goed bezig, kan ik tenminste mn foto's kwijtquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ben even zo vrij geweest..
Bommetje gedaan.. Topic gestart en FiPo gemaakt!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ben even zo vrij geweest..
Bommetje gedaan.. Topic gestart en FiPo gemaakt!
Graag gedaan. Zag dat jij de laatste had, en kon me nog herinneren dat jij niet kan openen, toch??quote:
sexy Geer in bloemetjesbroek en hotslippers?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
goed bezig, kan ik tenminste mn foto's kwijt
[ link | afbeelding ]
ja, had mijn post al ge-edit in vorige topicquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Graag gedaan. Zag dat jij de laatste had, en kon me nog herinneren dat jij niet kan openen, toch??
Inderdaad dat denigrerende toontje erbij.....en haar lip die dan even indeukt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jo: Man met een geurkaars.. echt op zo'n toontje..
die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:46 schreef kahaarin het volgende:
Ehm, volgens mij was die van Bommie eerder...?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:46 schreef kahaarin het volgende:
Ehm, volgens mij was die van Bommie eerder...?
jammer..quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:49 schreef Flow3r het volgende:
we moeten hier naar toe mensen
[COS#976]ik wil het weten!
Mooi eindelijk duidelijkheid,we blijven dus hier....Posten maar!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Hallo, die andere is nog van een vorige keer dubbel geopend, openingspost om 00.20u
Trustequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:54 schreef kahaarin het volgende:
Pff, ik zie morgen wel welke het was, welterusten COS!
Zal nu wel weer maik zijn schuld zijn, die muts moet eens haar eigen gedrag onder de loep bekijkenquote:
Zeggen ze dat?quote:
ik volg je overalquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zit ik nu helemaal in mijn eentje netjes in die ander??
Ja schat, is een oud dubbeltopic van anderhalf uur geledenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zit ik nu helemaal in mijn eentje netjes in die ander??
Ze weet na het zien van de beelden,en de reactie van haar vader echt wel dat ze zelf goed fout is gegaan....quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:57 schreef Flow3r het volgende:
Zou ze nu denken dat haar impopulariteit aan Maik ligt?![]()
We zullen zien hoe lang het duurt voor ze hem dumpt
kriebelen doe ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, lekker!! Altijd al een Alexje of een Flipje willen hebben
Zoals het vroeger ook steeds is gegaan (als ik haar verhalen mag geloven)quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ze weet na het zien van de beelden,en de reactie van haar vader echt wel dat ze zelf goed fout is gegaan....
Maar steekt liever haar kop in het zand en laat zich weer geruststellen...en tja dan maar mai de schuldige..
Ze doet alles om haar straatje schoon te vegen,en alsof ze helemaal onschuldig is.
Tsss..quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef Mita het volgende:
[..]
Nee maar zeggen dat Lau en Maik, Sharon gaan nomineren.
Dus hunnie nomineren Sharon ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef Mita het volgende:
[..]
dan hoop ik dat er een andere vrouw naast Sharon komt te staan, liefst laura of Moquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef Mita het volgende:
[..]
Ja, niet vreemd dat al haar vorige lovers haar hebben zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef bb2 het volgende:
[..]
Zoals het vroeger ook steeds is gegaan (als ik haar verhalen mag geloven)
Mo.. Doe maar Mo.. Ben eigenlijk wel klaar met haar..quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dan hoop ik dat er een andere vrouw naast Sharon komt te staan, liefst laura of Mo
Met zo,n jaloers egotrippende aandachtshoerquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:01 schreef Gamey het volgende:
ik heb wel medelijden met maik.
dumpt ie een super lekker wijf voor mo, word ie gelijk daarna zelf gedumpt
POEF!!!! daar zit je dan
Weet het haast wel zeker,zou me niet verbazen als ze nu plots dikke maatjes met Flip wil worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik denk dat Mo geweten had dat Flip de meest sexy was, ze werk van hem zou hebben gemaakt..
Ik vind het vooral vermoeiend om naar haar te kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo.. Doe maar Mo.. Ben eigenlijk wel klaar met haar..
Ik snap uberhaubt niet waarom dat soort mensen een bedgenoot in een spel willen hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik denk dat Mo geweten had dat Flip de meest sexy was, ze werk van hem zou hebben gemaakt..
Ik denk dat Maik beter gewoon een nieuwe start kan maken, na SS.. En dat Mo er volgende week uit gaat, zodat ie nog even zichzelf kan laten zien!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:01 schreef Gamey het volgende:
POEF!!!! daar zit je dan
ze ligt al telkens bij Jo en Flip..quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:01 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Weet het haast wel zeker,zou me niet verbazen als ze nu plots dikke maatjes met Flip wil worden.
of als ie der uit is die johanna bellen, van ja ik zei dat wel maar kon niet anders ze keken mee, bla bla bla en dan is mijn positie in het huis in gevaar bla bla blaquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat Maik beter gewoon een nieuwe start kan maken, na SS.. En dat Mo er volgende week uit gaat, zodat ie nog even zichzelf kan laten zien!
Die meid van twintig heeft meer meegemaakt als een weigerende mascara roller.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:02 schreef bamby het volgende:
[..]
En terecht die meid van 20 jaar heeft meer verstand in haar pinkie, ls lau mo jo,
Maik had er helemaal niet meer moeten zijn. De Stem wou hem voor beelden hebben die Mo nu op haar dak krijgt. (en niet hij)quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:01 schreef Gamey het volgende:
POEF!!!! daar zit je dan
Dan weet je al meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:03 schreef Mita het volgende:
Ze hebben het even over de procenten van populariteit, en over het drukken op het geheim van Maik. Sorry zit een stuk van de tv af, moet goed m"n oren spitsen
nee, dat komt ook niet meer goed.. al hoe jammer het voor beide personen is..quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:03 schreef Gamey het volgende:
[..]
of als ie der uit is die johanna bellen, van ja ik zei dat wel maar kon niet anders ze keken mee, bla bla bla en dan is mijn positie in het huis in gevaar bla bla bla
please!!!!!
tja en ik ben al getrouwd, best jammer voor die meidquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, dat komt ook niet meer goed.. al hoe jammer het voor beide personen is..
het is ook wel gemeen, zij krijgt allemaal ellende en een ander alleen maar cadeautjes.. zoals ze zelf zegt!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:04 schreef Ifa het volgende:
[..]
Maik had er helemaal niet meer moeten zijn. De Stem wou hem voor beelden hebben die Mo nu op haar dak krijgt. (en niet hij)
Dat dus jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:04 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Die meid van twintig heeft meer meegemaakt als een weigerende mascara roller.....
Die heeft kwa ervaring en leren ervan,een voorsprong waar die blondjes(uit een potje) een puntje aan kunnen zuigen(Wat mo ook dagelijks doet trouwens...)
Waar ik me over verbaas: hij begint 2 weken voor ie een RLS in gaat met een relatie?quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is ook wel gemeen, zij krijgt allemaal ellende en een ander alleen maar cadeautjes.. zoals ze zelf zegt!
Valse vale feeks is het....quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:05 schreef Mita het volgende:
Ze hebben het over Sharon, daar moet je voor uitkijken zegt Mo binnensmonds
nee, ze vonden elkaar leuk en hadden afgesproken dat ze daarna wel zouden zien. echter die lamlul zet op een kaart een boodschap voor haar. zij dacht dus dat zij nog belangrijk voor hem zou zijn..quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:06 schreef Ifa het volgende:
[..]
Waar ik me over verbaas: hij begint 2 weken voor ie een RLS in gaat met een relatie?
en ik moet toegeven dat daar wel een kern van waarheid in zit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is ook wel gemeen, zij krijgt allemaal ellende en een ander alleen maar cadeautjes.. zoals ze zelf zegt!
en relatie begin je niet dat overkomt jequote:Op vrijdag 8 april 2011 02:06 schreef Ifa het volgende:
[..]
Waar ik me over verbaas: hij begint 2 weken voor ie een RLS in gaat met een relatie?
Mo heeft alles gekregen Maik terug Liefdesbetuigingen van Maik drank sexquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:07 schreef Gamey het volgende:
[..]
en ik moet toegeven dat daar wel een kern van waarheid in zit.
Alles wat er gebeurd valt goed uit voor een lau en alex, en negatief voor mo en maik.
maar dat komt waarschijnlijk omdat zoals gerard al aan gaf ze het toelaten en er echt een probleem van maken, als ze het weg gelachen zouden hebben dan is er geen ruk aan, en zoekt de stem wel een ander slachtoffer
een verliefdheid overkomt je, een relatie is toch een eigen keuze hoor!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:08 schreef Gamey het volgende:
[..]
en relatie begin je niet dat overkomt je
Mo en Maik zijn allebei kwa een wippertje thuis allebei net zo fout....quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, ze vonden elkaar leuk en hadden afgesproken dat ze daarna wel zouden zien. echter die lamlul zet op een kaart een boodschap voor haar. zij dacht dus dat zij nog belangrijk voor hem zou zijn..
buiten dat ze maik terug heeft gekregen (wat volgens mij alleen is gedaan in de hoop kijkers te genereren) wat heeft ze nog meer voor positiefs gehad dan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:08 schreef Mita het volgende:
[..]
Mo heeft alles gekregen Maik terug Liefdesbetuigingen van Maik drank sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |