quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
Wel cool dit
Maargoed ik ga een filmpje kijken. Rescue Dawn. (Christian Bale
)
Mzltof
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
Wel cool dit
Maargoed ik ga een filmpje kijken. Rescue Dawn. (Christian Bale
)
Mzltof
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:14 schreef style2k het volgende:
die valt nog een keer van dat podium af denk ik
Is Wendy eindelijk deaud?quote:
quote:
Dat heb je als je ouder wordt.quote:
Ik weet het, ik berust er maar inquote:
Vandaar die pianoquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:14 schreef style2k het volgende:
die valt nog een keer van dat podium af denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
heb ik ook gedaan.quote:
Godver daar ging mijn wijnquote:
Ja doen blinden altijd, Stevie Wonder ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:16 schreef MaLo het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik vind die hoofdbewegingen van Ed ook zo irritant.
Hij probeert geluiden op te vangenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:16 schreef MaLo het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik vind die hoofdbewegingen van Ed ook zo irritant.
De vraag blijft, zou je je nickname eer aan doen?quote:
QFT!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:16 schreef MaLo het volgende:
Boze haatseks, want ik kan haar niet uitstaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag blijft, zou je je nickname eer aan doen?
Oh, ik dacht dat ie last had van zo'n vervelende bromvlieg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hij probeert geluiden op te vangen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geen idee.. hij gaat wel blind sterven!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Linda de Mol zonder humor, een niet leuke "hoe heet die gast ook alweer", nee, het nodigt niet uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
nooit gezien, maar alleen die voorstukjes al.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wtfquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver de uitslag duurt gewoon 3 kwartier
Dan werkt het beter dan Clearasil! Dat duurt jaren!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver de uitslag duurt gewoon 3 kwartier
quote:
1 2 3 4 | 20:30 X Factor 22:40 Van der Vorst ziet sterren 23:15 X Factor: De uitslag 00:00 RTL Nieuws |
Meehhhhhh... ik eigenlijk ook niet, maar ik doe gek, en doe het!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dat ga ik sowieso niet redden vandaag
En het was je vrije dag?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Wat moest hij in de operatiekamer?quote:
Nee, ik ook niet, daar heb ik echt geen geduld voor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dat dus. Dat gerek om SMS'ende pubers geld afhandig te makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef MaLo het volgende:
Pfff wat een lange avond. Ik lees morgenvroeg wel weer wie eruit gaat.
hey beantwoord mijn DM eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meehhhhhh... ik eigenlijk ook niet, maar ik doe gek, en doe het!
En het is vrij snel afgelopen, ze halen de halve finale niet eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
Wat dat betreft vind ik de SingOff wel beter, duurt tenminste niet zo lang en je hoort meteen wie er uit is (jammer dat het verder zo saai is).
ja ik neem het op en kijk morgenochtend evenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef MaLo het volgende:
Pfff wat een lange avond. Ik lees morgenvroeg wel weer wie eruit gaat.
Ja, wel jammer, het had wel potentie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het is vrij snel afgelopen, ze halen de halve finale niet eens
Blijkbaar niet, anders was het geblevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, wel jammer, het had wel potentie.
Ik lees het morgenvroeg wel in deze topicreeksquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik neem het op en kijk morgenochtend even
0:00quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Owquote:
Hihi, je zei "in"quote:
Het programma, de kandidaten nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders was het gebleven
Slechte humor bij Linda de Mol.quote:
Die programmeerbaas van RTL denkt dat Wendy lang wakker blijft!quote:
Dus Ed is blind geboren!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Oh het kwartje valt bij mij, Born this Way
Born thi-S WAYquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Oh het kwartje valt bij mij, Born this Way
quote:
En mij!! Ik heb tot half twaalf geslapen dus ben voorlopig nog niet moe.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee samen met patrique en iBenny denk ik
Is hip.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom heeft die vent altijd zn kam in zijn haar, vergeet hij het steeds uit te kammen s' ochtends?
Of spuugt hij tegen de wind in de hoop dat zn haar vanzelf gekamt wordt?!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom heeft die vent altijd zn kam in zijn haar, vergeet hij het steeds uit te kammen s' ochtends?
Of het is een prank uit de middelbare school, zoiets als een "schop me"-sticker. Alleen hij heeft het nog niet door dat ze dit met hem gedaan hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
En mij!! Ik heb tot half twaalf geslapen dus ben voorlopig nog niet moe.
Bij X-Factor doen ze alleen maar stomme nummers.quote:
Je probeerde een kam er in te doen om ook hip te zijn?quote:
Jij wil een excuus nichtquote:
Sttttquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je probeerde een kam er in te doen om ook hip te zijn?
Wat ik wel weet dat het in mijn tijd (80) populair was, net als dat afro.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of het is een prank uit de middelbare school, zoiets als een "schop me"-sticker. Alleen hij heeft het nog niet door dat ze dit met hem gedaan hebben.
echt wel!quote:
Ik heb het gemist dan zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat ik wel weet dat het in mijn tijd (80) populair was, net als dat afro.
Donkerbruinquote:
Pyke komt zo en Jantine en Swayquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:30 schreef ThaRickah het volgende:
Komen er nog goede of is dit het gemiddelde niveau
Idd. Simpele zangertjes moeten simpele liedjes zingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Wat een smoesjes weer, moeilijk liedje ook he?
Ja, als hij gewoon Vader Jacob had gezongen was het een stuk beter gegaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Wat een smoesjes weer, moeilijk liedje ook he?
Doe harry weer mee?quote:
Een beetje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo,, ook maar even een wijntje..
het is een beetje BOORRRRRRIIINNGGGGG tot nu toe
En ze hebben er iets moderns mee gedaan, iets van nu. Want Rihanna is niet van nu!quote:
Wat moet hij dan zeggen: Doe vooral niet mee aan een waardeloze 13 in een dozijn talentenjacht?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
Wat een nietszeggend advies van iemand die het gemaakt heeft
Muziek van nu wat de kandidaten niet kunnen zingen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef Balisto het volgende:
Ik snap nog steeds niet echt waar ze nou met het thema heen willen.
Ze moeten zingen wat het best bij ze past..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef Balisto het volgende:
Ik snap nog steeds niet echt waar ze nou met het thema heen willen.
Dat was een goed advies geweest voor de meeste kandidaten!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen: Doe vooral niet mee aan een waardeloze 13 in een dozijn talentenjacht?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Muziek van nu wat de kandidaten niet kunnen zingen?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Marcheren op de plaats, wat is dit, goedemorgen Nederland?
En toen kozen ze het tegenovergestelde?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze moeten zingen wat het best bij ze past..
Karel komt ook zo meedoen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Nederland in bewegingquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Heha Captain Jack.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt die excuus pedo ook nog langs dan?quote:
Ik bedoel, Nederland in bewegingquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Neeheeee Knorr Wereldactsquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
Ah, weer een wereldse act. ja, Knorr wereldgerechten.
Eric?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zou haast denken dat de rechter omgebouwd is.
Breekt zo lekker de weekquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
Ah, weer een wereldse act. ja, Knorr wereldgerechten.
Ja.. die zit zo in t publiek.. als papa/oomquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt die excuus pedo ook nog langs dan?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. die zit zo in t publiek.. als papa/oom
Dacht dat ie net opa was geworden (dit kan niet Pheno....)quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. die zit zo in t publiek.. als papa/oom
Nee van shi ram ofzo die met krullen.quote:
Ze deed mee met een kapstertalentenjacht. Ze mocht naar huis.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
Jezus als je dan toch een pittig kapsel neemt, laat het dan wel leuk knippen
Beloof je me dat je nooit, maar ook nooit een pittig kapsel zal nemen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
Jezus als je dan toch een pittig kapsel neemt, laat het dan wel leuk knippen
Mag ze nu ook, maar ze gaat maar nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze deed mee met een kapstertalentenjacht. Ze mocht naar huis.
Heeft is van asjer geleerd!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
If you can dream it, you can do it? Was dat maar waar Martijn.
Ik beloof hetquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Beloof je me dat je nooit, maar ook nooit een pittig kapsel zal nemen?
Weer zo'n domme one-linerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
If you can dream it, you can do it? Was dat maar waar Martijn.
Ik vind haar stem zo vreselijk irritantquote:
Ik droom vaak dat ik kan vliegen door met mijn armen te wapperen, binnenkort dus maar eens proberen of het in het echt ook luktquote:
Ik zou een matras onder je leggen. Gewoon, voor de zekerheidquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik droom vaak dat ik kan vliegen door met mijn armen te wapperen, binnenkort dus maar eens proberen of het in het echt ook lukt
Van Maroon 5 toch?quote:
Een bankrover.quote:
dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind haar stem zo vreselijk irritant
Ik moet wel want ik heb haar geadopteerdquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind haar stem zo vreselijk irritant
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik moet wel want ik heb haar geadopteerd
Ik had niet anders verwacht haha, meestal zijn wij het wel eensquote:
ja hequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht haha, meestal zijn wij het wel eens
Ja datquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Ook al zo een nummer dat ik al duizend keer gehoord heb.
Adam Levine?quote:
Wat is er mee?quote:
O het is al geweest? Ik zat er nog op te wachtenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
O het is al geweest? Ik zat er nog op te wachten
Was ist los?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ow we krijgen reclame
Jullie kunnen weer wijn pakken enzo. En wat te eten...
Ik ga op een stuk komkommer knabbelen
Wijn, wijn, wijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ow we krijgen reclame
Aan de lijn? Komkommer vind ik wel lekker eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ow we krijgen reclame
tienerhoertje achter het centraal!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
Die ogen zijn veel te zwaar opgemaakt voor een meisje van 16.
doe je aan de lijn dan ofzo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ow we krijgen reclame
Bleekmiddel en een hoge tandartsrekening.quote:
Ja nog 4 weken volhouden en dan ben ik klaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan de lijn? Komkommer vind ik wel lekker eigenlijk.
Wat goed van je! Toch niet te snel gedaan he? Dan is het er zo weer aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja nog 4 weken volhouden en dan ben ik klaar
*BAM* 23,5 kilo al wegFoetsie
Wow, respect hoor!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Komkommertij.... Oh wachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan de lijn? Komkommer vind ik wel lekker eigenlijk.
Ik was al aan de wijn begonnen.... Mocht dat ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ow we krijgen reclame
wow goed zegquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gemiddeld 1 kilo per week....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat goed van je! Toch niet te snel gedaan he? Dan is het er zo weer aan.
Knap hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zijn alleen maar mainstreamers over.quote:
Jawel anders kom je de show niet doorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was al aan de wijn begonnen.... Mocht dat ?
Ja, maar dat is een benny-meisje, die zijn altijd de beste in jouw ogen!quote:
Ik was je al kwijtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |