Ik had eens kinderparacetamol met sinaasappelsmaak gekocht en dacht er zelf eens eentje te proberen ->quote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef leonieke het volgende:
Mja, wat smaakjes betreft: Thomas moest ook geen nurofen met aardbeiensmaakDaarvoor ben ik terug naar de dokter mogen gaan achter nurofen zetpillen want ook van die nurofen ging hij overgeven.
aha oke... Ik ga iig morgen even bellen Amber is ook een ab-dramaqueen en die "accepteert" alleen augmentinquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm niet elke AB dekt elke bacterie he?
dus augmentin (Amoxicicline clavulaanzuur) dekt weer een andere 'groep' dan bijvoorbeeld peniccilline.
heeft hij allergien? anders misschien mengen met opvolgmelk?quote:Op zondag 10 april 2011 21:34 schreef Aoraki het volgende:
We hebben ook al een keer eerder AB gehad, toen was hij 3 maanden, dat slurpte hij bijna op. Dus ik had vandaag ook wel de illusie dat het ging lukken. Nou, ik ga naar bed, misschien wordt het nog een zware nacht.
Ow, dat heb ik met Leander gedaan met de speen inderdaad. Kapot gekauwd, ja jammer, kom we gooien hem in de prullenbak en mama kan hem niet meer maken...quote:Op maandag 11 april 2011 09:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Thanks allemaal.
sorbo, weghalen wordt drama denk ik. hier zijn dat soort dingen ineens kapot. batterij. dan kun je medeleven tonen in wat jammer nou. ze kan zelf proberen tot.ze het echt gelooft. en mijn ervaring is dat het dan verder prima accepteren. dan dus wel gewoon in haar bedje laten hangen.
Jaël doet dit al heel lang, die heeft er ook 2 en dan het liefst de muziekjes door elkaarquote:Op maandag 11 april 2011 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Als ze het vaker zou doen wel ja![]()
Wat denken jullie trouwens; Isabeau heeft twee muziekdoosjes in haar bedje hangen. Daar trekt ze voor ze gaat slapen héél vaak aan de laatste tijd. Soms hoor ik wel een uur gepingel door de babyfoon. En als ze 's ochtends heel vroeg wakker is en we haar nog even terugleggen na een fles doet ze dat ook. Ik heb het idee dat het haar eerder wakker houdt in plaats van dat ze lekker gaat slapen. Ik twijfel erover om ze eruit te halen, maar aan de andere kant vind ik dat ook weer zo sneu. Kennelijk vindt ze het erg fijn om naar die muziekjes te luisteren. Gewoon eens proberen hoe ze reageert?
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 11 april 2011 10:04 schreef Vlindur het volgende:
En even over de discussie van gister, ik ben er naar van en denk niet dat het dit topic veel goed zal doen. Veel waardevolle meiden gaan nu gewoon weg en dat vind ik heel jammer. Die discussies moeten gewoon kunnen en als je dat niet boeiend vind scroll je er maar overheen. (doe ik ook vaak genoeg)
En ja, er wordt wel eens iemand overgeslagen, maar er zijn er gewoon zóveel! Ik vind het heeel jammer en hoop dat het gauw weer het oude vertrouwde topic wordt![]()
Oh, dat had ik niet meegekregen. Nou, dat hoop ik maar dan...quote:Op maandag 11 april 2011 10:40 schreef Ssserpente het volgende:
Same here! En zoveel meiden gaan er niet weg, hoor, Vlinder. Alleen Claudia houdt zich wat op de achtergrond, maar die is snel genoeg terug omdat ze ons toch niet kan missen.
Die is briljant!quote:Op maandag 11 april 2011 11:11 schreef Ssserpente het volgende:
Dan zou ik 'm weghalen voordat ze op bed lig, mss mist ze 'm dan niet eens.
LOLquote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef freecell het volgende:
Simmu... Je hebt hem te heet gewassen zeker?
een bijtwortel misschien?quote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef Sorbootje het volgende:
Bij mijn cavia's hielp een knaagstokje, maar dat zal voor Emma wel niet werken hè?
rust lekker uitquote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Even kort:
We zijn weer thuis. Ik vond het heftig en R was boos op iedereen daar. Maar hij zit as we speak een boterham te eten.
Waarom wil je persé dat ze zonder slaapt? Als ze hem alleen in bed heeft is het toch prima?quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef Marlinde het volgende:
Groof![]()
Ravi wat ga je goed!![]()
Zijn er hier al mama's begonnen om te minderen/af te leren van de tut? Tessa heeft m echt alleen in bedje in (middagtukkie van 12 tot 2! (ze slaapt opeens op vaste tijden en nog lang ooken als ze 's avonds naar bedje gaat) Mijn 'probleem' is dat ik dr tut nog meer wilde minderen, dus tijdens haar slaapjes de tut uit dr mondje te halen. Nu heb ik dat al een aantal keer geprobeerd, maar ze heeft m zo ontzettend stevig vast in dr mondje, dat wanneer ik m eruit haal ze in huilen uitbarst.
Ik heb het gedaan als ze echt al een paar uur in bed ligt, maar t lukt echt niet zonder dat ze gaat huilen.
Jullie tips?
Ik vroeg het niet hèquote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, Minke heeft de speen nu alleen nog bij het slapen en in de auto en geeft hem ook heel netjes af zodra we uit de auto of uit bed komen. Mijn man heeft het liefste dat ie weggaat zsm, maar ik heb gewoon heel erg geen zin in het drama wat er (denk ik) op volgt. Want dan weet ik het wel, dan zit ik de hele avond bij haar om te troosten, en hij lekker beneden voor de tv. Voorlopig heb ik er geen problemen mee, maar als ze 2 is wil ik kijken of ie weg kan (als ie dat dan niet al is)...
Succes!quote:Op maandag 11 april 2011 18:18 schreef innepin het volgende:
Hullo!
Mijn kind zegt "eenteehuppekee!"![]()
![]()
En nu even bijlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |