Dat begreep ik tussen het geschreeuw van die anderen ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze heeft het voornamelijk over wat het allemaal met haar doet .. eigenlijk ken ik dat liedje al wel..
Die kussen ligt er niet overigens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:27 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Nee joh kussen ertussen proppen en dan hopen dat hij met toenadering komt is veel spannender!
Dan leert ze misschien iets goeds voor haar verdere leven. Zij kiest om in dat programma te zittenquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Bull heeft wel gelijk dat het programma zwakke plekken ziet en bewust uitvergroot.Eerlijks is eerlijk: ze heeft echt veel voor haar kiezen gehad.
ja dat denk ik ook,als ik maik was zou ik als dit gebeurd gewoon naar de muggenslaapkamer vertrekken ,met de mededeling als je zo gata doen ....quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:26 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, een typisch mo actie, waarvan ze denkt da wij er wel in zullen trappen. Net als die zgn boodschap naar johanna morgen. Waarom zou je dat in godsnaam doen? Dit ging om maik en johanna. Maar dit is gewoon weer een wit voetje halen. Kijk eens mensen, ik ben lief en onschuldig.
ze had haar schouders er onder kunnen zetten na Maik's vertrek maar verkoos te zwelgen in zelfmedelijden. Toen was ik al klaar met haar, daar heeft ze helemaal zelf voor gezorgd, niemand anders. Wat ik toen helemaal oneerlijk vond was dat ze haar Maik weer terug kreeg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Bull heeft wel gelijk dat het programma zwakke plekken ziet en bewust uitvergroot.Eerlijks is eerlijk: ze heeft echt veel voor haar kiezen gehad.
nee, een mootje vind ik ordinair van bil gaan..quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:26 schreef Gamey het volgende:
[..]
ik neem aan dat je niet bedoeld er een kussen tussen te leggen
veel plezier dan van mijn kant
THNX.quote:Bull heeft wel gelijk dat het programma zwakke plekken ziet en bewust uitvergroot.Eerlijks is eerlijk: ze heeft echt veel voor haar kiezen gehad.
die andere 15,14,13,12,11, ook, dus mogen ze daar ook wel een beetje tegen aan schoppenquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:28 schreef Mita het volgende:
[..]
Dan leert ze misschien iets goeds voor haar verdere leven. Zij kiest om in dat programma te zitten
Dat is alleen maar beter...die ikea bedden kraken en gaan snel stuk joh!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
kan zo natuurlijk ook een Mootje uithalen.. alleen hebben wij niet een ikea-bed
lees nog eens het concept van het programma !!!!!!!quote:quote:
Op vrijdag 8 april 2011 02:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dan leert ze misschien iets goeds voor haar verdere leven. Zij kiest om in dat programma te zitten
precies, net wat karim over jo zei: jammer dat je zo je stempel drukt.. ik heb er voor gekozen om hier een fijne tijd te hebben en ik heb geen zin om je te troosten!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:28 schreef Gamey het volgende:
[..]
die andere 15,14,13,12,11, ook, dus mogen ze daar ook wel een beetje tegen aan schoppen
ik denk dat zij altijd zoveel voor haar kiezen zal krijgen als ze zo met mensen om blijft gaan, eens valt ze door de mand met haar oppervlakkigheidquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja zeker maar als ik het nu zo ziet, hoe het daar nu gaat is het voor aafke misschien wel beter nu.Maar mis zeker haar actie daarquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik mis Aaf echt!!! vooral toen ik haar vandaag weer zag!
betekend wel zoals de andere zeggen dat zij dus een van degene is die zwakke plekken heeft en ze ook laat zien in tegenstelling tot andere bewonersquote:
Daar ben ik het mee eens! En ook al is het positief, zij weet het in de negativiteit te trekken!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik denk dat zij altijd zoveel voor haar kiezen zal krijgen als ze zo met mensen om blijft gaan
Naar eigen zeggen heeft ze "veel vriendinnen en een goede baan". Ze zal dan toch minstens iets in haar leven goed doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik denk dat zij altijd zoveel voor haar kiezen zal krijgen als ze zo met mensen om blijft gaan, eens valt ze door de mand met haar opervlakkigheid
moeten ze wel iets hebben om tegen te schoppen of mee te kunnen slaan en dat is het nu juist de andere laten hun zwkke plekken niet zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:28 schreef Gamey het volgende:
[..]
die andere 15,14,13,12,11, ook, dus mogen ze daar ook wel een beetje tegen aan schoppen
datquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
precies, net wat karim over jo zei: jammer dat je zo je stempel drukt.. ik heb er voor gekozen om hier een fijne tijd te hebben en ik heb geen zin om je te troosten!
Op je trouwdag mag je ordinair van bil hoor.....veel plezier!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, een mootje vind ik ordinair van bil gaan..
een jo is een jankertje op commando
Piepstemmetje van Mo niet van Maik, speelt weer het kleine onschuldige meisje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:30 schreef Mita het volgende:
Maik moet zicht weer verdedigen, met een klein piepstemmetje
Dankjewel!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:32 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Op je trouwdag mag je ordinair van bil hoor.....veel plezier!
Dus bij gebrek aan beter blijf je maar op dezelfde in hakken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
moeten ze wel iets hebben om tegen te schoppen of mee te kunnen slaan
Ze voelt zichzelf enorm snel aangevallen. Ze ziet ook teveel kanten en mogelijkheden en lijkt moeite te hebben die snel een juiste plek te geven. Ze lijkt echt een probleem te hebben wanneer ze iets niet logisch kan beredeneren. Ik kan me voorstellen dat daarin haar hoogbegaafdheid een enorme last kan zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:26 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, een typisch mo actie, waarvan ze denkt da wij er wel in zullen trappen. Net als die zgn boodschap naar johanna morgen. Waarom zou je dat in godsnaam doen? Dit ging om maik en johanna. Maar dit is gewoon weer een wit voetje halen. Kijk eens mensen, ik ben lief en onschuldig.
oppervlakkig ja; geil neuken en zo mannen voor zich winnen, veel zuipen en feesten en zo vrienden maken, maar uiteindelijk komen er échte gesprekken en dan gaat Mootje heel snel jankenquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:31 schreef Ifa het volgende:
Maik's hersens maken overuren, het komt er per 3 woordjes uit.
[..]
Naar eigen zeggen heeft ze "veel vriendinnen en een goede baan". Ze zal dan toch minstens iets in haar leven goed doen
Koken kan ze ook al niet!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oppervlakkig ja; geil neuken en zo mannen voor zich winnen, veel zuipen en feesten en zo vrienden maken, maar uiteindelijk komen er échte gesprekken en dan gaat Mootje heel snel janken
En niet te vergeten dat hij haar KEIHARD als stoorzender noemde in de groep.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
precies, net wat karim over jo zei: jammer dat je zo je stempel drukt.. ik heb er voor gekozen om hier een fijne tijd te hebben en ik heb geen zin om je te troosten!
Maar het ook dapper vindt dat ze bleef, hoewel het zijn keuze niet zou zijn!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat hij haar KEIHARD als stoorzender noemde in de groep.
Zolang ze kan drinken,en hinnekend lachen en haar portie sex en aandacht krijgt gaat het prima met Mootje!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oppervlakkig ja; geil neuken en zo mannen voor zich winnen, veel zuipen en feesten en zo vrienden maken, maar uiteindelijk komen er échte gesprekken en dan gaat Mootje heel snel janken
ik denk dat het doel van het progamma wel hard was ,maar het soft gespeeld werd,en nog steeds want er zijn gewoon druk afspraken *laura mocht niet omdat ze de rijkste was)quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:33 schreef Gamey het volgende:
[..]
Dus bij gebrek aan beter blijf je maar op dezelfde in hakken?
Daarmee geef je dus aan dat het inderdaad zo is dat er meer op haar is ingehakt dan op de rest, domweg omdat ze daar gelegenheid toe geeft.
Is dat het doel van het programma of ging het op het raden van geheimen enzo?
Je kent haar niet in RL en haar gedrag wordt sowieso al beinvloed door het spel-elementen (geheim verhullen etc, dingen die je in RL niet hebt, althans niet in die vorm.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dennis weg... Mama heeft haar nu onder controle he? Dus ze kon niet anders.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar het ook dapper vindt dat ze bleef, hoewel het zijn keuze niet zou zijn!
Beetje scheve vergelijking hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:36 schreef bull1966 het volgende:
je geeft je op voor secret story ( geheimpje raden) en komt in een mindfuckgame terecht.
is net als of je je opgeeft voor een hardloopwedstrijd opgeeft en dan blijkt dat moet gaan zwemmen .
ik heb dit al eens eerder hier vermeld
het begint haar onderhand te dagen dat ze al 30 is, straks is ze 40 of 50 , denkt ze dan nog mannen aan zich te kunnen binden met makkelijke snelle sex? Voor even ja, maar uiteindelijk lopen zij ook bij haar weg, dat roept ze nu al. Die vriendinnen gaan uiteindelijk 1 x per week stappen en verder hebben ze een leven maar Mootje kan alleen vrienden hebben in de kroeg. Ze jankt niet voor niets dat iedereen uit haar leven verdwijntquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:35 schreef cindy11 het volgende:
![]()
[..]
Zolang ze kan drinken,en hinnekend lachen en haar portie sex en aandacht krijgt gaat het prima met Mootje!
Maar loopt er iets mis in dat ritme...raakt ze van de leg
Als ze dachten dat het alleen maar om geheimen raden ging, zijn ze goed dom geweest. In alle rls-en wordt er gemindfuckt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:36 schreef bull1966 het volgende:
je geeft je op voor secret story ( geheimpje raden) en komt in een mindfuckgame terecht.
is net als of je je opgeeft voor een hardloopwedstrijd opgeeft en dan blijkt dat moet gaan zwemmen .
Mo heeft in het begin gezegd, dat ze alle RLS shows gezien en gestreamd had op Fok. Ik laat me niet manipuleren door Mootje katootjequote:Op vrijdag 8 april 2011 02:36 schreef bull1966 het volgende:
Arme kind zou eens naar een goeie psycholoog moetenquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het begint haar onderhand te dagen dat ze al 30 is, straks is ze 40 of 50 , denkt ze dan nog mannen aan zich te kunnen binden met makkelijke snelle sex? Voor even ja, maar uiteindelijk lopen zij ook bij haar weg, dat roept ze nu al. Die vriendinnen gaan uiteindelijk 1 x per week stappen en verder hebben ze een leven maar Mootje kan alleen vrienden hebben in de kroeg. Ze jankt niet voor niets dat iedereen uit haar leven verdwijnt
Truste ga zo ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, ik ga afsluiten.. Ik wens jullie nog een fijne tijd bij Mo en Maik! Tot morgen!!![]()
ja helemaal gelijk, maar er zijn inmiddels genoeg mindfucks geweest en ik zie niemand vertrekken jij wel? Heb dan ballen en stap op.Dat doet niemand want de ton lonkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:36 schreef bull1966 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |