Ben echt totaal niet bijgelezen.. (sorry.. ben ook nog steeds behoorlijk teneer geslagen van de discussie in FB gisteren en vandaag, maar wil me niet laten kisten en gewoon gezellig blijven posten. Vraag me alleen af waar ik de grens moet leggen in mijn post en ik niet te veel dagboek-post schrijf.)
Alle zieke dreumesjes een dikke vette
Meimel

die spin!
Pff Ca.ra.. Klinkt als een heftige operatie, geen pretje.. Maar inderdaad wat moet moet. Hele prettige KNO arts hebben jullie zeg, wat een betrokken man.
Misschien een idee om geen neusspray-vorm te gebruiken maar de zoutoplossing uit een pipetje (bijvoorbeeld die van daro). Deze spoelt namelijk echt, neusspray benevelt alleen maar en komt niet ver genoeg om echt te kunnen spoelen. Het is heel naar om te geven want het lijkt net alsof je je kind aan het verdrinken bent maar het helpt echt heel erg. (waarschijnlijk gebruik je al een pipetje)
Hier was het een hele rare maar fijne dag tot ongeveer 18:15 uur.
Vanochtend bleek de kdv dicht (studiedag, onduidelijk aangegeven) en ben ik dus maar thuis gebleven. We hebben heerlijk genoten van het weer. Op wat zand-eet ruzies en drama's na ging het super)
Maar toen, na het eten, viel ze en ging haar tand door de lip. Het is een heftige winkelhaak geworden.. De staat van haar tand heb ik niet fatsoenlijk kunnen bekijken wel zag ik een uurtje later aan de binnenkant van haar tandvlees een randje bloed. Maar jeetje wat bloed zoiets zeg, verschrikkelijk
Daarna was het een uur lang verschrikkelijke drama, uiteindelijk wilde ze dolgraag naar bed en ging ze gewillig slapen. Om half 10 werd ze weer wakker en ging het drama weer verder. Vriendlief is nu met haar samen een poging tot slapen aan het doen. Ik hoor geen gekrijs meer, dus misschien gaat het lukken. We hebben haar maar een paracetamol gegeven.
Pfoe, wat een gedoe na zo'n mooie dag.
Oja en morgen even de dokter bellen over een rare licht-eczeem achtige uitslag die steeds erger wordt (begon met paar plekje op haar rug, inmiddels haar hele rug, paar plekjes op haar been en een plekje op haar buik). Ze heeft er overigens geen last van.
Maar voor de rest gaat het eigenlijk super, ze is alleen ineens roekeloos geworden, dat is nieuw voor ons (gister viel ze ook al met haar achterhoofd kei hard van de stoel op het trottoir). Maar ja dat is dreumes eigen
Oja, Marlinde, de speen:
Ik zou het inderdaad nog even laten en straks als ze richting de 2 loopt op een beredenerende manier wegnemen (zoals Free bijvoorbeeld vertelde, speen kapot dus gaat hij weg). Tenminste dat is ons plan. Ik leg haar nu al uit bijvoorbeeld dat hij alleen voor in bed is en dat hij daar blijft. Dat begrijpt ze nu heel goed na een week. Ik vraag haar dan als ik haar uit bed haal de speen uit te doen en dan gooit ze hem dus keurig in bed. Over een tijdje wil ik dat dus verder afbouwen. Ik heb zelf geduimd tot mijn twaalfde en daar heel veel troost aan beleefd (en natuurlijk 3 beugels

), ik wil het dus rustig aanpakken en niks forceren, maar wel rond het 2de jaar afbouwen/stoppen. Ik ben eigenlijk al blij dat ze niet duimt, dat is nog veel moeilijker af te leren (eigenlijk zo goed als niet).
En Sorbo ik was benieuwd of je vanavond al iets met het muziekdoosjes dillema had gedaan.
Sorry dus dat ik niet op iedereen heb gereageerd
[ Bericht 1% gewijzigd door wickie op 12-04-2011 00:00:09 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..