Haha ssserpente nou het bijlezen viel wel mee hoor: laatste 100 berichten gedaan, en daarvan ging de helft over ab-trauma's, en ik heb er nog geen ervaring mee, dus valt er weinig over te zeggen mijnerzijds

oi Driekus hooikoorts, da's niet mooi

Ik dacht dat meestal pas op latere leeftijd begon.. balen zeg

voor Aoraki en je zieke ukkepuk!
Oeh Poppejans ik ben jaloers

Wil ook naar de Efteling. Maar wil graag dat mijn lieftallige echtgenoot ons vergezelt maar die gaat geen dagjes uit doen als ie beter aan 't klussen kan zijn...

(nou ja is best een slim idee natuurlijk

)
Lars ziek, beterschap

Twinkly, was je toevallig in Ouwehand? Willow heeft daar (vorige week) ook een kopstoot gekregen van een nare geit

Maar m'n stoere heeft ook een giraffe geaaid <3
Simmu, wat een mooie curve van Ravi!

Hihi Emma de giraffemoordenaar
Sorbo, ik geniet echt zo van (jouw verhalen over) Isabeaus gebrabbel!

Heerlijk kind

Groofs ik moet ff teruglezen waarom er geopereerd is, maar

voor jullie en fijn dat 't goed is gegaan in elk geval!
Iris

Jeetje kamikazepilootje

En Nijna, het is hier ook een soort van 'til me op', maar meer omdat ik nogal de neiging heb om "een twee, huppekee!" te zeggen als ik d'r uit bed haal/uit bad haal/van de commode optil etc. Hoezo, je hoort jezelf terug?

Ze brabbelt sowieso ineens wel heel veel. Was ik twee maanden geleden nog trots omdat ze 40 woordjes kende, ik denk dat 't er nu wel 3x zoveel zijn

Jeminee wat gaat dat snel zeg.
Gisteren hebben we trouwens zo'n heerlijk dagje gehad

Naar een minimeertje hier in de buurt gegaan, met strandje erbij, lekker kind in d'r blote billen met emmertje en schepjes en zand en water laten klooien <3 Het was ook zulk belachelijk lekker weer, en daar was 't nog windstil ook!
Alleen heeft ze nu 39 graden koorts

En nu voel ik me helemaal schuldig
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website