abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95350604
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, Minke heeft de speen nu alleen nog bij het slapen en in de auto en geeft hem ook heel netjes af zodra we uit de auto of uit bed komen. Mijn man heeft het liefste dat ie weggaat zsm, maar ik heb gewoon heel erg geen zin in het drama wat er (denk ik) op volgt. Want dan weet ik het wel, dan zit ik de hele avond bij haar om te troosten, en hij lekker beneden voor de tv. Voorlopig heb ik er geen problemen mee, maar als ze 2 is wil ik kijken of ie weg kan (als ie dat dan niet al is)...
Ik vroeg het niet hè ;)
pi_95351374
Hullo!
Mijn kind zegt "eenteehuppekee!" :') :D

En nu even bijlezen :@
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_95351426
quote:
6s.gif Op maandag 11 april 2011 18:18 schreef innepin het volgende:
Hullo!
Mijn kind zegt "eenteehuppekee!" :') :D

En nu even bijlezen :@
Succes! :D
  maandag 11 april 2011 @ 18:20:27 #204
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95351459
Groofsken, ik ben onder de indruk hoe snel de operatie lijkt te helpen. Hopelijk zet dit zich door en keert de rust nu terug in huis, voor jullie alledrie :*

Nijna :*
3!
pi_95352393
Innepin wat leuk! hoppetee is hier een uitroep voor: til me op!
Fake it till you make it...
pi_95352979
Haha ssserpente nou het bijlezen viel wel mee hoor: laatste 100 berichten gedaan, en daarvan ging de helft over ab-trauma's, en ik heb er nog geen ervaring mee, dus valt er weinig over te zeggen mijnerzijds ;)

oi Driekus hooikoorts, da's niet mooi :o Ik dacht dat meestal pas op latere leeftijd begon.. balen zeg :{

:* voor Aoraki en je zieke ukkepuk!

Oeh Poppejans ik ben jaloers O+ Wil ook naar de Efteling. Maar wil graag dat mijn lieftallige echtgenoot ons vergezelt maar die gaat geen dagjes uit doen als ie beter aan 't klussen kan zijn... ;( (nou ja is best een slim idee natuurlijk :P )

Lars ziek, beterschap -O-

Twinkly, was je toevallig in Ouwehand? Willow heeft daar (vorige week) ook een kopstoot gekregen van een nare geit :o Maar m'n stoere heeft ook een giraffe geaaid <3

Simmu, wat een mooie curve van Ravi! *O*

Hihi Emma de giraffemoordenaar :D

Sorbo, ik geniet echt zo van (jouw verhalen over) Isabeaus gebrabbel! O+ Heerlijk kind O+

Groofs ik moet ff teruglezen waarom er geopereerd is, maar :* voor jullie en fijn dat 't goed is gegaan in elk geval!

Iris :o Jeetje kamikazepilootje :o
En Nijna, het is hier ook een soort van 'til me op', maar meer omdat ik nogal de neiging heb om "een twee, huppekee!" te zeggen als ik d'r uit bed haal/uit bad haal/van de commode optil etc. Hoezo, je hoort jezelf terug? :D

Ze brabbelt sowieso ineens wel heel veel. Was ik twee maanden geleden nog trots omdat ze 40 woordjes kende, ik denk dat 't er nu wel 3x zoveel zijn :o Jeminee wat gaat dat snel zeg.

Gisteren hebben we trouwens zo'n heerlijk dagje gehad O+ Naar een minimeertje hier in de buurt gegaan, met strandje erbij, lekker kind in d'r blote billen met emmertje en schepjes en zand en water laten klooien <3 Het was ook zulk belachelijk lekker weer, en daar was 't nog windstil ook!
Alleen heeft ze nu 39 graden koorts -O- En nu voel ik me helemaal schuldig ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 11 april 2011 @ 19:20:26 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95354094
Iris :o

Groofs, ik hoop dat R nu weer lekker aan het eten gaat. Slaap lekker!

Wat gaat Ravi goed zeg! *O*

Wij mogen donderdag weer. Ook voor prikken :{
En hier wordt ook heel wat af geb(r)abbeld O+
En op blote voetjes door de tuin gerend O+
En hij eet 's avonds fatsoenlijk! ^O^
boterhammen blijven een ramp

Even een vraag/jullie mening: wij gaan over enkele weken op vakantie. 's Morgens geef ik Harry thuis altijd pap. Zal ik pap meenemen op vakantie of erop gokken dat hij 's morgens gewoon een broodje/boterham mee eet?
pi_95354115
Hmm, ze ligt in bed, zonder trekbeestjes en ze is behoorlijk BOOS.

Ik hoor tussen het gillen door UIL UIL UIL. Ik denk niet dat het slim was hem in 't zicht te houden en aan te zetten. Helemaal uit beeld was misschien beter geweest. Maar ik geef het een paar minuutjes.
  maandag 11 april 2011 @ 19:21:12 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95354133
Innepin, kindjes worden ziek van virussen/bacteriën niet van wat frissere billen :*
pi_95354152
Ik zou het meenemen Asy, misschien verlangt hij juist naar zijn vertrouwde pap in een vreemde omgeving. Waar gaan jullie naartoe?
pi_95354187
Innepin, ik sluit me bij Asy aan, van koude billen krijgt ze geen koorts.
  maandag 11 april 2011 @ 19:23:51 #212
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_95354286
Vlindur: Ik wil er voor haar 2de verjaardag echt helemaal af zijn (gezien dat er in de familie enorme scheve bekkies bij zijn..)
En als ik t nu al kan minderen, graag :)

Lijnloos: Je zal Marlinde bedoelen denk ik :P
Tessa geeft m ook heel netjes af als ze uit bedje komt, maar toch zegt mn gevoel dat ik er zsm vanaf wil..

Nijna: Schrikken zeg!!
Tessa kletst nog bijna niet, drinkt niet uit n gewone beker (tuit en rietjesbeker)

Asy: Ik zou t ook meenemen als hij het gewend is :)
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_95354326
Ze is stil. Twee minuten gillen. Da's te overzien. En nee, hier gaan we nu niet de fokwet overheen gooien.
  maandag 11 april 2011 @ 19:25:01 #214
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_95354346
Asy ik zou gewoon pap meenemen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_95354542
oei nijna, da's schrikken! wel goed dat ze het allemaal wel mooi kan!

asy, ik zou zeker pap meenemen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95354710
Wat voor pap? Als het simpel daar te maken en mee te nemen is: doen!

Sorbo, klinkt geslaagd wel *O*

Mijn mannetje lijkt vier tanden tegelijk te krijgen. Ik snap zijn gegil nu iets beter :P
pi_95354799
Jeetje Nijna, wat een schrik!! Gelukkig dat alles goed is!

Groofs, fijn dat het achter de rug is! Nu hopen dat R. snel op gaat knappen!

Asy, ik zou ook zelf pap mee nemen voor de zekerheid. Misschien wel een boterhammetje proberen maar als dat niet lukt de pap geven.

Beterschap voor de zieke kindjes :*

vanmorgen de ha gebeld en we hebben andere antibiotica en die ging er vanavond zonder enig probleem in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 11 april 2011 @ 19:40:52 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95355384
Marlinde, ik zou het gewoon nog even laten en over een tijdje nog eens proberen. Als het nu steeds zo'n drama is. Wie weet gebruikt ze hem over een tijdje minder (intensief). Of je laat haar als ze 2 is de speen weggooien.

Sorbo, 2 minuten is idd wel te overzien. Hopelijk blijft het daarbij.
We gaan naar Graubünden (Zwitserland).

Grappig dat jullie allemaal zeggen meenemen. Ik wilde dat eerst ook maar toen dacht ik: ik kan ook daar pap in de winkel halen als hij 's morgens niet fatsoenlijk blijkt te eten.
Maar ik twijfel nog, dus ik dacht: ik vraag het hier eens.
Dus ik denk dat ik maar gewoon een pak in het koffer gooi. Dank voor jullie mening!

Aaah Vicky, fijn dat jullie AB hebben die beter te pruimen is!

Gossie, dat tandenleed ook!
Which reminds me: hoe is het met de billen van Stef?
pi_95357214
Groofsken, fijn dat het achter de rug is. Knap nu lekker samen op :*

Asy, een pak meenemen kost niet zoveel ruimte en gewicht. Ik zou het gewoon doen idd.

Vicky, mooi dat die andere AB wel erin gaat. Ik onthoud de tip voor als ik eens moet gaan 'toedienen'.

Marlinde, geen idee hoe je het speentje kan afbouwen. Hannah gebruikt hem ook alleen in bed of in de auto. Ze heeft het overduidelijk nog wel nodig om de rust te vinden dus ik laat het nog maar even zo. Ik weet dat je van duimen wel een goeie overbite kan krijgen, maar ik weet niet hoe het met het speentje zit. Misschien dat ik er wel een weggooi/weggeef ritueeltje van maak terzijnertijd. Dat zal ze nu nog niet begrijpen denk ik.

Nijna, wat heb jij een dare-devil :D Wel stoer hoor! Maar voor jou wel eng om te zien. Gelukkig is het goed gegaan.

Innepin, lekker moppie is Willow O+ Fijn dat jullie zo'n lekker dagje hebben gehad. En je schuldig voelen over dat je kind koorts heeft is onzin. Dat kan je niet voorkomen en dat moet je denk ik ook niet willen. :*

Freecell, 4 tanden? Dat is wel heel pittig zeg! Hopelijk is Florian er even vanaf als ze doorzijn.

Sorbootje, ik zal het niet proberen te jinxen dus ik zeg verder niets over je dochters slaap ;)

Mijn man had vandaag de barbecue aangeslingerd. Was geen succes :') Hannah was moe en wilde niet van haar pasta eten. Ze heeft ook maar een paar hapjes yoghurt gehad. Tussendoor heb ik haar dan toch maar naar bed gebracht, maar dat resulteerde in een hoop gekrijs. Na een lekkere warme fles melk was het goed en is ze gaan slapen. Toen was manlief al klaar met eten en mijn vlees koud, en had ik hoe dan ook geen honger meer :X
Morgen ga ik met haar naar de dokter trouwens. Even laten checken of haar longetjes schoon zijn en overleggen of er iets gedaan moet worden tegen de frequentie van de verkoudheden.
pi_95360352
Groof, ik kwam even spieken hoe het met je kleine mannetje gegaan was. Gelukkig is het achter de rug en hopelijk knapt hij nu lekker op.

Freecell, aijjj 4 tanden tegelijk. Kan me voorstellen dat hij daar last van heeft! Hier komen er nu 3 tegelijk door (1 kies, 2 hoektanden), dat vond ik al veel :P

Ben verder niet bijgelezen, zijn een weekendje weg geweest. Kom later snel weer bijlezen!
pi_95360515
Innepin, je wordt ziek van virussen niet van kou. Dus gooi die schuldgevoelens maar aan de kant.

Rienk ook al lekker met mama gefietst, het was echt heerlijk weer inderdaad!

En wie had er nou een giraffe geaaid!??? Wow hee!

Nijna, wat is het ook een stuntvrouwtje! Gelukkig maar dan, dat het goed afliep...

Marlinde, bij meike hebben we het ook geprobeerd, af te bouwen, maar steeds mislukt.
Tot het moment dat ze hem kapot had gebeten en ze het er mee eens was dat ze dat speentje ging weggooien. Ik vond het erg fijn dat ze het zelf ook goed begreep. Ze was dus ook al wat ouder. Drie denk ik.
Lars duimt...pak dat maar eens af...gaat niet lukken niet.

Lars is best goed te pas geweest vandaag, ondanks de koorts. Ook nog even gefietst vanavond.
De hele dag heeft hij rond de 38,4 gezeten, en nu slaapt hij lekker.
Ik hoop maar dat hij snel beter is, we krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis, en. Lars en meike logeren de komende week bij opa en oma....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95360535
In, van blote billen krijgt ze geen koorts, hoor. Mara het is wel sneu voor je meisje. Beterschap. :*

Da's idd te overzien, Sorbo. *O* Is ze nog steeds stil?

Bah, da's jammer van jullie avondje Octo. Zulk soort momenten kosten mij altijd erg veel energie, vooral als ik me had voorbereid op ontspanning. Sterkte bij de dokter morgen.

Vick, wat fijn! Weer een strijd minder. :*
pi_95360846
Wat zijn er veel kindjes met koorts zeg! Beterschap voor Lars en Willow :*

Sserpente, waar waren jullie bij de Vlindertuin geweest? Wij waren gisteren bij een vlindertuin vlakbij Goes (edit: in Kwadendamme was het) geweest en het vlinderbord bij de in/uitgang kwam me zo bekend voor van een foto van Stef en Lente :D
pi_95361129
Jups, daar zijn we geweest, Meimel. Da's vlak bij ons!
pi_95361380
Groof, hopelijk gaat het herstel snel, rust lekker uit.

Nijna, dat is echt ff schrikken zeg!

Hier alles naar omstandigheden heel erg goed. De AB lijkt zijn werk al een beetje te doen. Hij was vandaag zo goed als koortsvrij. Vanmorgen had hij echt trek, dus eerst een fles melk (waren we net bezig om de zuigfles uit te bannen :')) met AB, die ging er helemaal in. Daarna maar heel weinig te drinken gegeven tot het volgende AB moment, eerst een beetje sap met AB, ook er helemaal in!! Daarna de rest. En de laatste keer ging ook vrij soepel. Hopelijk kunnen we dit nog 5 dagen zo volhouden. Het probleem gisteren was ook voornamelijk dat hij niet veel wilde eten of drinken, als er bijna niks in gaat kan je het ook niet ergens doormengen. Maar zijn eetlust lijkt vandaag weer een beetje te herstellen. Alleen maar brood zonder korstjes, want zijn kiezen komen nu uiteraard ook door (lekkere timing...). Maargoed ik ben dus dik tevreden! (en heel erg opgelucht)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')