen.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb zwarte schoenen, zwarte broek, gedeeltelijk zwarte fiets.
Waarom zou ik witte sokken aanmoeten, omdat de "wielerwet" dat vooschrijft? Ziet er dan toch juist niet uit, die witte sokken bij een verder vnl. zwarte outfit?
Hier is ie wel goed:quote:Op woensdag 13 april 2011 16:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus deze jongen is helemaal fout? Of had het gemogen als de schoenen ook roze waren?
[ afbeelding ]
Zoals Ronaldoquote:Op woensdag 13 april 2011 16:50 schreef SuperWeber het volgende:
Het blijft een stelletje fags die wielrenners
Met dat gedrag in de voetbalwereld ben je voor de rest van je carriere verdoemd (op een enkeling na)...
Heuj Mario!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ja maar petje, mag dat wel? Je wil niet een beetje C.Ronaldo effect hebben natuurlijk....
Een gratis stuk appeltaart op de volgende meet die deze man een fag zou durven noemen trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kleur.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus deze jongen is helemaal fout? Of had het gemogen als de schoenen ook roze waren?
[ afbeelding ]
Ik heb al geyle lijntjes gekweektquote:Op woensdag 13 april 2011 14:41 schreef Blik het volgende:
We kunnen in ieder geval de komende week goed werken aan één belangrijk punt van het "soigneer-lijstje". Namelijk het bruine kleurtje op je lichaam. Blijft sowieso goed weer t/m het weekend, en de kans lijkt zeer groot dat het kwik na het weekend verder gaat stijgen richting de 20-25 graden.
[..]
Ja, in z'n gezicht natuurlijk, internetheld dat je d'r bent!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Heuj Mario!
Homo!
Zo CF, kom maar door met die taart. Toefje slagroom erop gaarne
Mooi shirt!quote:
de vriendin van c. ronaldoquote:Op woensdag 13 april 2011 18:07 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Maargoed, zolang ik er nog niet uit zie als Christiano Ronaldo dan zit ik wel safe denk ik
Mo, echt, er is weinig erger dan een man die met een stel harige stalpoten onder z'n strakke spandex-pakkie fietst hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |