Zal nu wel weer maik zijn schuld zijn, die muts moet eens haar eigen gedrag onder de loep bekijkenquote:
Zeggen ze dat?quote:
ik volg je overalquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zit ik nu helemaal in mijn eentje netjes in die ander??
Ja schat, is een oud dubbeltopic van anderhalf uur geledenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zit ik nu helemaal in mijn eentje netjes in die ander??
Ze weet na het zien van de beelden,en de reactie van haar vader echt wel dat ze zelf goed fout is gegaan....quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:57 schreef Flow3r het volgende:
Zou ze nu denken dat haar impopulariteit aan Maik ligt?![]()
We zullen zien hoe lang het duurt voor ze hem dumpt
kriebelen doe ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, lekker!! Altijd al een Alexje of een Flipje willen hebben
Zoals het vroeger ook steeds is gegaan (als ik haar verhalen mag geloven)quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ze weet na het zien van de beelden,en de reactie van haar vader echt wel dat ze zelf goed fout is gegaan....
Maar steekt liever haar kop in het zand en laat zich weer geruststellen...en tja dan maar mai de schuldige..
Ze doet alles om haar straatje schoon te vegen,en alsof ze helemaal onschuldig is.
Tsss..quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef Mita het volgende:
[..]
Nee maar zeggen dat Lau en Maik, Sharon gaan nomineren.
Dus hunnie nomineren Sharon ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef Mita het volgende:
[..]
dan hoop ik dat er een andere vrouw naast Sharon komt te staan, liefst laura of Moquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef Mita het volgende:
[..]
Ja, niet vreemd dat al haar vorige lovers haar hebben zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef bb2 het volgende:
[..]
Zoals het vroeger ook steeds is gegaan (als ik haar verhalen mag geloven)
Mo.. Doe maar Mo.. Ben eigenlijk wel klaar met haar..quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dan hoop ik dat er een andere vrouw naast Sharon komt te staan, liefst laura of Mo
Met zo,n jaloers egotrippende aandachtshoerquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:01 schreef Gamey het volgende:
ik heb wel medelijden met maik.
dumpt ie een super lekker wijf voor mo, word ie gelijk daarna zelf gedumpt
POEF!!!! daar zit je dan
Weet het haast wel zeker,zou me niet verbazen als ze nu plots dikke maatjes met Flip wil worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik denk dat Mo geweten had dat Flip de meest sexy was, ze werk van hem zou hebben gemaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |