Je vraagt wel erg veel van mequote:Wel achter m'n rug om dan he?
Wat vond ze er van?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:49 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Je vraagt wel erg veel van me
Ik heb vanochtend al een halve serenade gezongen, tot één van de glazen besloot om te vallen.
Volgens mij kon ze het waarderen, maar ze was nogal groggy doordat ik d'r wakker belde. Ze kon er in ieder geval om giechelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat vond ze er van?staat de politie al voor je deur?
Dat is goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:54 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Volgens mij kon ze het waarderen, maar ze was nogal groggy doordat ik d'r wakker belde. Ze kon er in ieder geval om giechelen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is goedzeker als je dr wakker belde!
Hehequote:Op vrijdag 8 april 2011 08:56 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nog best gek hoe zo'n satijnen stem je van je nervositeit kan beroven.
</klef>
Kosten?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Mag ik even kosten op de vrijdagHeb echt zooooo geen zin. In die zin juich ik de vrijdag weer toe
Maar gelukkig sinds gister een gezellig collega aan de telefoon gehad en nu daarmee aan het mailen (soms zegt hij echt te foute dingen, maar wel grappig)
Maar ik blijf er het balen in hebben
En dan zooo'n verhaal ophangen? Nee man!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lamme raden, jij zit op de telefoon te fokken
Dus je tiept gewoon zelf kosten terwijl je kotsen bedoeldquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan zooo'n verhaal ophangen? Nee man!
Volgens mij zit jíj op een telefoon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je tiept gewoon zelf kosten terwijl je kotsen bedoeld
Pas maar op, kan hele nare gevolgen hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Maar gelukkig sinds gister een gezellig collega aan de telefoon gehad en nu daarmee aan het mailen (soms zegt hij echt te foute dingen, maar wel grappig)
jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je tiept gewoon zelf kosten terwijl je kotsen bedoeld
Do tell!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Pas maar op, kan hele nare gevolgen hebben.
En goedemorgen allen !
Hier op werk ooit eens meegemaakt dat 2 collegas dat met elkaar deden, daarna ''het'' met elkaar deden, en 1 van de 2 een mail daarover per ongeluk open had laten staan toen diegene ziek naar huis ging.quote:
Is Cue_ getrouwdquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier op werk ooit eens meegemaakt dat 2 collegas dat met elkaar deden, daarna ''het'' met elkaar deden, en 1 van de 2 een mail daarover per ongeluk open had laten staan toen diegene ziek naar huis ging.
Dag beide huwelijken.
Wist je dat niet ?quote:
O, wist ik ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wist je dat niet ?
ik bedoel er verder niets mee richting Cue
Genaaidquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier op werk ooit eens meegemaakt dat 2 collegas dat met elkaar deden, daarna ''het'' met elkaar deden, en 1 van de 2 een mail daarover per ongeluk open had laten staan toen diegene ziek naar huis ging.
Dag beide huwelijken.
Een huwelijk aan de klote om een openstaande mail over seks?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Dag beide huwelijken.
Dat zou ook kunnen, maar niet in mijn gevalquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die met elkaar mailden, toen wat gingen drinken en nu getrouwd zijn
En nu pas wakker?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:33 schreef L-E het volgende:
Om 20.30 in slaap gevallen gisteravond. Wat een mietje ben ik toch.
Lekker toch om even flink wat slaap in te halenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:33 schreef L-E het volgende:
Om 20.30 in slaap gevallen gisteravond. Wat een mietje ben ik toch.
Ik zou eerst volgende week donderdag en vrijdag thuis werken, maar met toestemming van mijn baas heb ik twee vingers naar Engeland opgestoken en ben ik gewoon vrijquote:
Nee, om 8 uur vanmorgen. En gisteravond nog even wakker geweest om lenzen uit te doen en de tandjes te poetsen.quote:
Ik doe ook dagelijks een middagdutje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker toch om even flink wat slaap in te halen
quote:
Hehe, beterquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou eerst volgende week donderdag en vrijdag thuis werken, maar met toestemming van mijn baas heb ik twee vingers naar Engeland opgestoken en ben ik gewoon vrij
Uitslapen ? Lukt jou dat nog dan ?quote:
Sommige mensen hebben nu eenmaal meer slaap nodigquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe ook dagelijks een middagdutje.Volgens mij is dat toch niet helemaal normaal.
"quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, om 8 uur vanmorgen. En gisteravond nog even wakker geweest om lenzen uit te doen en de tandjes te poetsen.
Ow dat heb ik ook wel, maar daarna slaap ik weer heerlijk verderquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uitslapen ? Lukt jou dat nog dan ?
Ik word standaard om 8 uur wakker in het weekend, helaas....
Wacht maar tot je boven de 30 komt. dan lukt dat ineens niet meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook wel, maar daarna slaap ik weer heerlijk verder
en als dat niet lukt, blijf ik stug liggen en val ik uiteindelijk wel weer in slaap
Hoe zit het met die serenade?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
"" inderdaad.
Ik was om 6:30 uit bed. Mijn nieuwe huisgenote had tot 1:00 een luidruchtig feestje. Jeej.
Echt he, vroeger kon ik tot in de middag blijven liggen als ik wilde, nu echt niet meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wacht maar tot je boven de 30 komt. dan lukt dat ineens niet meer..
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en als dat niet lukt, blijf ik stug liggen en val ik uiteindelijk wel weer in slaap
Same. Stappen tot 4, slapen tot 4. Als ik dat nu doe sta ik om 08:30 gewoon aan de koffie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt he, vroeger kon ik tot in de middag blijven liggen als ik wilde, nu echt niet meer.
Ja, gewoon omdraaien en verder pitten tot half 1 ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Shut up, ze vond het leukquote:
Ik zou het ook leuk vinden als een (leuke!) man dat voor me doet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Peu vond het leuk en goed gevonden. Dat zegt ook wel wat.
Hangt er vanaf hoe druk het is op m'n werk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uitslapen ? Lukt jou dat nog dan ?
Ik word standaard om 8 uur wakker in het weekend, helaas....
Maar owee als het een eikel isquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden als een (leuke!) man dat voor me doet.
Helaas, ik ben niet leuk genoegquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat was bij mij op mijn 20e al wegquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same. Stappen tot 4, slapen tot 4. Als ik dat nu doe sta ik om 08:30 gewoon aan de koffie.
Kak is dat he? En als je dat twee nachten hebt gedaan, heb je de halve week nodig om bij te komenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat was bij mij op mijn 20e al wegIk stap nu nog met regelmaat tot 3 of 4 uur, maar ben dan ook gewoon weer om 8 of 9 uur wakker. Dan moet ik 's middags nog een dutje doen en voel me dan echt een ouwe lul.
Dat had ik afgelopen weekend al, en toen ben ik niet eens uit geweestquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kak is dat he? En als je dat twee nachten hebt gedaan, heb je de halve week nodig om bij te komen
Seriously?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb dat elk weekend, want ik wordt uiterlijk om 9u wakker en hoe gaar ik ook ben, slapen wil niet meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen weekend al, en toen ben ik niet eens uit geweestIk was zondagavond helemaal stuk.
Ja! En dan kom je op maandag terug uit je werk en val je op de bank in slaap na het eten en dan kan je 's avonds niet meer slapen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kak is dat he? En als je dat twee nachten hebt gedaan, heb je de halve week nodig om bij te komen
Irritant is dat ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb dat elk weekend, want ik wordt uiterlijk om 9u wakker en hoe gaar ik ook ben, slapen wil niet meer.
wordtquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb dat elk weekend, want ik wordt uiterlijk om 9u wakker en hoe gaar ik ook ben, slapen wil niet meer.
Niet als ze een normaal ritme hebben van 8 uur slaap per nacht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal meer slaap nodig
Ik probeer dan 's middags nog wel eens weer te slapen.quote:
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja! En dan kom je op maandag terug uit je werk en val je op de bank in slaap na het eten en dan kan je 's avonds niet meer slapen.
Ik heb dan nog wel een tafelquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:51 schreef PeuRac het volgende:
Heel herkenbaarMet t bord eten nog naastje op de grond enzo
Als je 12 jaar getrouwd bent en verder compleet uitgeblust en je vriend doet zoiets: Okay, ik kan ermee leven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef L-E het volgende:
Ik vind het lief en romantisch en bijzonder enzo.
Zover reik ik dan niet meerquote:
Ik wist wel dat ik iets van Eduard Khil had moeten zingen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je 12 jaar getrouwd bent en verder compleet uitgeblust en je vriend doet zoiets: Okay, ik kan ermee leven.
Als je op zoek bent naar een nieuwe glibbervagina, dan is het toch echt niet zo'n goed plan.
Ik slaap tien uur per nacht, en dan overdag nog twee uur. Ik ben net een baby. Maar goed, ik ben herstellende van een of ander vaag virus, normaal heb ik dit ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet als ze een normaal ritme hebben van 8 uur slaap per nacht.
Dus ik hoef niets van je te verwachten?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je 12 jaar getrouwd bent en verder compleet uitgeblust en je vriend doet zoiets: Okay, ik kan ermee leven.
Als je op zoek bent naar een nieuwe glibbervagina, dan is het toch echt niet zo'n goed plan.
Wat heb je eigenlijk gezongen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:52 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik iets van Eduard Khil had moeten zingen.
Lilac wine (met de versie van Nina Simone als voorbeeld).quote:
Ik ken alleen de versie van Jeff Buckley.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:54 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Lilac wine (met de versie van Nina Simone als voorbeeld).
Ik vind die versie zo gepijnigd klinken. Nina Simone is iets melancholischer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken alleen de versie van Jeff Buckley.
Jeff was dan ook een gepijnigd man.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:57 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik vind die versie zo gepijnigd klinken. Nina Simone is iets melancholischer.
Daarom: Nina Simonequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jemig wat een deprimerende muziek zeg. Heel vermoeiend
Gelukkig duurt dat nog evenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wacht maar tot je boven de 30 komt. dan lukt dat ineens niet meer..
Ik vind het heel mooi, maar kan er niet altijd naar luisteren idd. Je zou er suicidaal van worden zeg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet 't niet gaan luisteren als je zelf depri bentquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb die versie net even zitten luisteren maar word daar ook niet erg vrolijk van. Maar goed, als zij het maar wel leuk heeft gevonden.quote:
Sprak laatst weer eens iemand (quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, gewoon omdraaien en verder pitten tot half 1 ofzodat vind ik altijd zo zonde van de dag. en dan ben ik die volgende nacht weer klaarwakker. Studententijd
Ook als je zelf niet depri bentquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet 't niet gaan luisteren als je zelf depri bent
Dit zou ze overigens echt hilarisch gevonden hebben:Ik kan alleen de akkoorden nergens vindenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb die versie net even zitten luisteren maar word daar ook niet erg vrolijk van. Maar goed, als zij het maar wel leuk heeft gevonden.
Hmmm, dan vind ik 't nog meevallenquote:
Maar om nou te zeggen dat dat een vrolijk nummer is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Toch is Hallelujah van Jeff een van mijn all-time-favourites.
Nee. Maar dat hoeft ook niet perse.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat dat een vrolijk nummer is.
Die is mooi jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Dat is idd een erg mooi nummerquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Nog 3 kwartier hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef STING het volgende:
[..]
Waar bijna een breed begrip is natuurlijk, over een paar uurtjes
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:Ik heb het gewoon gedaan, jurkje met blote benen!
Waarom is dat zo heftig?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb het gewoon gedaan, jurkje met blote benen!
Nou gewoon, de eerste echte keer dit jaar. Lentequote:
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
je wist dat het maar 4 graden was vanochtend?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh, nou in dat geval loop ik in skipakquote:
Right busyquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou gewoon, de eerste echte keer dit jaar. Lente
Pics, or it didn't happen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, nou in dat geval loop ik in skipak
Niks van gemerktquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je wist dat het maar 4 graden was vanochtend?
Daar hoef ik geen foto's van, dat geloof ik welquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, nou in dat geval loop ik in skipak
Was idd best fris.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je wist dat het maar 4 graden was vanochtend?
Typisch weer...quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen foto's van, dat geloof ik wel
Ze gaan er iig genoeg op verdienenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef STING het volgende:
Wat denken jullie.
Het overnemen van een leaseauto met een cataloguswaarde van ~19K uit augustus 2009, met maar 9.000 km op de teller.
Hoeveel zou de leasemaatschappij daarvoor mogen vragen?![]()
Ik schat in dat de prijs nog vrij hoog zal zijn, vanwege de lage kilometerstand, right?
Ben er ook bang voor ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze gaan er iig genoeg op verdienenmaar 19k kunnen ze rustig 15,5k voor vragen
Gewoon vragen, wie weet valt het mee. Ik weet alleen dat leasemaatschappijen het niet makkelijk hebben op dit moment, dus zoals vroeger goedkoop je auto overnemen zit er niet meer bijquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor ja.
Dan ga ik toch liever voor een andere tweede hands met wat meer kilometers op de teller
Bummer. Ja, vragen ga ik sowieso doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon vragen, wie weet valt het mee. Ik weet alleen dat leasemaatschappijen het niet makkelijk hebben op dit moment, dus zoals vroeger goedkoop je auto overnemen zit er niet meer bij
Ik mag daar niet meer postenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef STING het volgende:
[..]
Plaats je de ervaring wel ff in het HVJJN-topic dan.
Meisjes poepen niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
'Ik heb nog niet gepoept vandaag, dit wordt een zware dag.'
En terechtquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ze vinden me een zeikerd denk ik...
Come on people, even allemaal die jongen een feli pm sturenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Dimens het volgende:
Morgen jarig, bleghh![]()
gelukkig al die datums op Facebook/Hyves etc. veranderd zodat ik er zo min mogelijk mee lastig gevallen ga worden.
En zet het ook even op zijn facebook/hyves/twitter etcquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Come on people, even allemaal die jongen een feli pm sturen
Wat een leuk karakter heeft zequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat betekent tijd voor tieten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat betekent tijd voor tieten.
[ afbeelding ]
We weten nog niksquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik las Tally. Zijn er al updates? Kindje werd vandaag gehaald toch?
Dochtertje is geboren om 1:28. Vader en moeder maken het goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik las Tally. Zijn er al updates? Kindje werd vandaag gehaald toch?
Was toch de bedoeling 8:00, toch nog zelf gekomenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:06 schreef STING het volgende:
[..]
Dochtertje is geboren om 1:28. Vader en moeder maken het goed
Ze heeft haar naar mijn kat vernoemd, Zoëquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 760
Dapper van mij he
Leuke naamquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft haar naar mijn kat vernoemd, Zoë
Ze ook gelijk. jij hebt er zin anquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
@TT: Deden ze maar wat anders keihard in m'n gezicht
O sorrry, de zon schijnt
hij staat al ff droog he, dr valt wat in te halenquote:
Ja gewoon zo'n cirkeltje om je heen, je kent 't welquote:
Zouden daar filmpjes van bestaan trouwens, een man omringt door squirtende vrouwen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gewoon zo'n cirkeltje om je heen, je kent 't wel
Je kent het wel!
ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Zouden daar filmpjes van bestaan trouwens, een man omringt door squirtende vrouwen?
Wil je dat weten ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Zouden daar filmpjes van bestaan trouwens, een man omringt door squirtende vrouwen?
.........................quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Dat soort gezeik is ook niet echt motiverendquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Oh joy.
Aangezien er geen bewijs is van een afspraak voor een 36 urige werkweek als ik in Engeland ben, kan het zijn (beweert Engeland) dat ik het project nog 6,5 dag schuldig ben. Ze gaan het nu echt hard spelen.
Gelukkig heb ik mijn manager achter me.
Maar ik vermoed dat ik niet lang meer op dit project zit.
Genaaid zeg. Kut is dat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Oh joy.
Aangezien er geen bewijs is van een afspraak voor een 36 urige werkweek als ik in Engeland ben, kan het zijn (beweert Engeland) dat ik het project nog 6,5 dag schuldig ben. Ze gaan het nu echt hard spelen.
En dan hebben we samen weekend!quote:
''All night long, all night, all night, all night looong''quote:
Dancing on the ceiling?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''All night long, all night, all night, all night looong''
Met zulke collega's heb je geen vijanden nodig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Oh joy.
jij mag namen rondgooien waar je contact mee hebt via je werk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
Ik wordt gewoon weggedrukt door [naam weg].
Maar dankzij Twitter weet ik nu dat dat is omdat hij in een seminar ofzo zit.
Hello? Is it me you're looking for?quote:
Wie zegt dat het voor mijn werk is?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij mag namen rondgooien waar je contact mee hebt via je werk?
gokje, omdat je op je werk zit.quote:
Zelfde bedrijf ook nog eens he. Heerlijk tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Met zulke collega's heb je geen vijanden nodig.
You do have a point, edit je post ff, doe ik het ook.quote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
You do have a point, edit je post ff, doe ik het ook.
Thanks. Ik vergeet soms dat Fok onderdeel van het wereldwijdeweb is.quote:
Daar heb ik nog een best of cd vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''All night long, all night, all night, all night looong''
Ja, het is hier niet "Lief dagboek...".quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
Thanks. Ik vergeet soms dat Fok onderdeel van het wereldwijdeweb is.
Ja, en het leek me een leuke kans, tijdje in het buitenland, leuk.quote:
Hier heb je wat nerd vermaakquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfde bedrijf ook nog eens he. Heerlijk toch
Heeft er trouwens iemand een blikje motivatie over, dat van mij is vrij laag op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk zaken gooi ik meestal liever niet op Fok. Zeker niet als het gaat om namen of project gerelateerde dingen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thanks. Ik vergeet soms dat Fok onderdeel van het wereldwijdeweb is.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef Watertornado het volgende:
Dankzij Kluts' post moest ik weer aan mijn bier denken.
Ik denk bij lief dagboek altijd aan vreselijke dingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, het is hier niet "Lief dagboek...".
quote:Lief dagboek,
Vandaag is Tante Sjaan overleden....
De Duitsers zijn gekomen.
Vandaag zat papa weer aan me. Ik gilde niet ook al weet ik dat het verkeerd is.
Dat wat ik post kan eigenlijk ook niet, maar het is Singles en ik gebruik namen, dit is zo weer in de vergetelheid geraaktquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Werk zaken gooi ik meestal liever niet op Fok. Zeker niet als het gaat om namen of project gerelateerde dingen.
Zeker als je onder contract staat, kan zoiets ook ontslag betekenen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertjeIk heb m'n Loubies lekker vervangen voor Birkies
Ik mijn spijkerbroek voor een adams-kostuum.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertjeIk heb m'n Loubies lekker vervangen voor Birkies
Is het niet fijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik mijn spijkerbroek voor een adams-kostuum.
Geilquote:
Ik moet zometeen kiezen of ik dus mijn winterjas aandoe of in mijn korte teeshirt naar buiten ga.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, het is nog steeds maar 13-14 graden buiten
trui + zomerjas of t-shirt + winterjas raad ik aan,quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zometeen kiezen of ik dus mijn winterjas aandoe of in mijn korte teeshirt naar buiten ga.
Sarcasme, herken hetquote:
I love skittlesquote:
tochquote:
t-shirt en zomerjas, geen problemen vanochtend om 7:00quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trui + zomerjas of t-shirt + winterjas raad ik aan,
jij hebt een ingebouwde truiquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
t-shirt en zomerjas, geen problemen vanochtend om 7:00
quote:
Waar?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
Jeetje, stelletje luidruchtige Duitse viswijven
Zoek de Duitserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu alweer naar huis?quote:
Ja. Iets met de servers, volgens mij onderhoud of migratie, zoiets.quote:
Lekker weekje zo dan voor jequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Iets met de servers, volgens mij onderhoud of migratie, zoiets.
C.L.I.T. B.V., KvK nummer 21358410quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
yeah, m'n KvK-inschrijving is al binnen twee dagen verplaatst naar UtrechtEn aan de telefoon zeiden ze dat die brief niet voldoende was
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ok, ik moest hardop lachen.
[ afbeelding ]
Geen dankquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:36 schreef JoeBravo het volgende:
STING, je hebt me een Genesis-luister-avond bezorgd. Is ook alweer te lang geleden
Bedankt!
hahaha, en het klopt ook nog!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
5 DEADLY TERMS USED BY A WOMAN.
(1) FINE - this is the word women use to end an argument when they know they are RIGHT & YOU need to SHUT UP.
(2) NOTHING - means SOMETHING & u need to be WORRIED.
(3) GO AHEAD - this is a dare, not permission, DO NOT DO IT.
(4) WHATEVER - is a woman's way of saying SCREW YOU.
(5) THAT'S OK - she is thinking long & hard on HOW & WHEN you will pay for your mistake.
Dat klopt wel ongeveerquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
(1) FINE - this is the word women use to end an argument when they know they are RIGHT & YOU need to SHUT UP.
(5) THAT'S OK - she is thinking long & hard on HOW & WHEN you will pay for your mistake.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Hehe, ik hoor die toon er ook gelijk bijquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Ja haha ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik hoor die toon er ook gelijk bij
niet alleen mannen hoor, ik heb dat vaak genoeg met mijn maquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Ach, mannen denken in alle gevallen: Is goed schat, ik weet wel beter, maar heb geen zin om er iets groots van te maken.
Nou echt niet altijd hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Ach, mannen denken in alle gevallen: Is goed schat, ik weet wel beter, maar heb geen zin om er iets groots van te maken.
Maak er een topic over. Oh wacht, dat heb je al gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Soms ga ik er ook gewoon even tegenin hoor, altijd leuk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Ja, af en toe is het leuk om er even tegen in te gaan, maar dat is niet om je gelijk te halen neem ik aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Soms ga ik er ook gewoon even tegenin hoor, altijd leuk.
nu heb je dus binding?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
yeah, m'n KvK-inschrijving is al binnen twee dagen verplaatst naar UtrechtEn aan de telefoon zeiden ze dat die brief niet voldoende was
Ligt er maar net aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, af en toe is het leuk om er even tegen in te gaan, maar dat is niet om je gelijk te halen neem ik aan
quote:Leren Manipuleren?
Richting Geven door Beinvloeden en Overtuigen, Schrijf je Nu in!
SIXO.nl/Academy
doet de woningcorporatie toch met de papieren die jij verstrekt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nu heb je dus binding?hup snel die vestigingsvergunning halen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef STING het volgende:
Nou, stbabs, je post over deadly women words, levert deze ad al op:
[..]
*checkquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Knappe jongen die een vrouw die al zo ver is nog je gelijk kan laten geven
Die heb ik nu ook idd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Hi hi, die is wel grappigquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
oh geen idee, voor een koopwoning moet je die zelf halen bij de gemeente.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
doet de woningcorporatie toch met de papieren die jij verstrekt?
Ik had "Geen woorden maar daden, tis tijd voor een ander geluid"quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
quote:De SIXO Academy
Leer Beinvloeden, Schrijf Je In en Krijg een Ipad2, Meer Info Op Site!
SIXO.nl/Academy
Ja, maar val je ook onder het KVK kantoor van Utrecht nu? Dan wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Voorwaarde: 'U bent als zelfstandig ondernemer werkzaam in de provincie Utrecht en u staat in de provincie Utrecht ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.'
Nou, het adres bij de KvK is nu in Utrecht, dan sta ik toch ook in de provincie ingeschreven of is dat weer een ander trucje?
Hoe weet ik dat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar val je ook onder het KVK kantoor van Utrecht nu? Dan wel.
Goede vraagquote:
Heb geen brief, staat op de website van KvKquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede vraagvan welk kantoor kwam deze brief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |