Vroeg het me net ook af. 6-4 6-4 Montanes verslagen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef Tim86 het volgende:
Sinds wanneer kan Lalo ballen op gravel joh
Gast heeft wel degelijk talent, komt er alleen nog niet echt uit. Ook te wisselvallige resultaten dit jaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:20 schreef Norrage het volgende:
Dimitrov vind ik ook een potje overrated zeg...
Is ie' ook. Maar ja, enkelhandige backhand en Federer-achtige stijl he.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:20 schreef Norrage het volgende:
Dimitrov vind ik ook een potje overrated zeg...
Baggy faalt al het hele jaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Gast heeft wel degelijk talent, komt er alleen nog niet echt uit. Ook te wisselvallige resultaten dit jaar.
Zijn comeback tegen Baghdatis was wel knap, alhoewel Baghdatis soms ook een faalhaas 1e klas is.
Als het niet langer is inderdaad.quote:
Nouja, iedereen zegt steeds juist dat het zo'n mooie tennisser is, de nieuwe federer en zo...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:58 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Als het niet langer is inderdaad.
Dimitrov pakt de 2e set tegen Mayer met 6-3, door Mayer 2x te breaken. Eerste set verloor hij in de tiebreak.
Op alle fronten is hij ook beter als de Duitser en staat bij vlagen weer prima te spelen.
Spel van Dimitrov is inderdaad niet om aan te zien, maar who gives a fuck als het succesvol is?
Ik vind het eigenlijk allemaal behoorlijk hype.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft zeker wel potentie, maar ik vind hem persoonlijk wel gewoon lelijk spelen. Ergens klopt iets niet aan die techniek..maar goed, wat weet ik....
maar hij is zo'n hype zeg....doe mij Dolgopolov maar...
Alleen als ie puntjes nodig heeft voor de ranking. Als die weer binnen zijn kan hij zich de rest van het jaar concentreren op het mooiboy-zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef Tim86 het volgende:
Sinds wanneer kan Lalo ballen op gravel joh
Bij elke gewonnen punt leek het wel of hij op matchpoint stond in de finale van RGquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:59 schreef Tim86 het volgende:
Pony wel, Donkey nog niet echt. Soders echt helemaal de weg kwijt..
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef wimderon het volgende:
Tipsarevic geeft een walk-over in Belgrado, Djokovic dus in de finale na overwinningen op Ungur en Kavcic.
ATP Masters Madrid 2011 #1: Ion Tiriac Openquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:03 schreef Norrage het volgende:
Thiemo 3-1 voor 3e set maar hij heeft het moeilijk ...
Hij wint, omdat Raonic opgeeft na set 1.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:49 schreef Rorsach het volgende:
Nu bezig: Raonic vs Verdasco the Fiasco, oftewel, the grudge match.
Ben benieuwd of Verdasco op een "echte ondergrond" wel kan winnen. Helaas dat er niet echt fatsoenlijke streams te vinden zijn.
Oh is die er al?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
ATP Masters Madrid 2011 #1: Ion Tiriac Open
De ene telt die walkover van vandaag mee en de andere niet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb nu al een paar keer gezien dat dat atpworldtour.com en tennis.com elke keer verschillen in hun statistieken. Op atpworldtour.com staat dat Djokovic in 2011 26-0 staat en op tennis.com (op de homepage) staat "Novak Djokovic, into his fifth final of 2011, plays Feliciano Lopez on Sunday. WIll he extend his winning streak to 26?"
Zou kunnen ja, maar logisch is het niet om hem mee te tellen. Wat ik me wel afvraag is, wanneer is het een walkover en wanneer een opgave? Is het een opgave vanaf het moment dat de umpire heeft gezegd 'Play'? Dat lijkt mij het meest logisch. Als je tijdens het inspelen stopt, lijkt het me nog een walkover.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De ene telt die walkover van vandaag mee en de andere niet?
Eens. Zodra de eerste wedstrijdbal is geslagen is het een opgave, daarvoor een walkover.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar logisch is het niet om hem mee te tellen. Wat ik me wel afvraag is, wanneer is het een walkover en wanneer een opgave? Is het een opgave vanaf het moment dat de umpire heeft gezegd 'Play'? Dat lijkt mij het meest logisch. Als je tijdens het inspelen stopt, lijkt het me nog een walkover.
quote:Federer neemt deel aan ABN Amro World Tennis Tournament
Uitgegeven: 1 mei 2011 13:01
Laatst gewijzigd: 1 mei 2011 13:18
MADRID - Toernooidirecteur Richard Krajicek van het ABN Amro World Tennis Tournament is erin geslaagd Roger Federer te strikken voor de editie van 2012.
Š ANP
De huidige nummer drie van de wereld maakt na zeven jaar zijn rentree in Rotterdam.
Federer heeft een speciale band met het evenement. In 1999 kreeg hij op zeventienjarige leeftijd een wildcard van toenmalig toernooidirecteur Wim Buitendijk.
Het was een van z’n eerste toernooien op het hoogste niveau buiten Zwitserland. Federer stelde niet teleur en reikte tot de kwartfinales, waarin Yevgeni Kafelnikov te sterk bleek.
Het wordt de zevende deelname van de Zwitser in Rotterdam. Sinds 2005, toen hij het toernooi op zijn naam schreef, nam hij niet meer deel.
Het ABN Amro World Tennis Tournament is in 2012 toe aan de 39e editie. Het toernooi wordt tussen 13 en 19 februari gehouden.
Š NUsport/Jasper Boks
Nole heeft het wel zwaarquote:Op zondag 1 mei 2011 16:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Lekker sportief publiek daar in Belgrado, wordt uitgebreid geklapt voor een dubbele fout van Lopez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |