Tja, ze hebben ook een aardig repertoire om uit te kiezen. Ben benieuwd wat ze in een klein uurtje Pinkpop gaan proppen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:13 schreef peaceman het volgende:
Mooi concert inderdaad. Enige minpunt voor mij: All is vanity ontbrak
Haha, was in de war met Trix Club maar goed MSPquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Trix kunnen er volgens mij 1100 in.
http://www.trixonline.be/site/content/infra-trix-zaal.asp
Ik heb vandaag niet in de bus gekeken, maar zodra ik ze heb post ik het wel ffquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef Dandilion het volgende:
iemand die de kaartjes per post besteld hebben, heb je die al binnen?
Ja, ligt in het centrum, stoppen bijna alle trams.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef Dandilion het volgende:
Nog steeds 1 kaartje nog over.
Is paard van Troje goed te bereiken met Ov.?
Dat is wel jammer inderdaad.quote:
Voorspelbare vraagquote:Op donderdag 19 april 2012 23:43 schreef Piles het volgende:
Lekker hoor
Helaas had ik weer veel te hoge verwachtingen van het publiek, dus dat viel tegen
Had hetzelfde. En het publiek leek zoals hierboven al gezegd met de band meegegroeid. Weinig, jonge fans zo lijkt het.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:43 schreef Piles het volgende:
Lekker hoor
Helaas had ik weer veel te hoge verwachtingen van het publiek, dus dat viel tegen
Bij het naar buiten lopen hoorde ik wel Engelsen ja. Maar nee, de sfeer was matig, voor het podium vielen gewoon gatenquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Voorspelbare vraagWaren de Engelsen niet volop vertegenwoordigd om voor een goede sfeer te zorgen?
Je had 't niet over mij hoop ikquote:Op donderdag 19 april 2012 23:43 schreef Piles het volgende:
Lekker hoor
Haha, zeker nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef Mappy het volgende:
[..]
Je had 't niet over mij hoop ikDank voor het kaartje!
Ik zag het. Best aardige singlequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:44 schreef Dandilion het volgende:
rewind the film nieuwste manics album. en wat een mooi nummer en prachtige bijbehorende video.
Ditto, waarschijnlijk spelen ze dit ook welquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef Dandilion het volgende:
Eindhoven toch best te doen?
Ik ga er heen!!!!
Hard en goed.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:33 schreef Headlong het volgende:
Ik raak steeds meer gecharmeerd van deze band. Hoe zijn ze live?
Editors support alleen UK natuurlijk. Zo groot als in Nederland (en okay Belgie) zijn ze nergens.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:57 schreef Dandilion het volgende:
The editors zouden zelf al n hele hoofdact kunnen zijn in de paradiso. Hoelang zal hun set zijn?
beetje hit or miss, als James Dean Bradfield gewoon zingt en niet elk laatste woord van elke zin eruit schreeuwt is het geweldig. En bassist en liedjes schrijver Nicky Wire moet niet ongesteld zijn...quote:Op maandag 1 februari 2016 16:33 schreef Headlong het volgende:
Ik raak steeds meer gecharmeerd van deze band. Hoe zijn ze live?
Niet mee eens, laatste jaren is alles wat ik heb gezien ijzersterk geweest. Melkweg, Paard, Wembley Arena en Lokerse feesten waren allen goed. Daarvoor, en dan heb ik het over ruim 10 tot 20 jaar geleden, waren ze wel wat onbetrouwbaarder. Regelmatig ook cancellen.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:06 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
beetje hit or miss, als James Dean Bradfield gewoon zingt en niet elk laatste woord van elke zin eruit schreeuwt is het geweldig. En bassist en liedjes schrijver Nicky Wire moet niet ongesteld zijn...
dan beleven we het totaal anders, vind de manier van zingen echt irritantquote:Op maandag 8 februari 2016 21:51 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Niet mee eens, laatste jaren is alles wat ik heb gezien ijzersterk geweest. Melkweg, Paard, Wembley Arena en Lokerse feesten waren allen goed. Daarvoor, en dan heb ik het over ruim 10 tot 20 jaar geleden, waren ze wel wat onbetrouwbaarder. Regelmatig ook cancellen.
Yup, kan jij beter naar Coldplay gaan tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:01 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
dan beleven we het totaal anders, vind de manier van zingen echt irritant
gaan we beledigen???quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:52 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yup, kan jij beter naar Coldplay gaan toch
is idd een prachtige zaal. Ooit R.E.M. daar gezien.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:31 schreef Bayswater het volgende:
Kaartjes voor de Royal Albert Hall gekocht op tweede Pinksterdag. Moet je toch ooit eens binnen geweest zijn, lekker twee concerten vanaf een Engels balkonnetje bekijken in wellicht de mooiste zaal die er bestaat. De beleving zal heel anders zijn maar Editors en Manics heb ik al zo vaak staand gezien dat ik die beleving wel ken. Daarbij heb ik Paradiso ook staan op 29 april.
Nu maar hopen dat Tom Smith van Editors op tijd hersteld is.
Editors kennen hun grootste populariteit dan ook hier en in België. Daarbuiten staan ze veel lager op de bill.quote:Op zondag 29 mei 2016 08:33 schreef Bayswater het volgende:
Als ik het concert van RAH vergelijk met Paradiso was die in Paradiso wel erg routinematig. RAH was briljant. Erg apart dat de zaal bij het voorprogramma van Editors in Londen maar voor 1/3 gevuld was. Was ook een sterk optreden. Een bezoek aan RAH kan ik iedereen aanbevelen, wat een prachtzaal en relaxte sfeer.
Ik wou er even melding van maken dat zanger James Dean Bradfield met nieuw solomateriaal komt. Er komt een nieuw album aan, waarvan vrijdag twee nummers zijn verschenen:quote:
Dan mis je wel heel veel moois.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:45 schreef Piles het volgende:
Nog nieuws? Ik volg ze eigenlijk helemaal niet
Luister vooral Send away the tigers als enige album
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |