abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95203635
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:07 schreef Gamey het volgende:

[..]

en ik moet toegeven dat daar wel een kern van waarheid in zit.
Alles wat er gebeurd valt goed uit voor een lau en alex, en negatief voor mo en maik.
maar dat komt waarschijnlijk omdat zoals gerard al aan gaf ze het toelaten en er echt een probleem van maken, als ze het weg gelachen zouden hebben dan is er geen ruk aan, en zoekt de stem wel een ander slachtoffer
Mo weet ook alles in het negatieve te trekken en het negatieve belangrijk te maken. Maik had allang weg kunnen zijn, en toch kwam ie terug! Dat zie ik tussen Lex en Lau nog niet gebeuren..
Ook leeg
pi_95203638
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:08 schreef Gamey het volgende:

[..]

en relatie begin je niet dat overkomt je :)
Daar moet je dan wel voor openstaan....
pi_95203639
Laatste, ik ga ook slapen :W

pi_95203641
Nu weer de joanna en flip show.
pi_95203643
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

een verliefdheid overkomt je, een relatie is toch een eigen keuze hoor!
ja ook maar zou jij als je iemand tegen het lijf loopt niet zeggen van goh ik wil je wel beter leren kennen maar ik moet even een weekje of 13 weg :)
Hamlet watches SST: to see or not to see that's the question
pi_95203655
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:10 schreef Gamey het volgende:

[..]

ja ook maar zou jij als je iemand tegen het lijf loopt niet zeggen van goh ik wil je wel beter leren kennen maar ik moet even een weekje of 13 weg :)
ik zou zeggen: doe je ding, ik doe de mijne en na 3 maanden gaan we kijken wat er in zit!
Ook leeg
pi_95203659
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

ik zou zeggen: doe je ding, ik doe de mijne en na 3 maanden gaan we kijken wat er in zit!
volgens mij was dat ook het geen er hier gebeurd is
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:12:53 #108
337860 bull1966
ES SE NIX PAX, HUB SE NIX
pi_95203663
het is treiteren geweest achter elkaar .
volgens mij is het geheugen van sommigen kapot
It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end
pi_95203683
Mo heeft alle aandacht (op momenten en SL van Jo na) alle aandacht van de bewoners gehad. De exit avond van Aafke was net rouwen om een dode. En Alex was er de eerste keer uitgegaan, als Servio niet zo gebasht had.
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:15:06 #110
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95203695
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

nee, ze vonden elkaar leuk en hadden afgesproken dat ze daarna wel zouden zien. echter die lamlul zet op een kaart een boodschap voor haar. zij dacht dus dat zij nog belangrijk voor hem zou zijn..
Die 2 weken voor het begin: dan is iedereen bezig zich druk voor te bereiden op. Vraag me af wat ze echt besproken hebben.

En die kaart versterkt mijn indruk dat ie toch vooral een player is. Tekenen van verliefdheid zijn ook met een loep te zoeken. Hij zat Mo laatst te troosten en begon een zin groots met "ja maar jij bent...." Hij wist niets positiefs op te noemen. Komisch moment.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_95203705
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:15 schreef Ifa het volgende:

[..]

Die 2 weken voor het begin: dan is iedereen bezig zich druk voor te bereiden op. Vraag me af wat ze echt besproken hebben.

En die kaart versterkt mijn indruk dat ie toch vooral een player is. Tekenen van verliefdheid zijn ook met een loep te zoeken. Hij zat Mo laatst te troosten en begon een zin met "ja maar jij bent...." Hij wist niets positiefs op te noemen. Komisch moment.
Wat is er dan positief van Mo, de nachtelijke verhalen over plas en poepdingen?
pi_95203708
Het is een discussie waar je niet uitkomt. Mo reageert heftig en overtrokken, dat druk de stempel ook op leuke dingen..
Ook leeg
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:17:22 #113
58921 Day
You can fly!
pi_95203719
Hmm heel interessan gespfek net op de bank. Lau zit volgende week zeker weten op de stoel.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_95203722
Ik weet nie, maar ze doet ook bijna geen kloten in dat huis, ja lekker doe maar
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:17:42 #115
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95203726
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:16 schreef Mita het volgende:

[..]

Wat is er dan positief van Mo, de nachtelijke verhalen over plas en poepdingen?
't is ook Maik die beweert van haar te houden, so don't beat me :)
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_95203727
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:12 schreef bull1966 het volgende:
het is treiteren geweest achter elkaar .
volgens mij is het geheugen van sommigen kapot
Gek alleen dat dat voornamelijk dan bij de zeer aanwezige personen gebeurd.
Waarom heeft sharon weinig last,en gaan Gerard en karim er ook fluitend doorheen?
Vrij simpel...die zijn duidelijk en laten zich niet zomaar inspannen voor een karretje of tonen grote emotie bij dingen.
Dus niet boeiend voor de beelden,maar intussen zijn ze wel zichzelf en komen verder en verder in het progamma(omdat nederland hier respect voor heeft).
Een paar keer jankende Mo of Joan met een zenuwaanval is leuk,en scheelt door de spanning die het opleverd een weekje uitstel van executie voor ze.
Maar uiteindelijk worden mensen dit soort uitgesproken en hysterische mensen zat en gaan zich ergeren.
Die kiezen dan toch voor de meest verstandige mensen die een rustpunt blijken.
pi_95203730
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:17 schreef Ifa het volgende:

[..]

Nou die komt oprechter over als MO hoor
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:18:18 #118
337860 bull1966
pi_95203731
die aandacht kreeg ze.
de regie bepaalt welke beelden we zien als je iemand blijft puschen breekt ie ,
en dan kan je daar beelden over blijven uitzenden.
Mo was eerst het middelpunt. nu is het 90% Jo met d'r zogenaamde breuk die alle aandacht krijgt alleen die wordt niet door de regie steeds gepuscht met beelden of missies over die dennis
pi_95203732
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:15 schreef Ifa het volgende:

[..]

En die kaart versterkt mijn indruk dat ie toch vooral een player is. Tekenen van verliefdheid zijn ook met een loep te zoeken. Hij zat Mo laatst te troosten en begon een zin groots met "ja maar jij bent...." Hij wist niets positiefs op te noemen. Komisch moment.
Maik voelde zich, in mijn ogen, vooral lichamelijk tot Mo aangetrokken. Zie het eerste feestje. Hij vond het geweldig interessant dat Mo zo geil raakte. Daar moet gebruik van gemaakt worden, sprak hij.. Dat ie daarna verliefde gevoelens voelt, komt ook omdat ie van de buitenwereld is afgesloten volgens mij..
Ook leeg
pi_95203735
Nou jongens, nog steeds geen beeld.

Laat ik maar eens voor de verandering wat eerder naar bed gaan dan.
Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet, dat ik eigenlijk niks weet
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:18:52 #121
14736 ABundy
I can DO it!
pi_95203737
1. Gerard
2. Stef
3. Sharon

*O*
pi_95203745
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is een discussie waar je niet uitkomt. Mo reageert heftig en overtrokken, dat druk de stempel ook op leuke dingen..
dat is wat ik zeg het probleem is 2 zijdig.
De redactie zoekt naar opties om het voor kijkers aantrekkelijk te maken.
Dat hebben ze gevonden door Mo en Maik voor lul te zetten qua gedrag.

Mo trekt zich daar in tegen alles heel erg aan, waardoor het voor de redactie nog leuker word op der op in te gaan.
De redactie had naar mijn inziens iets minder op Mo en Maik mogen in hakken.
En Mo had zich er geen ruk van moeten aantrekken dan is het niet leuk, en stoppen ze er wel mee.

Beide partijen hebben dus schuld aan het negatieve beeld.
pi_95203749
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:18 schreef bb2 het volgende:
Nou jongens, nog steeds geen beeld.

Laat ik maar eens voor de verandering wat eerder naar bed gaan dan.
Oeps, ik zou ook.. Zou een leuke dag met manlief doen.. Drie jaar geleden gingen we naar het stadhuis.. En we zijn toevallig beide vrij vandaag.. :')
Ook leeg
pi_95203753
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:17 schreef Day het volgende:
Hmm heel interessan gespfek net op de bank. Lau zit volgende week zeker weten op de stoel.
Nog even afwachten. Ik geloof pas een eliminatie als vrijdag de geëlimineerde bij de reguliere zit.
Ok, nu las ik ergens op de COS dat Spaanse vluchtleiders staken (weet niet of dat zo is) Dus kan zijn dat er hinder is voor terugkomst van ridder Alex.
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:20:23 #125
337860 bull1966
pi_95203754
quote:
Waarom heeft sharon weinig last,en gaan Gerard en karim er ook fluitend doorheen?
Vrij simpel...die zijn duidelijk en laten zich niet zomaar inspannen voor een karretje of tonen grote emotie bij dingen.
Dus niet boeiend voor de beelden,maar intussen zijn ze wel zichzelf en komen verder en verder in het progamma(omdat nederland hier respect voor heeft).
Een paar keer jankende Mo of Joan met een zenuwaanval is leuk,en scheelt door de spanning die het opleverd een weekje uitstel van executie voor ze.
Maar uiteindelijk worden mensen dit soort uitgesproken en hysterische mensen zat en gaan zich ergeren.
net als echte mensen reageert niet iedereen hetzelfde
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:21:08 #126
58921 Day
You can fly!
pi_95203759
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Ze weet na het zien van de beelden,en de reactie van haar vader echt wel dat ze zelf goed fout is gegaan....
Maar steekt liever haar kop in het zand en laat zich weer geruststellen...en tja dan maar maik de schuldige..
Ze doet alles om haar straatje schoon te vegen,en alsof ze helemaal onschuldig is.
Ze gaat ook 'apart' slapen door een kussen tussen haar en maik te leggen. :')
Zo wil ze een statement maken.
I am gonna shine
pi_95203760
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:18 schreef cindy11 het volgende:

[..]

ik moet je in deze even tegen spreken, ik kijk ongeveer een 18 uur per dag, ben dus redelijk bij, en ook ik zie de dingen net even anders.
is het niet meer een kwestie van interpretatie?
pi_95203762
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:18 schreef bull1966 het volgende:
die aandacht kreeg ze.
Mo was eerst het middelpunt. nu is het 90% Jo met d'r zogenaamde breuk die alle aandacht krijgt alleen die wordt niet door de regie steeds gepuscht met beelden of missies over die dennis
De regie kan doen wat ze willen,maar de beelden moeten daar ook wel naar zijn....
Mo geeft ze alles wat ze willen,sex,janken,zuipen etc....
Als ze van bv Gerard of karim of sharon zo`n soort filmpje in elkaar willen draaien is het al niet geloofwaardig meer,want echt ruige beelden zijn daar niet van....
pi_95203766
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Juist en is het mo niet dan is het jo, vond het echt klote voor sharon en aafke, stonden genomineerd dagen verziekt voor hun, en vond het echt rot om aafke zo weg te zien gaan.
pi_95203767
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:18 schreef bull1966 het volgende:
die aandacht kreeg ze.
Sorry hoor maar Mo heeft alles over zichzelf afgeroepen. Als Sharon zo had gedaan, hadden ze dat ook laten zien
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:22:21 #131
14736 ABundy
I can DO it!
pi_95203772
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:21 schreef Day het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon apart slapen dan? :N
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:22:37 #132
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95203773
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Maik voelde zich, in mijn ogen, vooral lichamelijk tot Mo aangetrokken. Zie het eerste feestje. Hij vond het geweldig interessant dat Mo zo geil raakte. Daar moet gebruik van gemaakt worden, sprak hij.. Dat ie daarna verliefde gevoelens voelt, komt ook omdat ie van de buitenwereld is afgesloten volgens mij..
Na ja, heeft ie echt een keus? Zou wel dapper zijn als ie nu nog komt met "ik vind je leuk, maar that's it". (wat ik vermoed dat dichter bij de waarheid zit)
pi_95203776
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:17 schreef Ifa het volgende:

[..]

er zit natuurlijk een verschil in *houden van* *geven om* *verliefd zijn op*
*aangetrokken tot* en *sexuele aantrekkingskracht*
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:23:04 #134
337860 bull1966
pi_95203781
tuurlijk hadden ze dat laten zien .
maar mo is emotioneeler dus levert dat "leukere"tv op
pi_95203783
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Inderdaad een effect van opgesloten zitten....zelfs gijzelaars worden soms verliefd op hun ontvoerders ^O^
pi_95203786
quote:

[..]

als het zo moet dan zou ik als ik maik was toch gewoon lekker op de mannenkamer gaan liggen
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
pi_95203791
quote:

[..]

Typisch Mo weer, om er straks na een "Ik hou van jou" weer boven op te kruipen..
Ze laat het vooral niet rusten, ze maakt het steeds groter!! En ze is steeds meer in het kleine meisje..
Ik heb haar Maik nog niet horen vragen hoe het voor hem was om haar te zien, of ie erg schrok en hoe het nu met hem gaat.
Ook leeg
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:23:45 #138
14736 ABundy
I can DO it!
pi_95203794
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:22 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

er zit natuurlijk een verschil in *houden van* *geven om* *verliefd zijn op*
*aangetrokken tot* en *sexuele aantrekkingskracht*
En zeker in isolement, dan zijn de duidelijke grenzen van bovengenoemde gewoon vaag
pi_95203798
Kunnen ze Betty Bitch, Sharon en Flip op andere kanaal zetten met hun mic?
Je verstaat amper iets van Mo.
pi_95203804
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:21 schreef bamby het volgende:

[..]

Juist en is het mo niet dan is het jo, vond het echt klote voor sharon en aafke, stonden genomineerd dagen verziekt voor hun, en vond het echt rot om aafke zo weg te zien gaan.
ik mis Aaf echt!!! vooral toen ik haar vandaag weer zag!
Ook leeg
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:24:13 #141
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95203805
Mo was 2 weken met maik toen ie werd weggestemd, ze ging helemaal stuk, jankte de ogen uit haar kop, daarmee trok ze zoveel aandacht naar haar toe dat het niet te negeren was; álle bewoners moesten zich om haar bekommeren en de een na de ander zat bij haar om te troosten. Dáarmee heeft ze de toon gezet wat mij betreft, en helemaal toen maik ook nog eens terug mocht komen
pi_95203809
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Oeps, ik zou ook.. Zou een leuke dag met manlief doen.. Drie jaar geleden gingen we naar het stadhuis.. En we zijn toevallig beide vrij vandaag.. :')
Wat doe je nog hier dan?? Hopppp naar je mannetje! (voel me net Joan zo :P )
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:24:49 #143
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95203811
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:21 schreef Mita het volgende:

[..]

Sorry hoor maar Mo heeft alles over zichzelf afgeroepen. Als Sharon zo had gedaan, hadden ze dat ook laten zien
Bull heeft wel gelijk dat het programma zwakke plekken ziet en bewust uitvergroot.Eerlijks is eerlijk: ze heeft echt veel voor haar kiezen gehad.
pi_95203812
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze Betty Bitch, Sharon en Flip op andere kanaal zetten met hun mic?
Je verstaat amper iets van Mo.
ze heeft het voornamelijk over wat het allemaal met haar doet .. eigenlijk ken ik dat liedje al wel..
Ook leeg
pi_95203821
En weer Mo in beeld met hetzelfde verhaal.
pi_95203822
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:24 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Wat doe je nog hier dan?? Hopppp naar je mannetje! (voel me net Joan zo :P )
kan zo natuurlijk ook een Mootje uithalen.. alleen hebben wij niet een ikea-bed 8-)
Ook leeg
pi_95203828
Pffff, eindelijk vraagt ze wat Maik dacht en zo!
Ook leeg
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:26:44 #148
58921 Day
You can fly!
pi_95203831
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 02:22 schreef ABundy het volgende:

[..]

Tja, een typisch mo actie, waarvan ze denkt da wij er wel in zullen trappen. Net als die zgn boodschap naar johanna morgen. Waarom zou je dat in godsnaam doen? Dit ging om maik en johanna. Maar dit is gewoon weer een wit voetje halen. Kijk eens mensen, ik ben lief en onschuldig.
I am gonna shine
pi_95203833
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

kan zo natuurlijk ook een Mootje uithalen.. alleen hebben wij niet een ikea-bed 8-)
ik neem aan dat je niet bedoeld er een kussen tussen te leggen :)
veel plezier dan van mijn kant
pi_95203834
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:22 schreef ABundy het volgende:

[..]

Nee joh kussen ertussen proppen en dan hopen dat hij met toenadering komt is veel spannender! })
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')