Nee johquote:
hahahaha dus dat!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:22 schreef Darklight het volgende:
Alex is gewoon niet boeiend genoeg, daarom is die er vanavond niet
die foto's komen altijd pas na de daily van de volgende dag, dan hebben ze twitter uurtje en wordt die foto gemaaktquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:21 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Was dat gelijk de dag erop? Hangt dat niet beetje van de vlucht af e.d.?
Wat zegtie? Eindelijk hoe het zit of nog niet? Ik zou me toch losgaan tegen haar. Dat ze geen 24 uur maar 24 minuten krijgt, om dr rotzooi in te pakken en weg te gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:22 schreef Lauzer het volgende:
Zo Karim vertelt het ff. Wat je zaait zul je oogsten, eMo.
Dennisquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:23 schreef Reksie1981 het volgende:
Kijk eens wie ik op de site vond!
[ afbeelding ]
indd !! en echt alleen om die reden...ik wil haar kop dan wel eens zien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:22 schreef Ransjih het volgende:
alex mag meteen terug, alleen al om lau te zieken
Tuurlijk was je daar even...quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:23 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik was net op schiphol, maar zag alex niet bij de arrivals gate in het portugal vliegtuig...
Zie je, Eric en Dennix! DGK! 2008! What the actual fuck?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:23 schreef Reksie1981 het volgende:
Kijk eens wie ik op de site vond!
[ afbeelding ]
Jo is een lekker ding!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nep of niet, ze is best mooi he?
[ afbeelding ]
Jij bent echt goed .... zijn geheim was er als eerste uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
en zijn geheim is ook nogniet verteld
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:23 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik was net op schiphol, maar zag alex niet bij de arrivals gate in het portugal vliegtuig...
Nee serieus, hij was daar écht. En Alex is ook echt een held, en Laura speelt het spel supergoed en is superlief voor iedereen, en oprecht! enzo..quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Jij bent echt goed .... zijn geheim was er als eerste uit![]()
Owwww het boek heeft laura ook al gehad dus alex is er echt uit
Een incestueus ons kent ons-wereldje ;')quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:24 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Zie je, Eric en Dennix! DGK! 2008! What the actual fuck?
En die foto achter pc komt pas na de daily, dan gaat hij chatten met fans.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het SST-boek is al aan Laura gegeven. Dus neem die hoop maar weg.
Zou die daar veel voor betaald krijgen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
Johanna's zichzelf promotieshow gaat vanavond door op tv om 19:30 is ze in de uitzending. Ze gaat haar verzonnen kant van het verhaal vertellen, kassa ...
Dacht heel effies dat je 'n verkeerd pilletje had genomen LOLzzzzzzzquote:
Allemaal uit dezelfde casting-bak!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een incestueus ons kent ons-wereldje ;')
detelefoongids.nl een idee?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Of, als iemand mij het adres van de familie Pisters in Spaubeek geeft, wil ik daar ook wel even langsrijden..
voor mij is het net te ver... 10 uur dus ik zwaai wel als het vliegtuig over komtquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Schiphol is 5 minuten rijden voor mij , dus ja ik was daar...
dan issie gauw klaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:25 schreef Day het volgende:
[..]
En die foto achter pc komt pas na de daily, dan gaat hij chatten met fans.
Flash! Kanjer!quote:
en bart zei dat alex bij hem in de studio zou zitten morgen (vandaag dus ) blijft er niet veel tijd voor hem over hahahaquote:
Gewoon naar Spaubeek rijden iedereen daar kent de familie Pisters.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Of, als iemand mij het adres van de familie Pisters in Spaubeek geeft, wil ik daar ook wel even langsrijden..
OK, ik ga er denk ik wel even doorheen rijden, zie dat het en route isquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Gewoon naar Spaubeek rijden iedereen daar kent de familie Pisters.
Paar honderd euro.. en gratis ticketquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Zou die daar veel voor betaald krijgen?
Gewoon ff vragen waar de dictator woontquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Gewoon naar Spaubeek rijden iedereen daar kent de familie Pisters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |