Voorspelbare vraagquote:Op donderdag 19 april 2012 23:43 schreef Piles het volgende:
Lekker hoor
Helaas had ik weer veel te hoge verwachtingen van het publiek, dus dat viel tegen
Had hetzelfde. En het publiek leek zoals hierboven al gezegd met de band meegegroeid. Weinig, jonge fans zo lijkt het.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:43 schreef Piles het volgende:
Lekker hoor
Helaas had ik weer veel te hoge verwachtingen van het publiek, dus dat viel tegen
Bij het naar buiten lopen hoorde ik wel Engelsen ja. Maar nee, de sfeer was matig, voor het podium vielen gewoon gatenquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Voorspelbare vraagWaren de Engelsen niet volop vertegenwoordigd om voor een goede sfeer te zorgen?
Je had 't niet over mij hoop ikquote:Op donderdag 19 april 2012 23:43 schreef Piles het volgende:
Lekker hoor
Haha, zeker nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:38 schreef Mappy het volgende:
[..]
Je had 't niet over mij hoop ikDank voor het kaartje!
Ik zag het. Best aardige singlequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:44 schreef Dandilion het volgende:
rewind the film nieuwste manics album. en wat een mooi nummer en prachtige bijbehorende video.
Ditto, waarschijnlijk spelen ze dit ook welquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef Dandilion het volgende:
Eindhoven toch best te doen?
Ik ga er heen!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |