abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95350604
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, Minke heeft de speen nu alleen nog bij het slapen en in de auto en geeft hem ook heel netjes af zodra we uit de auto of uit bed komen. Mijn man heeft het liefste dat ie weggaat zsm, maar ik heb gewoon heel erg geen zin in het drama wat er (denk ik) op volgt. Want dan weet ik het wel, dan zit ik de hele avond bij haar om te troosten, en hij lekker beneden voor de tv. Voorlopig heb ik er geen problemen mee, maar als ze 2 is wil ik kijken of ie weg kan (als ie dat dan niet al is)...
Ik vroeg het niet hè ;)
pi_95351374
Hullo!
Mijn kind zegt "eenteehuppekee!" :') :D

En nu even bijlezen :@
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_95351426
quote:
6s.gif Op maandag 11 april 2011 18:18 schreef innepin het volgende:
Hullo!
Mijn kind zegt "eenteehuppekee!" :') :D

En nu even bijlezen :@
Succes! :D
  maandag 11 april 2011 @ 18:20:27 #204
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95351459
Groofsken, ik ben onder de indruk hoe snel de operatie lijkt te helpen. Hopelijk zet dit zich door en keert de rust nu terug in huis, voor jullie alledrie :*

Nijna :*
3!
pi_95352393
Innepin wat leuk! hoppetee is hier een uitroep voor: til me op!
Fake it till you make it...
pi_95352979
Haha ssserpente nou het bijlezen viel wel mee hoor: laatste 100 berichten gedaan, en daarvan ging de helft over ab-trauma's, en ik heb er nog geen ervaring mee, dus valt er weinig over te zeggen mijnerzijds ;)

oi Driekus hooikoorts, da's niet mooi :o Ik dacht dat meestal pas op latere leeftijd begon.. balen zeg :{

:* voor Aoraki en je zieke ukkepuk!

Oeh Poppejans ik ben jaloers O+ Wil ook naar de Efteling. Maar wil graag dat mijn lieftallige echtgenoot ons vergezelt maar die gaat geen dagjes uit doen als ie beter aan 't klussen kan zijn... ;( (nou ja is best een slim idee natuurlijk :P )

Lars ziek, beterschap -O-

Twinkly, was je toevallig in Ouwehand? Willow heeft daar (vorige week) ook een kopstoot gekregen van een nare geit :o Maar m'n stoere heeft ook een giraffe geaaid <3

Simmu, wat een mooie curve van Ravi! *O*

Hihi Emma de giraffemoordenaar :D

Sorbo, ik geniet echt zo van (jouw verhalen over) Isabeaus gebrabbel! O+ Heerlijk kind O+

Groofs ik moet ff teruglezen waarom er geopereerd is, maar :* voor jullie en fijn dat 't goed is gegaan in elk geval!

Iris :o Jeetje kamikazepilootje :o
En Nijna, het is hier ook een soort van 'til me op', maar meer omdat ik nogal de neiging heb om "een twee, huppekee!" te zeggen als ik d'r uit bed haal/uit bad haal/van de commode optil etc. Hoezo, je hoort jezelf terug? :D

Ze brabbelt sowieso ineens wel heel veel. Was ik twee maanden geleden nog trots omdat ze 40 woordjes kende, ik denk dat 't er nu wel 3x zoveel zijn :o Jeminee wat gaat dat snel zeg.

Gisteren hebben we trouwens zo'n heerlijk dagje gehad O+ Naar een minimeertje hier in de buurt gegaan, met strandje erbij, lekker kind in d'r blote billen met emmertje en schepjes en zand en water laten klooien <3 Het was ook zulk belachelijk lekker weer, en daar was 't nog windstil ook!
Alleen heeft ze nu 39 graden koorts -O- En nu voel ik me helemaal schuldig ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 11 april 2011 @ 19:20:26 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95354094
Iris :o

Groofs, ik hoop dat R nu weer lekker aan het eten gaat. Slaap lekker!

Wat gaat Ravi goed zeg! *O*

Wij mogen donderdag weer. Ook voor prikken :{
En hier wordt ook heel wat af geb(r)abbeld O+
En op blote voetjes door de tuin gerend O+
En hij eet 's avonds fatsoenlijk! ^O^
boterhammen blijven een ramp

Even een vraag/jullie mening: wij gaan over enkele weken op vakantie. 's Morgens geef ik Harry thuis altijd pap. Zal ik pap meenemen op vakantie of erop gokken dat hij 's morgens gewoon een broodje/boterham mee eet?
pi_95354115
Hmm, ze ligt in bed, zonder trekbeestjes en ze is behoorlijk BOOS.

Ik hoor tussen het gillen door UIL UIL UIL. Ik denk niet dat het slim was hem in 't zicht te houden en aan te zetten. Helemaal uit beeld was misschien beter geweest. Maar ik geef het een paar minuutjes.
  maandag 11 april 2011 @ 19:21:12 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95354133
Innepin, kindjes worden ziek van virussen/bacteriën niet van wat frissere billen :*
pi_95354152
Ik zou het meenemen Asy, misschien verlangt hij juist naar zijn vertrouwde pap in een vreemde omgeving. Waar gaan jullie naartoe?
pi_95354187
Innepin, ik sluit me bij Asy aan, van koude billen krijgt ze geen koorts.
  maandag 11 april 2011 @ 19:23:51 #212
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_95354286
Vlindur: Ik wil er voor haar 2de verjaardag echt helemaal af zijn (gezien dat er in de familie enorme scheve bekkies bij zijn..)
En als ik t nu al kan minderen, graag :)

Lijnloos: Je zal Marlinde bedoelen denk ik :P
Tessa geeft m ook heel netjes af als ze uit bedje komt, maar toch zegt mn gevoel dat ik er zsm vanaf wil..

Nijna: Schrikken zeg!!
Tessa kletst nog bijna niet, drinkt niet uit n gewone beker (tuit en rietjesbeker)

Asy: Ik zou t ook meenemen als hij het gewend is :)
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_95354326
Ze is stil. Twee minuten gillen. Da's te overzien. En nee, hier gaan we nu niet de fokwet overheen gooien.
  maandag 11 april 2011 @ 19:25:01 #214
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95354346
Asy ik zou gewoon pap meenemen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_95354542
oei nijna, da's schrikken! wel goed dat ze het allemaal wel mooi kan!

asy, ik zou zeker pap meenemen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95354710
Wat voor pap? Als het simpel daar te maken en mee te nemen is: doen!

Sorbo, klinkt geslaagd wel *O*

Mijn mannetje lijkt vier tanden tegelijk te krijgen. Ik snap zijn gegil nu iets beter :P
pi_95354799
Jeetje Nijna, wat een schrik!! Gelukkig dat alles goed is!

Groofs, fijn dat het achter de rug is! Nu hopen dat R. snel op gaat knappen!

Asy, ik zou ook zelf pap mee nemen voor de zekerheid. Misschien wel een boterhammetje proberen maar als dat niet lukt de pap geven.

Beterschap voor de zieke kindjes :*

vanmorgen de ha gebeld en we hebben andere antibiotica en die ging er vanavond zonder enig probleem in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 11 april 2011 @ 19:40:52 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95355384
Marlinde, ik zou het gewoon nog even laten en over een tijdje nog eens proberen. Als het nu steeds zo'n drama is. Wie weet gebruikt ze hem over een tijdje minder (intensief). Of je laat haar als ze 2 is de speen weggooien.

Sorbo, 2 minuten is idd wel te overzien. Hopelijk blijft het daarbij.
We gaan naar Graubünden (Zwitserland).

Grappig dat jullie allemaal zeggen meenemen. Ik wilde dat eerst ook maar toen dacht ik: ik kan ook daar pap in de winkel halen als hij 's morgens niet fatsoenlijk blijkt te eten.
Maar ik twijfel nog, dus ik dacht: ik vraag het hier eens.
Dus ik denk dat ik maar gewoon een pak in het koffer gooi. Dank voor jullie mening!

Aaah Vicky, fijn dat jullie AB hebben die beter te pruimen is!

Gossie, dat tandenleed ook!
Which reminds me: hoe is het met de billen van Stef?
pi_95357214
Groofsken, fijn dat het achter de rug is. Knap nu lekker samen op :*

Asy, een pak meenemen kost niet zoveel ruimte en gewicht. Ik zou het gewoon doen idd.

Vicky, mooi dat die andere AB wel erin gaat. Ik onthoud de tip voor als ik eens moet gaan 'toedienen'.

Marlinde, geen idee hoe je het speentje kan afbouwen. Hannah gebruikt hem ook alleen in bed of in de auto. Ze heeft het overduidelijk nog wel nodig om de rust te vinden dus ik laat het nog maar even zo. Ik weet dat je van duimen wel een goeie overbite kan krijgen, maar ik weet niet hoe het met het speentje zit. Misschien dat ik er wel een weggooi/weggeef ritueeltje van maak terzijnertijd. Dat zal ze nu nog niet begrijpen denk ik.

Nijna, wat heb jij een dare-devil :D Wel stoer hoor! Maar voor jou wel eng om te zien. Gelukkig is het goed gegaan.

Innepin, lekker moppie is Willow O+ Fijn dat jullie zo'n lekker dagje hebben gehad. En je schuldig voelen over dat je kind koorts heeft is onzin. Dat kan je niet voorkomen en dat moet je denk ik ook niet willen. :*

Freecell, 4 tanden? Dat is wel heel pittig zeg! Hopelijk is Florian er even vanaf als ze doorzijn.

Sorbootje, ik zal het niet proberen te jinxen dus ik zeg verder niets over je dochters slaap ;)

Mijn man had vandaag de barbecue aangeslingerd. Was geen succes :') Hannah was moe en wilde niet van haar pasta eten. Ze heeft ook maar een paar hapjes yoghurt gehad. Tussendoor heb ik haar dan toch maar naar bed gebracht, maar dat resulteerde in een hoop gekrijs. Na een lekkere warme fles melk was het goed en is ze gaan slapen. Toen was manlief al klaar met eten en mijn vlees koud, en had ik hoe dan ook geen honger meer :X
Morgen ga ik met haar naar de dokter trouwens. Even laten checken of haar longetjes schoon zijn en overleggen of er iets gedaan moet worden tegen de frequentie van de verkoudheden.
pi_95360352
Groof, ik kwam even spieken hoe het met je kleine mannetje gegaan was. Gelukkig is het achter de rug en hopelijk knapt hij nu lekker op.

Freecell, aijjj 4 tanden tegelijk. Kan me voorstellen dat hij daar last van heeft! Hier komen er nu 3 tegelijk door (1 kies, 2 hoektanden), dat vond ik al veel :P

Ben verder niet bijgelezen, zijn een weekendje weg geweest. Kom later snel weer bijlezen!
pi_95360515
Innepin, je wordt ziek van virussen niet van kou. Dus gooi die schuldgevoelens maar aan de kant.

Rienk ook al lekker met mama gefietst, het was echt heerlijk weer inderdaad!

En wie had er nou een giraffe geaaid!??? Wow hee!

Nijna, wat is het ook een stuntvrouwtje! Gelukkig maar dan, dat het goed afliep...

Marlinde, bij meike hebben we het ook geprobeerd, af te bouwen, maar steeds mislukt.
Tot het moment dat ze hem kapot had gebeten en ze het er mee eens was dat ze dat speentje ging weggooien. Ik vond het erg fijn dat ze het zelf ook goed begreep. Ze was dus ook al wat ouder. Drie denk ik.
Lars duimt...pak dat maar eens af...gaat niet lukken niet.

Lars is best goed te pas geweest vandaag, ondanks de koorts. Ook nog even gefietst vanavond.
De hele dag heeft hij rond de 38,4 gezeten, en nu slaapt hij lekker.
Ik hoop maar dat hij snel beter is, we krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis, en. Lars en meike logeren de komende week bij opa en oma....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95360535
In, van blote billen krijgt ze geen koorts, hoor. Mara het is wel sneu voor je meisje. Beterschap. :*

Da's idd te overzien, Sorbo. *O* Is ze nog steeds stil?

Bah, da's jammer van jullie avondje Octo. Zulk soort momenten kosten mij altijd erg veel energie, vooral als ik me had voorbereid op ontspanning. Sterkte bij de dokter morgen.

Vick, wat fijn! Weer een strijd minder. :*
pi_95360846
Wat zijn er veel kindjes met koorts zeg! Beterschap voor Lars en Willow :*

Sserpente, waar waren jullie bij de Vlindertuin geweest? Wij waren gisteren bij een vlindertuin vlakbij Goes (edit: in Kwadendamme was het) geweest en het vlinderbord bij de in/uitgang kwam me zo bekend voor van een foto van Stef en Lente :D
pi_95361129
Jups, daar zijn we geweest, Meimel. Da's vlak bij ons!
pi_95361380
Groof, hopelijk gaat het herstel snel, rust lekker uit.

Nijna, dat is echt ff schrikken zeg!

Hier alles naar omstandigheden heel erg goed. De AB lijkt zijn werk al een beetje te doen. Hij was vandaag zo goed als koortsvrij. Vanmorgen had hij echt trek, dus eerst een fles melk (waren we net bezig om de zuigfles uit te bannen :')) met AB, die ging er helemaal in. Daarna maar heel weinig te drinken gegeven tot het volgende AB moment, eerst een beetje sap met AB, ook er helemaal in!! Daarna de rest. En de laatste keer ging ook vrij soepel. Hopelijk kunnen we dit nog 5 dagen zo volhouden. Het probleem gisteren was ook voornamelijk dat hij niet veel wilde eten of drinken, als er bijna niks in gaat kan je het ook niet ergens doormengen. Maar zijn eetlust lijkt vandaag weer een beetje te herstellen. Alleen maar brood zonder korstjes, want zijn kiezen komen nu uiteraard ook door (lekkere timing...). Maargoed ik ben dus dik tevreden! (en heel erg opgelucht)
pi_95361591
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:58 schreef Ssserpente het volgende:
Jups, daar zijn we geweest, Meimel. Da's vlak bij ons!
Wat grappig :) Wij zaten het weekend in Renesse en wilden met het stoomtreintje in Goes mee, maar kwamen er net te laat.... Op het bord bij het stoomtreintje stond een advertentie van de vlindertuin, dus zijn we daar maar naartoe gegaan :D

En dit bord kwam me dus ineens bekend voor :D
pi_95361598
fijn dat het beter gaat aoraki!

ik heb een tijdje terug toen selene ziek was die nog soortemet van beetje bijgevoerd met ravi's nutrilonmelk. uit een fles. het was zowat het enige wat erin ging, nja. dan dat hoor. dat komt wel goed :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95361794
Aoraki, heeft hij oorontsteking? Beterschap voor je kleine man :*
pi_95363233
Grappig dat je opviel, Meimel! Vonden ze het leuk?
pi_95363557
Zie dyon naar die spin kijken dan haha!!

Aoraki, wat fijn zeg!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95363960
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef Ssserpente het volgende:
Grappig dat je opviel, Meimel! Vonden ze het leuk?
Ja ze vonden het beiden leuk! Was ook erg leuk dat er gelijk een man met ons mee kwam en wat dieren liet zien op zn hand . Kyllian durfde wel de hagedis te aaien, maar niet op zn hand te nemen :P
Dyon zag ook vanalles. Vond Lente het ook leuk?
  maandag 11 april 2011 @ 21:38:25 #232
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_95364004
We zijn vandaag bij de KNO arts geweest. Hij was een beetje (boel) boos op de secretaresses dat ze ons niet vrijdag hebben laten komen (toen ik voor de tweede keer die week gebeld had en door hen naar de huisarts was verwezen).
Omdat Thomas nu een AB kuur van de huisarts heeft gekregen maken we die eerst af. Als de oorontsteking dan toch terug komt wordt het waarschijnlijk een operatie, omdat er kans bestaat op gehoorschade. Iets met het middenoor uitboren, het klonk behoorlijk eng eigenlijk. Maar als het moet, dan moet het maar.
Als het toch weer mis gaat moet ik net zo lang tegen de secretaresse bitchen tot ik dezelfde dag, hooguit een dag later langs mag komen. Desnoods achter het reguliere programma aan. Dat vind ik wel super van de dokter! Echt een fijne vent, heel betrokken.

Ik ga heel hard hopen dat de AB dit keer aanslaat, en dat de operatie hem bespaard mag blijven. En bij de eerste de beste snottebel na de AB kuur ga ik nog beter aan de slag met neusspray en aanverwanten.

Groof, ik hoop dat de operatie snel de gewenste resultaten geeft qua eten. Boos zijn ze volgens mij naderhand allemaal hoor, dat hoort er bij (hoe akelig het ook is om te zien). Beterschap!

Updates van de rest ook gelezen maar niet onthouden om uit het blote bolletje te becommetarieren. Maar dat zijn jullie van mij wel gewend geloof ik ;) Desondanks lees ik het altijd graag, dus wat mij betreft vooral lekker doorposten!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_95364226
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja ze vonden het beiden leuk! Was ook erg leuk dat er gelijk een man met ons mee kwam en wat dieren liet zien op zn hand . Kyllian durfde wel de hagedis te aaien, maar niet op zn hand te nemen :P
Dyon zag ook vanalles. Vond Lente het ook leuk?
Lente vond vooral het watervalletje leuk. :') Dus ik stond daar met twee slangen om m'n arm en een kameleon in m'n nek, terwijl Incantrix achter Lente aanrende richting waterval. :@
  maandag 11 april 2011 @ 22:11:59 #234
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95366626
:D

Was leuk toch?

Asy, lief dat je het vraagt O+ De luieruitslag is echt stukken verbeterd! Het kind heeft nu alleen bijna 40 graden koorts, for no apparant reason :{
3!
pi_95368563
Vicky, gelukkig dat deze AB wel wil!

Asy, ik zou het ook meenemen, kan je altijd nog proberen of hij een broodje eet en dan kan het pak ongeopend weer mee terug ;).

Innepin, van op de tocht krijgen ze geen koorts... dus je niet schuldig voelen. Wel beterschap gewenst :*
Ik doe blijkbaar ook veel hoppetee. Je hoort idd jezelf terug!

Free, het arme schaap!

Octo, dat is minder... beterschap!

Karin, hopelijk knapt Lars gauw op!
Morgen de sleutel, succes met klussen e.d.!

Aoraki, fijn dat de AB er nu in gaat! Gauw opknappen maar daar!

Meimel, heldhaftige jongens heb je hoor! Die spin :o.

Ca.ra, hopen dat Thomas gauw van de oorontsteking af is en dat jullie er dan weer even van verlost zijn!

Trix, gelukkig dat de luieruitslag verbeterd, maar balen van de koorts... beterschap daar!
Fake it till you make it...
pi_95371321
Ben echt totaal niet bijgelezen.. (sorry.. ben ook nog steeds behoorlijk teneer geslagen van de discussie in FB gisteren en vandaag, maar wil me niet laten kisten en gewoon gezellig blijven posten. Vraag me alleen af waar ik de grens moet leggen in mijn post en ik niet te veel dagboek-post schrijf.)

Alle zieke dreumesjes een dikke vette :*

Meimel :o die spin!

Pff Ca.ra.. Klinkt als een heftige operatie, geen pretje.. Maar inderdaad wat moet moet. Hele prettige KNO arts hebben jullie zeg, wat een betrokken man.
Misschien een idee om geen neusspray-vorm te gebruiken maar de zoutoplossing uit een pipetje (bijvoorbeeld die van daro). Deze spoelt namelijk echt, neusspray benevelt alleen maar en komt niet ver genoeg om echt te kunnen spoelen. Het is heel naar om te geven want het lijkt net alsof je je kind aan het verdrinken bent maar het helpt echt heel erg. (waarschijnlijk gebruik je al een pipetje)

Hier was het een hele rare maar fijne dag tot ongeveer 18:15 uur.
Vanochtend bleek de kdv dicht (studiedag, onduidelijk aangegeven) en ben ik dus maar thuis gebleven. We hebben heerlijk genoten van het weer. Op wat zand-eet ruzies en drama's na ging het super)
Maar toen, na het eten, viel ze en ging haar tand door de lip. Het is een heftige winkelhaak geworden.. De staat van haar tand heb ik niet fatsoenlijk kunnen bekijken wel zag ik een uurtje later aan de binnenkant van haar tandvlees een randje bloed. Maar jeetje wat bloed zoiets zeg, verschrikkelijk :{
Daarna was het een uur lang verschrikkelijke drama, uiteindelijk wilde ze dolgraag naar bed en ging ze gewillig slapen. Om half 10 werd ze weer wakker en ging het drama weer verder. Vriendlief is nu met haar samen een poging tot slapen aan het doen. Ik hoor geen gekrijs meer, dus misschien gaat het lukken. We hebben haar maar een paracetamol gegeven.
Pfoe, wat een gedoe na zo'n mooie dag.
Oja en morgen even de dokter bellen over een rare licht-eczeem achtige uitslag die steeds erger wordt (begon met paar plekje op haar rug, inmiddels haar hele rug, paar plekjes op haar been en een plekje op haar buik). Ze heeft er overigens geen last van.

Maar voor de rest gaat het eigenlijk super, ze is alleen ineens roekeloos geworden, dat is nieuw voor ons (gister viel ze ook al met haar achterhoofd kei hard van de stoel op het trottoir). Maar ja dat is dreumes eigen :')

Oja, Marlinde, de speen:
Ik zou het inderdaad nog even laten en straks als ze richting de 2 loopt op een beredenerende manier wegnemen (zoals Free bijvoorbeeld vertelde, speen kapot dus gaat hij weg). Tenminste dat is ons plan. Ik leg haar nu al uit bijvoorbeeld dat hij alleen voor in bed is en dat hij daar blijft. Dat begrijpt ze nu heel goed na een week. Ik vraag haar dan als ik haar uit bed haal de speen uit te doen en dan gooit ze hem dus keurig in bed. Over een tijdje wil ik dat dus verder afbouwen. Ik heb zelf geduimd tot mijn twaalfde en daar heel veel troost aan beleefd (en natuurlijk 3 beugels :') ), ik wil het dus rustig aanpakken en niks forceren, maar wel rond het 2de jaar afbouwen/stoppen. Ik ben eigenlijk al blij dat ze niet duimt, dat is nog veel moeilijker af te leren (eigenlijk zo goed als niet).

En Sorbo ik was benieuwd of je vanavond al iets met het muziekdoosjes dillema had gedaan.

Sorry dus dat ik niet op iedereen heb gereageerd :*

[ Bericht 1% gewijzigd door wickie op 12-04-2011 00:00:09 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95372363
Oh jakkes, tand door de lip vind ik ook altijd zo akelig :X Hopelijk werkt het paracetamolletje en kan ze even lekker bijslapen. Wat ik me afvraag: kan het ook zijn dat Mette niet roekeloos an sich is, maar dat ze misschien wat minder goed haar evenwicht kan bewaren? Het evenwichtsorgaan zit in de oren en daar is ze net aan geopereerd.

Hannah is vanavond om de haverklap wakker en ik heb geen idee waarom :?
pi_95373636
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef octopussy het volgende:
Oh jakkes, tand door de lip vind ik ook altijd zo akelig :X Hopelijk werkt het paracetamolletje en kan ze even lekker bijslapen. Wat ik me afvraag: kan het ook zijn dat Mette niet roekeloos an sich is, maar dat ze misschien wat minder goed haar evenwicht kan bewaren? Het evenwichtsorgaan zit in de oren en daar is ze net aan geopereerd.

Hannah is vanavond om de haverklap wakker en ik heb geen idee waarom :?
Ze slaapt.
Ze was vorige week wel echt wankel ja (net alsof ze dronken was).
Maar ze kan sinds een week of 2 ook klimmen. Maar dan echt op alles, trap, bank, bed, uit de kinderstoel zo op tafel. En opzich doet ze alles best netjes (als ze ergens van af wil, kijkt ze eerst en gaat er dan achterwaarts vanaf) maar nu ze steeds meer zekerheid begint te voelen begint ook de roekeloosheid en omdat ze nog niet alles perfect kan gaat het soms ineens zomaar fout.
Het is vooral even omschakelen voor ons, nog beter gaan opletten wat mevrouwtje uitspookt.

En hopelijk heeft Hannah toch nog wel een goede nachtrust.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95377679
Oei wat sneu zo'n valpartij....

Wakker heerst Octo ;) Hier gisteravond en vannacht ook en nu hoor ik hem ook rommelen, terwijl hij normaal langer slaapt.
pi_95377779
Och jeetje Wickie, wat sneu voor je meisje!

Hoe ws de nacht Octo?

*O* hier was ie goed *O* *AFKLOPT!*

en gister hebben we zo gelachen. We zaten aan tafel, ik was klaar met eten maar er lagen nog een paar gehaktballetjes op mijn bord. M. pakt een balletje en eet 'm op. Tess kijkt 'm aan, komt met een wijzend vingertje en roept dief! We snapten eerst niet waar het van kwam, maar later viel het kwartje. Toen we zeiden papa is een pikkedief maakte Tess er kippedief van O+ :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:18:19 #241
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95378060
Fijn dat Stefs billen beter zijn! Koorts: tanden misschien?

Aoraki, van dat Thomas ook voorzichtig aan het opknappen is! :Y

Dyon met die spin! :D
huuuuh <rilt>

Vicky een goede nacht! *O*

Wickie, dat geeft echt veel bloed hè? Je denkt meteen dat er echt wel heel veel meer aan de hand moet zijn.
En ook mooi balen dat het kdv 'zomaar' dicht was. Maar het had op een slechtere dag kunnen zijn ;)

Ca.ra, wat shit zeg! En wat een stomme secretaresse! Wel fijn dat jullie zo'n doortastende dokter hebben :Y
Ik hoop dat die operatie niet nodig zal zijn :*

Octo hoe is het vannacht verder gegaan?
En Sorbo, is het bij jou nog stl gebleven?

Hier weer sinds 2 dagen een nachtvoeding :O
Waar dat opeens vandaan komt??
pi_95378357
Goedemorgen allemaal!

Cara, wat fijn dat jullie zo'n doortastende arts getroffen hebben! Nu maar hopen dat de AB gewoon zijn werk doet.

Wickie, wat een schrik, al dat bloed. Hoe is de nacht verder gegaan? Heeft ze goed geslapen?

Na die twee minuutjes huilen, omdat ik de muziekbeesten weggehangen had, heeft Isabeau gewoon de hele nacht geslapen. Geen énkel probleem! Ze wordt alleen al een paar dagen om 6 uur wakker, dat ben ik niet gewend en vind ik geen succes. Maar ja, tegen de tijd dat ze puber is moet ik haar waarschijnlijk uit bed sleuren 's ochtends.. komt vast wel weer goed.
pi_95378504
Aoraki, ik had helemaal gemist dat er bij thomas een longontsteking was geconstateerd. Jeetje, wat heftig lijkt me dat. dat is toch echt niet niks. -O- Maar hartstikke goed natuurlijk dat de kuur zijn werk lijkt te doen. O+

Mette een tand door de lip. :X ;( Hopelijk herstelt het allemaal snel en goed en hebben jullie gauw dat heerlijke grietje van sinds de operatie weer terug. :*

Mijn zoon was weer mijn heerlijke blaag vanochtend en heeft bijna 2 boterhammen gegeten! :D Ik vind het onvoorstelbaar.
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:49:40 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95378538
:o Groofsken! Wat bizar dat het verschil zo enorm merkbaar is! :o
Wat goed zeg! :Y *O*
pi_95378559
Een pak van mijn hart, letterlijk! :Y
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:53:02 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95378608
Nou, dat kan ik me goed voorstellen! :Y
pi_95378635
Oh wauw Groofsken, hoe is het mogelijk dat het zo snel zoveel verschil maakt! Wat goed zeg! En ik kan me je opluchting goed voorstellen!
pi_95379095
Groof, wat fijn. Ik heb alleen even gemist waaraan hij nu precies is geopereerd. Kan het niet terug vinden. :@
pi_95379146
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 09:17 schreef ymme het volgende:
Groof, wat fijn. Ik heb alleen even gemist waaraan hij nu precies is geopereerd. Kan het niet terug vinden. :@
Hij heeft buisjes gekregen. Op zich niet zo'n grote ingreep verder maar omdat hij niks meer at, teveel was afgevallen en alles met spoed ging, heeft het toch veel indruk op me gemaakt. ;)
pi_95379347
Groofsken, wat een verschil maken die buisjes, onvoorstelbaar! *O* ^O^
:*

Wickie, wat schrikken dat ze zo gevallen is. Een tand door de lip kan zo ontzettend bloeden en in combinatie met speeksel lijkt het nog veel meer.
Wat heerlijk dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad samen O+

Sorbootje, super dat het zo goed is gegaan met de muziekbeestjes-tactiek! *O* Hopelijk gaat het vandaag overdag ook zo goed.

Octo, hoe is het vannacht gegaan?

Is Florian nog lekker gaan slapen Free?

Dyon, wat ben je stoer dat je zo dicht bij die spin durft te komen :o ( :X *mietje is* )

Asy, krijgt hij tandjes ofzo? c_/ voor jou!

Ca.ra, hoe gaat het nu met Thomas?

[ Bericht 1% gewijzigd door Twinkly op 12-04-2011 09:33:29 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')