Je vraagt wel erg veel van mequote:Wel achter m'n rug om dan he?
Wat vond ze er van?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:49 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Je vraagt wel erg veel van me
Ik heb vanochtend al een halve serenade gezongen, tot één van de glazen besloot om te vallen.
Volgens mij kon ze het waarderen, maar ze was nogal groggy doordat ik d'r wakker belde. Ze kon er in ieder geval om giechelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat vond ze er van?staat de politie al voor je deur?
Dat is goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:54 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Volgens mij kon ze het waarderen, maar ze was nogal groggy doordat ik d'r wakker belde. Ze kon er in ieder geval om giechelen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is goedzeker als je dr wakker belde!
Hehequote:Op vrijdag 8 april 2011 08:56 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nog best gek hoe zo'n satijnen stem je van je nervositeit kan beroven.
</klef>
Kosten?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Mag ik even kosten op de vrijdagHeb echt zooooo geen zin. In die zin juich ik de vrijdag weer toe
Maar gelukkig sinds gister een gezellig collega aan de telefoon gehad en nu daarmee aan het mailen (soms zegt hij echt te foute dingen, maar wel grappig)
Maar ik blijf er het balen in hebben
En dan zooo'n verhaal ophangen? Nee man!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lamme raden, jij zit op de telefoon te fokken
Dus je tiept gewoon zelf kosten terwijl je kotsen bedoeldquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan zooo'n verhaal ophangen? Nee man!
Volgens mij zit jíj op een telefoon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je tiept gewoon zelf kosten terwijl je kotsen bedoeld
Pas maar op, kan hele nare gevolgen hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Maar gelukkig sinds gister een gezellig collega aan de telefoon gehad en nu daarmee aan het mailen (soms zegt hij echt te foute dingen, maar wel grappig)
jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je tiept gewoon zelf kosten terwijl je kotsen bedoeld
Do tell!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Pas maar op, kan hele nare gevolgen hebben.
En goedemorgen allen !
Hier op werk ooit eens meegemaakt dat 2 collegas dat met elkaar deden, daarna ''het'' met elkaar deden, en 1 van de 2 een mail daarover per ongeluk open had laten staan toen diegene ziek naar huis ging.quote:
Is Cue_ getrouwdquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier op werk ooit eens meegemaakt dat 2 collegas dat met elkaar deden, daarna ''het'' met elkaar deden, en 1 van de 2 een mail daarover per ongeluk open had laten staan toen diegene ziek naar huis ging.
Dag beide huwelijken.
Wist je dat niet ?quote:
O, wist ik ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wist je dat niet ?
ik bedoel er verder niets mee richting Cue
Genaaidquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier op werk ooit eens meegemaakt dat 2 collegas dat met elkaar deden, daarna ''het'' met elkaar deden, en 1 van de 2 een mail daarover per ongeluk open had laten staan toen diegene ziek naar huis ging.
Dag beide huwelijken.
Een huwelijk aan de klote om een openstaande mail over seks?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Dag beide huwelijken.
Dat zou ook kunnen, maar niet in mijn gevalquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die met elkaar mailden, toen wat gingen drinken en nu getrouwd zijn
En nu pas wakker?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:33 schreef L-E het volgende:
Om 20.30 in slaap gevallen gisteravond. Wat een mietje ben ik toch.
Lekker toch om even flink wat slaap in te halenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:33 schreef L-E het volgende:
Om 20.30 in slaap gevallen gisteravond. Wat een mietje ben ik toch.
Ik zou eerst volgende week donderdag en vrijdag thuis werken, maar met toestemming van mijn baas heb ik twee vingers naar Engeland opgestoken en ben ik gewoon vrijquote:
Nee, om 8 uur vanmorgen. En gisteravond nog even wakker geweest om lenzen uit te doen en de tandjes te poetsen.quote:
Ik doe ook dagelijks een middagdutje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker toch om even flink wat slaap in te halen
quote:
Hehe, beterquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou eerst volgende week donderdag en vrijdag thuis werken, maar met toestemming van mijn baas heb ik twee vingers naar Engeland opgestoken en ben ik gewoon vrij
Uitslapen ? Lukt jou dat nog dan ?quote:
Sommige mensen hebben nu eenmaal meer slaap nodigquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe ook dagelijks een middagdutje.Volgens mij is dat toch niet helemaal normaal.
"quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, om 8 uur vanmorgen. En gisteravond nog even wakker geweest om lenzen uit te doen en de tandjes te poetsen.
Ow dat heb ik ook wel, maar daarna slaap ik weer heerlijk verderquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uitslapen ? Lukt jou dat nog dan ?
Ik word standaard om 8 uur wakker in het weekend, helaas....
Wacht maar tot je boven de 30 komt. dan lukt dat ineens niet meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat heb ik ook wel, maar daarna slaap ik weer heerlijk verder
en als dat niet lukt, blijf ik stug liggen en val ik uiteindelijk wel weer in slaap
Hoe zit het met die serenade?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
"" inderdaad.
Ik was om 6:30 uit bed. Mijn nieuwe huisgenote had tot 1:00 een luidruchtig feestje. Jeej.
Echt he, vroeger kon ik tot in de middag blijven liggen als ik wilde, nu echt niet meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wacht maar tot je boven de 30 komt. dan lukt dat ineens niet meer..
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en als dat niet lukt, blijf ik stug liggen en val ik uiteindelijk wel weer in slaap
Same. Stappen tot 4, slapen tot 4. Als ik dat nu doe sta ik om 08:30 gewoon aan de koffie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt he, vroeger kon ik tot in de middag blijven liggen als ik wilde, nu echt niet meer.
Ja, gewoon omdraaien en verder pitten tot half 1 ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Shut up, ze vond het leukquote:
Ik zou het ook leuk vinden als een (leuke!) man dat voor me doet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Peu vond het leuk en goed gevonden. Dat zegt ook wel wat.
Hangt er vanaf hoe druk het is op m'n werk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uitslapen ? Lukt jou dat nog dan ?
Ik word standaard om 8 uur wakker in het weekend, helaas....
Maar owee als het een eikel isquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden als een (leuke!) man dat voor me doet.
Helaas, ik ben niet leuk genoegquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat was bij mij op mijn 20e al wegquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same. Stappen tot 4, slapen tot 4. Als ik dat nu doe sta ik om 08:30 gewoon aan de koffie.
Kak is dat he? En als je dat twee nachten hebt gedaan, heb je de halve week nodig om bij te komenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat was bij mij op mijn 20e al wegIk stap nu nog met regelmaat tot 3 of 4 uur, maar ben dan ook gewoon weer om 8 of 9 uur wakker. Dan moet ik 's middags nog een dutje doen en voel me dan echt een ouwe lul.
Dat had ik afgelopen weekend al, en toen ben ik niet eens uit geweestquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kak is dat he? En als je dat twee nachten hebt gedaan, heb je de halve week nodig om bij te komen
Seriously?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb dat elk weekend, want ik wordt uiterlijk om 9u wakker en hoe gaar ik ook ben, slapen wil niet meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen weekend al, en toen ben ik niet eens uit geweestIk was zondagavond helemaal stuk.
Ja! En dan kom je op maandag terug uit je werk en val je op de bank in slaap na het eten en dan kan je 's avonds niet meer slapen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kak is dat he? En als je dat twee nachten hebt gedaan, heb je de halve week nodig om bij te komen
Irritant is dat ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb dat elk weekend, want ik wordt uiterlijk om 9u wakker en hoe gaar ik ook ben, slapen wil niet meer.
wordtquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb dat elk weekend, want ik wordt uiterlijk om 9u wakker en hoe gaar ik ook ben, slapen wil niet meer.
Niet als ze een normaal ritme hebben van 8 uur slaap per nacht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal meer slaap nodig
Ik probeer dan 's middags nog wel eens weer te slapen.quote:
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja! En dan kom je op maandag terug uit je werk en val je op de bank in slaap na het eten en dan kan je 's avonds niet meer slapen.
Ik heb dan nog wel een tafelquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:51 schreef PeuRac het volgende:
Heel herkenbaarMet t bord eten nog naastje op de grond enzo
Als je 12 jaar getrouwd bent en verder compleet uitgeblust en je vriend doet zoiets: Okay, ik kan ermee leven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef L-E het volgende:
Ik vind het lief en romantisch en bijzonder enzo.
Zover reik ik dan niet meerquote:
Ik wist wel dat ik iets van Eduard Khil had moeten zingen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je 12 jaar getrouwd bent en verder compleet uitgeblust en je vriend doet zoiets: Okay, ik kan ermee leven.
Als je op zoek bent naar een nieuwe glibbervagina, dan is het toch echt niet zo'n goed plan.
Ik slaap tien uur per nacht, en dan overdag nog twee uur. Ik ben net een baby. Maar goed, ik ben herstellende van een of ander vaag virus, normaal heb ik dit ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet als ze een normaal ritme hebben van 8 uur slaap per nacht.
Dus ik hoef niets van je te verwachten?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je 12 jaar getrouwd bent en verder compleet uitgeblust en je vriend doet zoiets: Okay, ik kan ermee leven.
Als je op zoek bent naar een nieuwe glibbervagina, dan is het toch echt niet zo'n goed plan.
Wat heb je eigenlijk gezongen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:52 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik iets van Eduard Khil had moeten zingen.
Lilac wine (met de versie van Nina Simone als voorbeeld).quote:
Ik ken alleen de versie van Jeff Buckley.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:54 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Lilac wine (met de versie van Nina Simone als voorbeeld).
Ik vind die versie zo gepijnigd klinken. Nina Simone is iets melancholischer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken alleen de versie van Jeff Buckley.
Jeff was dan ook een gepijnigd man.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:57 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik vind die versie zo gepijnigd klinken. Nina Simone is iets melancholischer.
Daarom: Nina Simonequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jemig wat een deprimerende muziek zeg. Heel vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |