Ja, en misschien Murray op een hele goeie dag. En ik geloof dat ik Federer geen RG-finale tegen Nadal toewens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:01 schreef Norrage het volgende:
6-3 1-0
De enige die rafa kan hebben dit jaar zal Djokovic zijn...of een blessure...
Hopelijk houdt hij het bij die 500quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
Zoals ik al had voorspeld, wint Nadal van Dodig: 6-3 6-2. Morgen voor de tweede keer in acht dagen tegen Ferrer.
![]()
![]()
Dit was Nadals 500e overwinning op de ATP World Tour.
![]()
![]()
![]()
Hahaha, leuk!quote:
Heel leuk, maar al een tijdje oud toch?quote:
stomquote:
wat een verrassende reactie :pquote:
waarom, die van air-guitar is wel leuk maar leg mij eens uit waar dit op slaatquote:
Hij is gewoon redelijk gay, met dat mooie liedje erbij..en fed die eraan komt lopen....Gewoon zo droogquote:Op zondag 24 april 2011 11:57 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
waarom, die van air-guitar is wel leuk maar leg mij eens uit waar dit op slaatwel leuk
Precies. Er zitten best veel dingen in dat clipje. Ook dat Fedje iets meer zelfvertrouwen heeft daar aan het einde dan de andere 2, want daar ging het pas echt kut meequote:Op zondag 24 april 2011 12:57 schreef jojomen4 het volgende:
Het leuke van deze is toch dat ze alle drie in 2010 zijn afgeschreven? Daarom het liedje "Staying alive".
quote:Op zondag 24 april 2011 13:56 schreef wimderon het volgende:
Toch knap dat ze in 2009 die vooruitziende blik al hadden toen ze dat spotje maakten.
Niet alleen leuk, gewoon terecht.quote:Op zondag 24 april 2011 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
De umpire en Ferrer bij het net, Nadal die rustig op zijn bankje zit en eruitziet alsof hij daar nog een kwartier blijft zitten.
Lijkt me leuk als hij daar een keer een tijdswaarschuwing voor krijgt.
Volgens mij niet. Hij kon er gewoon nooit bij.quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef theSummoner het volgende:
Wtf was dat laatste punt? Struikelde Ferrer ofzo?
"De Spanjaard boekte ten koste van Gaël Monfils zijn 32ste gravelzege op rij: 6-2, 6-2."quote:Op zondag 24 april 2011 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Is Nadals winning streak op gravel nu 31 of 33? Op atoworldtour.com kwam ik 33 tegen, op tennis.com 31. Zelf dacht ik 31.
Bedankt.quote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef theSummoner het volgende:
[..]
"De Spanjaard boekte ten koste van Gaël Monfils zijn 32ste gravelzege op rij: 6-2, 6-2."
http://nos.nl/artikel/234991-nadal-laat-ook-monfils-kansloos.html
Dan is het nu 33 lijkt me.
Ja, en dan te bedenken dat Ferrer de op een na beste op gravel is op dit moment.quote:
Dat is toch wel Djokovic verwacht ik.quote:Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat Ferrer de op een na beste op gravel is op dit moment.
Of Murray? Die ging op zich lekker tegen Nadal in M-Cquote:Op zondag 24 april 2011 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is toch wel Djokovic verwacht ik.
Ja, potentieel wel, maar Djokovic heeft nog geeneen gravelpartij gespeeld dit jaar.quote:Op zondag 24 april 2011 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is toch wel Djokovic verwacht ik.
We helpen je met z'n allen hopen dat jij nog op tijd bij je groenteboer bent.quote:Op zondag 24 april 2011 16:49 schreef theSummoner het volgende:
Als Nadal opschiet is m'n groenteboer nog open
Dank, wordt gewaardeerdquote:Op zondag 24 april 2011 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
We helpen je met z'n allen hopen dat jij nog op tijd bij je groenteboer bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |