Ik zie het verschil tussen medicijnen en verslavende drugs niet. Veel medicijnen zijn verslavende drugs. Soms alleen als ze verkeerd gebruikt worden overigens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:05 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Neen, ik ontken wel dat het verslavend is, en dat ritalin gebruikers speed gebruikers zouden zijn. Ritalin is een medicijn, geen verslavende drug.
Verslavend of niet, medicatie zou je sowieso wel drugs kunnen noemen, omdat het iets met je gemoedstoestand doet. Daarnaast is het net zo met drugs dat niet iedereen het zelfde reageert op medicatie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie het verschil tussen medicijnen en verslavende drugs niet. Veel medicijnen zijn verslavende drugs. Soms alleen als ze verkeerd gebruikt worden overigens.
Het voelt anders wel als speed, je blijft maar gaan. Zeer handig met studeren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:05 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Neen, ik ontken wel dat het verslavend is, en dat ritalin gebruikers speed gebruikers zouden zijn. Ritalin is een medicijn, geen verslavende drug.
Het is niet zozeer de concentratie, maar ook het lang doorgaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef Swiffer het volgende:
Er zijn ook andere minder schadelijke middelen waardoor je je beter kan concentreren, maar ieder zijn eigen keus hoor
quote:Op maandag 11 april 2011 00:24 schreef Staal het volgende:
TS? Hoe gaat het?
En heb je nog gekeken naar die reeks? Of vond je het niks?
Zoals? Koffie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef Swiffer het volgende:
Er zijn ook andere minder schadelijke middelen waardoor je je beter kan concentreren, maar ieder zijn eigen keus hoor
Beide zijn interpretaties toch? Kun je denk ik weinig waarheid aan toekennen, hooguit waarde.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:05 schreef Swiffer het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |