Waarom dan wel domme negers sponsoren?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef dotCommunism het volgende:
Als die soldaat 5 kilometer per dag moet lopen voor zijn water moet hij zijn kamp verplaatsen naar de waterput. Zo'n domme soldaat gaan we natuurlijk al helemaal niet sponsoren.
Spijtig inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef eriksd het volgende:
Hmm, ze gaan de helft van die coole nieuwe OPV's ook verkopen. Die waren echt vet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spijtig inderdaad.
Het verlies aan personeel deert me niet zo, maar al het nieuwe materieel is toch wel noodzakelijk.
Die liggen hier in Vlissingen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef eriksd het volgende:
Hmm, ze gaan de helft van die coole nieuwe OPV's ook verkopen. Die waren echt vet.
Och, je kan altijd wat voetvolk soldaten ontslaan en de mariniers behouden, kwestie van keuzes.quote:
Hahahahahahha. Fuck mensen, alleen duur speelgoed is belangrijk! Rechts in een notendop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spijtig inderdaad.
Het verlies aan personeel deert me niet zo, maar al het nieuwe materieel is toch wel noodzakelijk.
Een agressieve autist.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:25 schreef eriksd het volgende:
Wat is dat voor vreemde mod in het DEF topic over bezuinigingen?
Ach, wat mij betreft doeken we het leger in zn geheel op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je kan altijd wat voetvolk soldaten ontslaan en de mariniers behouden, kwestie van keuzes.
Deze?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:25 schreef eriksd het volgende:
Wat is dat voor vreemde mod in het DEF topic over bezuinigingen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:29 schreef Pumatje het volgende:
Micheal moore..
Dit is nu afgelopen, je hebt deze discussie al meerdere keren gevoerd. Meerdere keren een topic gekaapt en dit gaat bijna weer dezelfde kant op als dat het met Du_ke ging.
Ik waarschuw je.. drop je onderwerp betreft 1 europees leger. Daar zijn we na de vorige 5 discussies klaar over gediscussierd. Er zijn al topics over geopend. Het is klaar.
Dit is gelijk je laatste waarschuwing, ga door en je krijgt een note, plus het topic wordt gesloten.
Net als 60% van DEF.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef eriksd het volgende:
Die ja? Kan geen kritiek hebben op zijn broodheer ofzo
Daarom heb je ook geen bestuurskunde gestudeerd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, wat mij betreft doeken we het leger in zn geheel op.
Bestuurskunde is geen studie voor intellectuelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heb je ook geen bestuurskunde gestudeerd.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Bestuurskunde is geen studie voor intellectuelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |